Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik mis zijn uitspraken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik mis zijn uitspraken

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Pfff ... sinds wanneer is Facebook privé?
    Inderdaad, ik had dezelfde reactie toen ik deze opmerking las.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Pfff ... sinds wanneer is Facebook privé?
      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Inderdaad, ik had dezelfde reactie toen ik deze opmerking las.
      Dat is heel makkelijk te beantwoorden, he. Als je dat bericht kunt lezen zonder op Facebook ingelogd te zijn dan is het publiek. Als je daarentegen het bericht alleen kunt lezen omdat je door hem 'gevriend' bent dan is het m.i. not done om dat hier te quoten.

Ik heb zelf geen behoefte te achterhalen welk van de twee opties hier van toepassing is maar ik weet bijna zeker dat anderen dat graag even willen doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Dat is heel makkelijk te beantwoorden, he. Als je dat bericht kunt lezen zonder op Facebook ingelogd te zijn dan is het publiek. Als je daarentegen het bericht alleen kunt lezen omdat je door hem 'gevriend' bent dan is het m.i. not done om dat hier te quoten.

Ik heb zelf geen behoefte te achterhalen welk van de twee opties hier van toepassing is maar ik weet bijna zeker dat anderen dat graag even willen doen.
        Net zoals de foto's die men post op FB voor de vrienden maar waar men akkoord mee gaat dat deze eigendom worden van FB, zo prive is dat dan allemaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Net zoals de foto's die men post op FB voor de vrienden maar waar men akkoord mee gaat dat deze eigendom worden van FB, zo prive is dat dan allemaal.
          Ik hoop toch dat je zelf ook wel inziet dat dat iets heel anders is.

Comment

Ik wil hier niet te diep op ingaan, was maar om te lachen (naar aanleiding van een ander topic hier over een PB die openbaar geplaatst werd) maar ik had het eigenlijk over die chat berichten die je via facebook naar elkaar stuurt. Die zien je vrienden toch niet ( mag ik hopen ).

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              En is hij akkoord dat je dit privebericht hier post voor ons ?

mir

Bedankt om mij daar op te wijzen Mir & Leonidas, toffe gasten zijn jullie, het niveau stijgt hier dagelijks door jullie opmerkelijke inbreng.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Bedankt om mij daar op te wijzen Mir & Leonidas, toffe gasten zijn jullie, het niveau stijgt hier dagelijks door jullie opmerkelijke inbreng.
                Wie verlaagt hier het niveau? Je moet eens je hand in eigen boezem steken, of in elk geval eens consequent zijn.

Comment

Til daar nu toch niet zo zwaar aan , zoals ik reeds schreef was maar om te zwanzen , wat heeft het niveau daar mee te maken
                  T'is hier chit chat he, trouwens dit hele topic is toch niet van het hoogste niveau?

mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Wie verlaagt hier het niveau? Je moet eens je hand in eigen boezem steken, of in elk geval eens consequent zijn.
                    Ik zeg het toch, gelukkig word ik regelmatig op mijn fouten gewezen Leonidas, anders was het helemaal misgelopen met mij.

Comment

• Re: Ik mis zijn uitspraken

Ik zeg het toch, gelukkig word ik regelmatig op mijn fouten gewezen Leonidas, anders was het helemaal misgelopen met mij.
                      OK, dus in tegenspraak met je post hierboven ben je dus toch wel blij met mijn inbreng. Het doet me goed dat te horen en ik zie het dan maar als een aanmoediging om op dezeflde weg door te gaan.

Comment

OK, dus in tegenspraak met je post hierboven ben je dus toch wel blij met mijn inbreng. Het doet me goed dat te horen en ik zie het dan maar als een aanmoediging om op dezelfde weg door te gaan.
                        En dat we toffe...........

Comment

OK, dus in tegenspraak met je post hierboven ben je dus toch wel blij met mijn inbreng. Het doet me goed dat te horen en ik zie het dan maar als een aanmoediging om op dezeflde weg door te gaan.
                          Een groot distribiteur in azijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                            Nee, als je je huiswerk had gedaan had je kunnen zien dat het strooizout is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                              Haha nee, een klein steentje in de schoen van BD !
                              Greetz, Kariboe
                              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ik zou die post van FB hier ook niet posten eerlijk gezegd.

Denk dat Doudeke anders hier zelf wel iets zou geschreven hebben.

Hij zal daar wel een reden voor hebben denk ik...
                                www.damafoto.be
                                Facebook Damafoto

Comment

Working...
                                X