Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik mis zijn uitspraken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Ik mis zijn uitspraken

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    Ik zou die post van FB hier ook niet posten eerlijk gezegd.

Denk dat Doudeke anders hier zelf wel iets zou geschreven hebben.

Hij zal daar wel een reden voor hebben denk ik...
    Heeft hij dat dan niet ? http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post3572811

Ik denk ook dat er niets privé in dat bericht stond, integendeel, hij had het over BD, bij deze heb ik het toch maar gewist, nu tevreden ?

Manman, soms kan ik de wegblijvers op BD echt wel begrijpen.
    Last edited by Guest42; 14 juni 2012, 06:05.

Comment

Oei, wat zijn we toch lichtgevoelig ???

Ik heb zijn bericht nu gevonden, en blij dat hij terug is.
      Jouw bericht ging er wel aan vooraf...
      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Heeft hij dat dan niet ? http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post3572811

Ik denk ook dat er niets privé in dat bericht stond, integendeel, hij had het over BD, bij deze heb ik het toch maar gewist, nu tevreden ?

www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Voor een fotoforum niet echt abnormaal

Comment

Helemaal niet lichtgevoelig, maar tegenwoordig wordt alles hier gewikt en gewogen dat het geen naam heeft.

Gewoon een stukje tekst (bedoeld voor BD mensen die ook wel eens op FB kijken) kan blijkbaar niet.

Ik wilde met de beste bedoelingen het aan de beter hand zijn van onze vriend Doudeke met jullie delen, maar toch zijn er hier een paar die het blijkbaar niet kunnen laten daar een negatieve draai aan te geven.

Comment

Ik wilde met de beste bedoelingen het aan de beter hand zijn van onze vriend Doudeke met jullie delen, maar toch zijn er hier een paar die het blijkbaar niet kunnen laten daar een negatieve draai aan te geven.
            En door er op te reageren gaan ze gewoon door met hun spelletje... dus negeren
            Jean Pierre.

Comment

Trek het je niet aan, Geert . Ik beschouw het alleszins niet als privé. Als het privé had moeten zijn, zou Doudeke z'n Facebookaccount volledig dicht kunnen timmeren, wat hij niet gedaan heeft (ik zie dat bericht ook op z'n 'wall'/prikbord staan en hij zit niet in mijn contacten).

Net zoals Les(C) hier eens schreef: ik lees z'n posts altijd graag...
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                Trek het je niet aan, Geert . Ik beschouw het alleszins niet als privé. Als het privé had moeten zijn, zou Doudeke z'n Facebookaccount volledig dicht kunnen timmeren, wat hij niet gedaan heeft (ik zie dat bericht ook op z'n 'wall'/prikbord staan en hij zit niet in mijn contacten).

Net zoals Les(C) hier eens schreef: ik lees z'n posts altijd graag...
                volledig mee eens.

Comment

Working...
                X