Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Hij is niet ziek volgens mij, wel een periode van min of meer "teruggetrokkenheid" ...
En die moeten we misschien respecteren?
Hij zal wel terug opdagen als de tijd rijp is (hoop ik toch ...).
Hij is niet ziek volgens mij, wel een periode van min of meer "teruggetrokkenheid" ...
Jaja
dat moeten we zeker respecteren.
"laat de mens toch even gerust" denk ik over deze discussie.
doudeke is ondertussen een vaste waarde hier op het forum, we kennen hem allemaal...
mss had hij beter even melding gemaakt dat hij efkes van het toneel zou verdwijnen, nu maken velen waaronder ik ons zorgen en mss om niks......
ondertussen blijf ik gewoon hopen dat hij BD en FB gewoon even beu was en hij een rustperiode heefd genomen .....
Jaja
Doudeke, moest je 't lezen. Geniet van je 'rustperiode', maar ik mis je gevatte uitspraken toch wel...
Als ik me goed herinner heb ik ooit gelezen
dat hij soms een periode heeft dat hij wat minder op BD vertoeft om alles te laten bezinken (weet de juiste woorden niet meer)
Hij zal dus wel weer ten tonele verschijnen als hij de tijd rijp vindt.
Gun de mensen soms wat rust, het kan zo'n deugd doen. (ook al missen we allemaal zijn uitspraken)
doudeke is ondertussen een vaste waarde hier op het forum, we kennen hem allemaal...
mss had hij beter even melding gemaakt dat hij efkes van het toneel zou verdwijnen, nu maken velen waaronder ik ons zorgen en mss om niks......
Mannekes toch... die mens is toch niet getrouwd met dit forum...
Lang niet op BD? 10 dagen! Er zijn nog dingen naast BD hè mensen
Ik respecteer die man enorm De beste man nog niet in het echte leven ontmoet maar de uitspraken die hij hier doet zijn stuk voor stuk pareltjes.
Ook alle respect voor zijn time-out hier.
Comment