Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik mis een loslopende hond...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik mis een loslopende hond...

Na een ganse dag doorgebracht te hebben met honden wou ik even het topic over de loslopende honden bekijken... en het blijkt te zijn weggelopen. Nu ik heb hier al topics uit de hand zien lopen en daar gaat doorgaans een slotje op... maar ik heb er nog maar één zelden compleet zien verdwijnen?
    Is het dan zo erg geweest?? Wel vervelend om zonder enige informatie een topic niet meer terug te vinden... en niet ik wil zeker de discussie niet heropenen, maar zou het wel op prijs stellen te weten waarom het verdwenen is
    Jean Pierre.

Re: Ik mis een loslopende hond...

Oh, dat gebeurt wel vaker, hoor. Meestal verdwijnt er dan iemand om hier de volgende dag met een nieuwe identiteit weer te verschijnen. Witness protection program heet dat geloof ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
      Na een ganse dag doorgebracht te hebben met honden wou ik even het topic over de loslopende honden bekijken... en het blijkt te zijn weggelopen. Nu ik heb hier al topics uit de hand zien lopen en daar gaat doorgaans een slotje op... maar ik heb er nog maar één zelden compleet zien verdwijnen?
      Is het dan zo erg geweest?? Wel vervelend om zonder enige informatie een topic niet meer terug te vinden... en niet ik wil zeker de discussie niet heropenen, maar zou het wel op prijs stellen te weten waarom het verdwenen is
      Zocht je deze?

Het was een beetje weggezakt maar staat er nog hoor!!
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Nu dit is heel eigenaardig... want hiet was het echt niet meer te vinden. Ik ben zelfs via mijn profiel gaan zoeken omdat ik wist dat ik deze morgen nog reageerde op deze discussie en ook daar kon ik GEEN enkel bericht terug vinden... Maar het mysterie is opgelost, dank je wel
        Jean Pierre.

Comment

Eigenlijk is het maar voor de helft opgelost... alle berichten van gisteren en vandaag zijn 'verdwenen'... ofwel was ik deze morgen nog niet wakker en heb ik gedroomd dat men over pepperspray aan 't spreken was... Ach, er zijn zo van die dagen hé
          Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
            Nu dit is heel eigenaardig... want hiet was het echt niet meer te vinden. Ik ben zelfs via mijn profiel gaan zoeken omdat ik wist dat ik deze morgen nog reageerde op deze discussie en ook daar kon ik GEEN enkel bericht terug vinden... Maar het mysterie is opgelost, dank je wel
            Je reactie van deze morgen in de betreffende discussie is verdwenen zeker?

O, ik lees het al, ik was te laat met dit bericht.
            Last edited by heaucheneaudt; 3 maart 2012, 21:20. Reden: te laat met dit bericht

Comment

Working...