Ok
Nooit geen problemen gehad met vorige bestellingen bij dezelfde leverancier (Belgisch).
Donderdag doe ik een bestelling : XXXXXX
Het toestel heb ik gewoon "toevoegd aan de winkelwagen" en verstuurd.
Betaling is met Visa.
De bestelling wordt bevestigd MAAR ik zie XXXXXX-B2.
Dat is dus NIET >> XXXXXX
Ik telefoneer, leg de zaak uit en de persoon aan de telefoon en die verbindt me door met iemand anders (sales of services).
Intussen was mijn bestelling al behandeld.
(tegenhouden was niet meer mogelijk volgens die gast van sales & services)
Ik kreeg de raad om het toestel te weigeren.
Ik krijg later op de avond een "tracking" (DPD)
Normaal krijg je ook het uur van levering.
Het werd een stuk in de nacht > geen verder vervolg gezien van de tracking.
Dus vandaag werd het verkeerde toestel geleverd.
(in de winkel hier beneden)
Ik was niet thuis maar vond wel een briefje van DPD.
DPD had gezegd: "...anders moet ik terug komen..."
Dat begrijp ik, heb ik geen probleem mee.
Er was afgesproken dat ik het toestel zou weigeren.
DPD zou dan het toestel mee terug nemen.
Maar ja, dat kon ik dus niet.
Vandaag heb ik zelf het pakket terug gestuurd met Bpost > 8,40 euro.
Geen probleem want ik krijg deze centen terug van de leverancier.
En intussen heb ik een nieuwe bestelling gedaan... en die is gereserveerd.
De leverancier wacht op Bpost die vorige bestelling zal afleveren.
================================================== ==================
Er waren DRIE keuze mogelijkheden bij de leverancier.
XXXXXX
XXXXXX-B2
XXXXXX-B1
ALLEEN XXXXXX voldeed aan hetgeen ik wenste.
Dit toestel heb ik dus ook aan de winkelwagen toegevoegd.
En toch sturen ze me XXXXXX-B2.
Ik heb een paar dagen reviews gelezen en vond daar dat XXXXXX-B2 totaal niet
voldeed aan de opgegeven specs. van het toestel.
================================================== =================
ALLE betreffende toestellen staan nu 01:47 uur, niet meer online.
imho > foutjes in hun database.

Nooit geen problemen gehad met vorige bestellingen bij dezelfde leverancier (Belgisch).
Donderdag doe ik een bestelling : XXXXXX
Het toestel heb ik gewoon "toevoegd aan de winkelwagen" en verstuurd.
Betaling is met Visa.
De bestelling wordt bevestigd MAAR ik zie XXXXXX-B2.
Dat is dus NIET >> XXXXXX
Ik telefoneer, leg de zaak uit en de persoon aan de telefoon en die verbindt me door met iemand anders (sales of services).
Intussen was mijn bestelling al behandeld.
(tegenhouden was niet meer mogelijk volgens die gast van sales & services)
Ik kreeg de raad om het toestel te weigeren.
Ik krijg later op de avond een "tracking" (DPD)
Normaal krijg je ook het uur van levering.
Het werd een stuk in de nacht > geen verder vervolg gezien van de tracking.
Dus vandaag werd het verkeerde toestel geleverd.
(in de winkel hier beneden)
Ik was niet thuis maar vond wel een briefje van DPD.
DPD had gezegd: "...anders moet ik terug komen..."
Dat begrijp ik, heb ik geen probleem mee.
Er was afgesproken dat ik het toestel zou weigeren.
DPD zou dan het toestel mee terug nemen.
Maar ja, dat kon ik dus niet.
Vandaag heb ik zelf het pakket terug gestuurd met Bpost > 8,40 euro.
Geen probleem want ik krijg deze centen terug van de leverancier.
En intussen heb ik een nieuwe bestelling gedaan... en die is gereserveerd.
De leverancier wacht op Bpost die vorige bestelling zal afleveren.
================================================== ==================
Er waren DRIE keuze mogelijkheden bij de leverancier.
XXXXXX
XXXXXX-B2
XXXXXX-B1
ALLEEN XXXXXX voldeed aan hetgeen ik wenste.
Dit toestel heb ik dus ook aan de winkelwagen toegevoegd.
En toch sturen ze me XXXXXX-B2.
Ik heb een paar dagen reviews gelezen en vond daar dat XXXXXX-B2 totaal niet
voldeed aan de opgegeven specs. van het toestel.
================================================== =================
ALLE betreffende toestellen staan nu 01:47 uur, niet meer online.
imho > foutjes in hun database.
Comment