Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Webmail als vervanger van Office Outlook ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet Webmail als vervanger van Office Outlook ?

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Als iedereen die iets gewoon is nooit zou veranderen dan was er nooit iemand geweest die Outlook gebruikt had
    Pas daar mee op he
    Vertel dat maar niet tegen jouw wederhelft
    (moest je dus een wederhelft hebben he )
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Pas daar mee op he
      Vertel dat maar niet tegen jouw wederhelft
      (moest je dus een wederhelft hebben he )
      Verandering van spijs ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Verandering van spijs ...
        Yep...

Vroeger kon je Outlook apart aanschaffen.
        Ik weet niet of dat nog kan.

Verder heb ik in het verleden veel geprobeerd.
        Maar ik kon niets vinden waarmee ik makkelijk kon syncen met de PDA en later
        met de gsm.
        Onder Ubuntu blijft het moeilijk of zelfs niet mogelijk.
        Ook het perfect omzetten van de adressen ed. bleek ook niet zo evident.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik ben afgestapt van internet explorer en van outlook en vervangen door Firefox en Thunderbird, en tot mijn grote tevredenheid. Je kan elke mailaccount configureren, dus ook een Gmail en een Hotmail.

MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ik heb altijd Thunderbird gebruikt op windows, in plaats van Outlook. Doet hetzelfde, vond het persoonlijk makkelijker werken en veel overzichtelijker.

Thunderbird is van Mozilla (Dus als je al Firefox gebruikt...)

Tegenwoordig gebruik ik 'Mail' om al mijn e-mailadressen te beheren. Is standaard in OSX en werkt samen met de standaard agenda (iCal) en contacten in OSX, en synchroniseert dus ook zonder problemen met mijn iPhone. (contacten, agenda en mail)

Ik heb een heleboel e-mailadressen, waaronder mijn antieke hotmailadres, enkele gmails en een mobile me adres. Kan ik allemaal beheren vanuit mail, moet ook met Thunderbird zo lukken.

O, en Thunderbird is natuurlijk gratis.
            Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

Comment

Hier ook Thunderbird, werkt prima en ik gebruik de IMAP server van gmail waardoor alles lekker gesync'd blijft tussen Thunderbird en webmail. Wel handig dat je gelijk alle verzonden mails bij de hand hebt en gelezen berichten niet als "ongelezen" in webmail blijven staan.

Comment

Als ik het goed heb is Thunderbird een software pakket net als Outlook, maar dan gratis.
                Gmail is een webmaildienst net als hotmail, Telenet webmail, enz.. maar dan on-line.

Het is net de online webmail die ik wens te gebruiken en me ook zo handig lijkt.
                Nu gebruik ik momenteel Office Oulook en Telenet Webmail om bij deze laatste on-line dienst snel mijn mails op afstand te kunnen bekijken.
                Deze methode van werken loopt dus niet echt synchroon en voor verschillende gebruikers in huis verwarrend
                Sony A7 mkIII
                Is all I need :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht
                  Als ik het goed heb is Thunderbird een software pakket net als Outlook, maar dan gratis.
                  Thunderbird heeft veel minder mogelijkheden dan Outlook (kalender e.a.).
                  De echte opensource Outlookvervanger is Spicebird (http://www.spicebird.com/)
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Allen bedankt voor de reacties

Ik heb intussen voor Gmail gekozen en de reden waarom, zijn de volgende.

- E-mail overal bereikbaar.
                    - Eigen mailbox
                    - Gmail Agenda
                    - Nieuwe e-mails worden via een plugin op je bureaublad weergegeven.
                    - Verschillende apps beschikbaar.
                    - Snel, gratis
                    - mails staan op de server
                    - Verschillende bestanden worden online uitgepakt, zoal pps, enz...
                    - enz..
                    Sony A7 mkIII
                    Is all I need :-)

Comment

Working...
                    X