Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Webmail als vervanger van Office Outlook ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet Webmail als vervanger van Office Outlook ?

Al verschillende jaren gebruik ik office Outlook op eenvoudige wijze, daarmee wil ik zeggen dat ik de volgende functies gebruik.

• Mail verzenden/ontvangen
    • Mails bewaren
    • Spellingscontrole
    • Agenda voor verjaardagen/feestdagen, herinneringen, enz..
    • Adresboek/contact personen

Nu bestaat er ook Telenet webmail die in mijn geval net zo goed Office outlook zou kunnen vervangen en waarvan mijn mails nu door Telenet worden bewaard (back-up). Ook kan zou ik nu overal mijn mails kunnen lezen en beantwoorden.

Zijn er hier mensen met goede ervaringen en die dus ook alleen Telenet Webmail gebruiken
    Sony A7 mkIII
    Is all I need :-)

Re: Telenet Webmail als vervanger van Office Outlook ?

Hun webmail is niet veel waard,
    dit kan niet • Agenda voor verjaardagen/feestdagen, herinneringen, enz..
    bijvoegsel mee sturen werk niet goed.

Je kan beter Gmail nemen daar heb je alles wat e opgesomd heb doen en ook gratis
    Groeten
    Efex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door efex Bekijk bericht
      Hun webmail is niet veel waard,
      dit kan niet • Agenda voor verjaardagen/feestdagen, herinneringen, enz..
      bijvoegsel mee sturen werk niet goed.

Je kan beter Gmail nemen daar heb je alles wat e opgesomd heb doen en ook gratis
      Ik blijf Outlook gebruiken.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door efex Bekijk bericht
        En je bent ook niet provider gebonden. Ik zit wel bij Telenet, maar heb geen mailbox ingesteld bij hun.

Comment

Ik zit al jaren bij Live, kort emailadres en meteen een popup bij windows live per email.
          M'n schoonpa foefelt altijd met Outlook, pc formatteren, is dan z'n contactpersonen kwijt, wat zoekwerk in de gebruikers/appdata/.... voor de pst file (die meestal 20 GB (!) is van al die powerpoint jokes die hij verstuurt).
          Nu staat er incredimail op zoals vroeger, tijd dat hij eindelijk eens wil overschakelen naar live, is dat niet gewoon zegt hij, maar alles komt op hetzelfde neer, paperclip voor bijlagen,... supersimpel, oudjes hé

Comment

Als ik de reacties hier zo lees, dan is Telenet Webmail niet de moeite

Ik ben dus op zoek naar een online (webmail) als vervanger voor Office Outlook
            Sony A7 mkIII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht

Gmail dus.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Naast mijn telenet webmail gebruik ik ook gmail.
                Deze hebben ook een contactlijst - agenda - takenlijst -
                en synchroniseren perfect met iPad, iPhone, ...
                Voor mij geen outlook meer.

Comment

Ok Morris maar wat is er mis met Outlook?

Als ik kon dan gebruikte ik zelfs nog Outlook Express
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Niks dan lof voor Outlook. Elke PC die ik heb installeer ik Outlook, auto settings, een goed kwartiertje syncen en heb mails, contacten en agenda dankzij Exchange

Comment

Is ook een persoonlijk zaak he Moris.
                      Als je er in de praktijk iets aan hebt dan gebruik je het.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Ok Morris maar wat is er mis met Outlook?
                        Als ik kon dan gebruikte ik zelfs nog Outlook Express
                        Ik zou graag hier thuis voor de studerende op de computers de Office pakketten willen upgraden.

Bij het goedkoopste pakket zit er helaas geen Outlook 2010.

Nu kost een Microsoft Office Home and Student 2010 = 99 Euro
                        Office Home and Student bevat de volgende onderdelen: Word 2010, Excel 2010, PowerPoint 2010, OneNote 2010 en is goed voor 3 computers.

Nu kost een Microsoft Office Home and Business 2010 = 300 Euro
                        Home and Business bevat de volgende onderdelen: Word 2010, Excel 2010, PowerPoint 2010, OneNote 2010, Outlook 2010

Omdat de hoge prijs die ik meer moet betalen om gebruik te kunnen maken van Outlook, vind ik dit helaas aan de veel te dure kant
                        Ik ben dus op zoek naar een goed alternatief en enkel en alleen maar om Outlook 2010 te vervangen, zodat ook alle e-mails kunnen gelezen worden op afstand en bewaard blijven op de server buitenaf als backup.
                        Sony A7 mkIII

Comment

Ik zou graag hier thuis voor de studerende op de computers de Office pakketten willen upgraden.

Bij het goedkoopste pakket zit er helaas geen Outlook 2010.

Nu kost een Microsoft Office Home and Student 2010 = 99 Euro
                          Office Home and Student bevat de volgende onderdelen: Word 2010, Excel 2010, PowerPoint 2010, OneNote 2010 en is goed voor 3 computers.

Nu kost een Microsoft Office Home and Business 2010 = 300 Euro
                          Home and Business bevat de volgende onderdelen: Word 2010, Excel 2010, PowerPoint 2010, OneNote 2010, Outlook 2010

Omdat de hoge prijs die ik meer moet betalen om gebruik te kunnen maken van Outlook, vind ik dit helaas aan de veel te dure kant
                          Ik ben dus op zoek naar een goed alternatief en enkel en alleen maar om Outlook 2010 te vervangen, zodat ook alle e-mails kunnen gelezen worden op afstand en bewaard blijven op de server buitenaf als backup.
                          Gmail dus. (x2)
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Gmail dus. (x2)
                            Idd. Lut maakt duidelijk wat je er allemaal mee kan doen.
                            Je kan dus makkelijk zonder Outlook leven.
                            ================================================== =
                            Als je iets gewoon bent en daarvan afstappen?
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Idd. Lut maakt duidelijk wat je er allemaal mee kan doen.
                              Je kan dus makkelijk zonder Outlook leven.
                              ================================================== =
                              Als je iets gewoon bent en daarvan afstappen?
                              Als iedereen die iets gewoon is nooit zou veranderen dan was er nooit iemand geweest die Outlook gebruikt had

Comment

Working...
                              X