Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    ze is geboren op een zeilboot tijdens een wereldreis van haar ouders.. Haar eerste vier levensjaren verbleef zij met haar ouders op een schip op zee.
    zit er dus ingebakken hè.
    grt,bouk.
    Ah, dat verklaart veel he bouk en bedankt.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #47
      Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Voor mij is dit een knappe prestatie
      En dan vergeten we onze Fons nog.
      KLIK en lees
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #48
        Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Het maakt niet uit wat voor draadje er geopend wordt, de galspuwers komen er weer op af als ware het honing. Het wordt nog druk op dat balkonnetje...

        Die meid zet een prestatie neer waar ze in haar verdere leven nog veel plezier aan zal hebben. En het nieuwe Nederlandse woord zeilmeisje zal voor altijd met haar verbonden zijn. Er zijn niet veel mensen van haar leeftijd die dat voor elkaar krijgen.
        WTF ... alsof iemand die ei zo na dood geschoten wordt in Syrie of dood valt van de honger in Afrika daar voor één centimeter boodschap aan heeft ... gut .. de CEO's staan al te dringen om haar aan te werven ... ik lig in een deuk jong, bij zulk soort nutteloos non-event ... .. 't zal mij unox worst wezen .. en gal spuwen? have a reality check, dude ...

        Comment


        • #49
          Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

          Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
          Eerst en vooral, mooi van je dat je je job zo graag deed. En verhuist naar zuid spanje?
          Het is je vanharte gegund...
          Dank je wel voor het welgemeende medeleven pkwy.

          Ja, ik heb mijn job graag gedaan. 35 jaar lang voor dezelfde firma en tot de laatste minuut op mijn laatste werkdag er voor de volle 100% tegenaan gegaan.
          Als je niet van die job houd, dan hou je dat geen 35 jaar vol.
          Talloze weken van meer dan 100 effectieve werkuren gedaan of shiften van 30 uur zonder een minuut te slapen.
          Daarom was het tijd geworden om vervroegd op rust tegaan en warmere oorden op te zoeken nu de gezondheid nog 100% is.
          Ik heb bij AirFrance/KLM nog 450000 airmiles tegoed. Kan dus gerust even op en neer naar NY vliegen als daar een camerabody in solden staat .

          Laat het zeilmeisje nu maar volop van haar succes genieten, want binnen een paar weken is de wereld haar terug vergeten. Dan moeten de media al hun energie besteden aan een jongetje van 8 dat de Mount Everest op blote voeten zal overwinnen.

          Comment


          • #50
            Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            ik lig in een deuk jong, bij zulk soort nutteloos non-event ... .. 't zal mij unox worst wezen .. en gal spuwen? have a reality check, dude ...
            QED

            Comment


            • #51
              Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht

              Laat het zeilmeisje nu maar volop van haar succes genieten, want binnen een paar weken is de wereld haar terug vergeten. Dan moeten de media al hun energie besteden aan een jongetje van 8 dat de Mount Everest op blote voeten zal overwinnen.
              Dat is zoals met het sterrenmeisje he.
              Sinds die door de media is uitgemolken, weet niemand nog wat van haar.

              Comment


              • #52
                Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

                Evolutie wordt niet bevorderd door zij die vanuit hun luie stoel bepalen wat mensen al of niet zouden moeten doen. Evolutie wordt gedreven door die enkelingen die de kudde durven verlaten om de mogelijkheden te exploreren. Zonder die mensen, die de limieten durven verkennen, zouden we nog in holen leven.

                Comment


                • #53
                  Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                  Evolutie wordt niet bevorderd door zij die vanuit hun luie stoel bepalen wat mensen al of niet zouden moeten doen. Evolutie wordt gedreven door die enkelingen die de kudde durven verlaten om de mogelijkheden te exploreren. Zonder die mensen, die de limieten durven verkennen, zouden we nog in holen leven.
                  Je moet dringend eens een boek over evolutie lezen.
                  Ik raad je alvast aan : "the selfish genes" van Richard Dawkins

                  Comment


                  • #54
                    Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

                    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                    Dat is zoals met het sterrenmeisje he.
                    Sinds die door de media is uitgemolken, weet niemand nog wat van haar.
                    Ik kan je volledig volgen in je redenering.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                      ... Zonder die mensen, die de limieten durven verkennen, zouden we nog in holen leven.
                      Dankzij hen, staat er nu een computer in die holen.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #56
                        Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Dankzij hen, staat er nu een computer in die holen.
                        Zolang ze blijven denken.
                        Ik moet daarbij denken aan diegene die ooit vroeg : "professor Einstein, waar is uw laboratorium ?"
                        Waarop Einstein zijn vulpen te voorschijn haalde.

                        PaulM

                        Nogmaals : een nutteloos tijdsverdrijf, deze discussie

                        Comment


                        • #57
                          Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          Dankzij hen, staat er nu een computer in die holen.
                          O, ik denk aan Gates, of Jobs
                          Intelligente mensen (en pioniers) met talent dus en die lopen niet dik rond op onze aard*****
                          En die gebruikten alle middelen, "geliefde" en "minder geliefde" om er te komen.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #58
                            Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

                            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Je moet dringend eens een boek over evolutie lezen.
                            Ik raad je alvast aan : "the selfish genes" van Richard Dawkins
                            Ik had het niet over darwiniaanse evolutie. Misschien had ik beter het woord "vooruitgang" gebruikt. En tussen haakjes, het is "The selfish gene", enkelvoud.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                              Ik had het niet over darwiniaanse evolutie. Misschien had ik beter het woord "vooruitgang" gebruikt. En tussen haakjes, het is "The selfish gene", enkelvoud.
                              Gaan we die kant op ?

                              Tussen haakjes : het is "The Selfish Gene"
                              Hoofdletters.

                              Maar heb je het ook gelezen ?

                              Comment


                              • #60
                                Re: Aankomst Laura Dekker op Sint Maarten

                                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                                Dank je wel voor het welgemeende medeleven pkwy.

                                Ja, ik heb mijn job graag gedaan. 35 jaar lang voor dezelfde firma en tot de laatste minuut op mijn laatste werkdag er voor de volle 100% tegenaan gegaan.
                                Als je niet van die job houd, dan hou je dat geen 35 jaar vol.
                                Talloze weken van meer dan 100 effectieve werkuren gedaan of shiften van 30 uur zonder een minuut te slapen.
                                Daarom was het tijd geworden om vervroegd op rust tegaan en warmere oorden op te zoeken nu de gezondheid nog 100% is.
                                Ik heb bij AirFrance/KLM nog 450000 airmiles tegoed. Kan dus gerust even op en neer naar NY vliegen als daar een camerabody in solden staat .
                                Respect hiervoor! Je moet het maar doen, en zoals je zegt: als je niet van je job houdt, dan hou je het absoluut niet vol. Ik hou ook van mijn job, ook al heeft deze eens mindere momenten. Maar, ik heb ondanks een jammer voorval in mijn leven, dat leven anders gaan bekijken, en bewonder ik ook de mensen die eens buiten de lijntjes kleuren, zoals deze jonge meid gedaan heeft. Echt heel goed dat je nog 45000 vliegmiles hebt, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je deze zal benutten.

                                Fijn weekend nog (ook voor de rest)

                                Comment

                                Working...
                                X