Over amper 2 weken ( als alles goed gaat hopelijk) dan is het zo ver en komt deze jonge meid aan op Sint Maarten. Zij wordt de jongste persoon die ooit per boot de wereld doorkruiste. Ik bewonder deze meid enorm voor haar moed en doorzettingsvermogen. (velen onder ons zullen het misschien niet met me eens zijn). Na een tsunami van negatieve reacties, die overigens zeer destructief waren voor haar zelfbeeld, is het haar dan toch gelukt haar droom waar te maken. Ik vind het interessant om eens te weten hoe jullie gedachten zijn over deze zaak. Ik ben er zeker van dat de meningen zeer verdeelt zullen zijn, en het lijkt me leuk om jullie eens te volgen in jullie eigen ideologie omtrent het gebeuren.
Ik vind het alvast super en moedig van haar. Wat jullie comments ook zijn. Zij heeft het toch maar gedaan!!! (alle bijna toch) Wie kan zeggen dat hij of zij zoveel levenservaring (ja ik noem het zo, want zij heeft bijna elke emotie die een mens kan voelen meegemaakt) heeft opgedaan op anderhalf jaar. Ze had misschien wel de middelen door haar vader, dat is (toegegeven) absoluut een feit, maar zij deed iets met die middelen die niemand haar ooit heeft voor gedaan. Trouwens ze deed iets wat anderen stiekem willen, maar gewoon niet durven wegens de geremdheid die er heerst in onze MY. Dit maakt haar een bijzonder persoon, die alvast een boeiende ervaring heeft opgedaan en ook een bloeiende toekomst tegemoet gaat. Je moet het maar doen!!! Ze mag er trots op zijn!!!
Laat de golf van reacties maar komen, het jacht is LOS!!!
Ik vind het alvast super en moedig van haar. Wat jullie comments ook zijn. Zij heeft het toch maar gedaan!!! (alle bijna toch) Wie kan zeggen dat hij of zij zoveel levenservaring (ja ik noem het zo, want zij heeft bijna elke emotie die een mens kan voelen meegemaakt) heeft opgedaan op anderhalf jaar. Ze had misschien wel de middelen door haar vader, dat is (toegegeven) absoluut een feit, maar zij deed iets met die middelen die niemand haar ooit heeft voor gedaan. Trouwens ze deed iets wat anderen stiekem willen, maar gewoon niet durven wegens de geremdheid die er heerst in onze MY. Dit maakt haar een bijzonder persoon, die alvast een boeiende ervaring heeft opgedaan en ook een bloeiende toekomst tegemoet gaat. Je moet het maar doen!!! Ze mag er trots op zijn!!!
Laat de golf van reacties maar komen, het jacht is LOS!!!

Comment