Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Deze week al verschillende keren haperend beeld gehad op Vlaamse zenders ... andere eigenlijk niet veel bekeken.
Ik denk dat vorst en sneeuw niet goed is voor bepaalde aansluitingen.
Deze week al verschillende keren haperend beeld gehad op Vlaamse zenders ... andere eigenlijk niet veel bekeken.
Ik denk dat vorst en sneeuw niet goed is voor bepaalde aansluitingen.
Telenet werkt via de kabel.
Als er in één van de aftakdozen een onderbreking zit, of wat ijs of een verbinding corrodeert, dan krijg je storingen. Dat begint met een paar zenders en gaat dan verder.
Bel Telenet en zeg dat je een slechte beeldkwaliteit hebt. Ze gaan dan met een toestel kijken op hoeveel meter van je aansluiting er een 'reflectie' zit.
Bij mij zat dit ooit bovenop de paal waar alle aftakkingen zitten. Het gebeurde ook in de winter bij vriesweer, eigenlijk tijdens het dooien.
Comment