Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet telefoon naar mobiele netwerken ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet telefoon naar mobiele netwerken ...

Ik heb een Telenet shake abonnement, nu vond ik dat mijn laatste rekening nogal hoog was, maar blijkbaar was het toch correct . . . aan de telefoon even overlopen of ik het niet goedkoper kon doen en wat bleek . . . vanaf 1 december kan je vanaf 16.00h en in het weekend gratis naar elke mobiele telefoon bellen . . . wist ik dus niet, was ook niet verwittigd via email of sms . . . en toen ik vroeg hoe dat kwam zei men iets van reclame op TV maar je moest wel persoonlijk contact opnemen met Telenet om het te activeren . . . eigenlijk vind ik dat nogal straf, zoiets zou toch automatisch geactiveerd moeten worden maar nee, men laat gebruikers in het ongewisse..... had ik niet toevallig contact opgenomen over mijn factuur had mijn telefoonrekening voor het bellen naar mobiele nummers na 16.00h en in het weekend gewoon betalend gebleven . . . toch wel praktijken waar ik van walg . . .
    Last edited by Franciskine; 22 december 2011, 21:31.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: Telenet telefoon naar mobiele netwerken ...

Telefonisch of ...
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Telefonisch. Bart.....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Niets van gehoord tot op heden en straf dat ze niet beter informeren als het zo is!
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Dan zal ik wel een hele goede klant zijn zeker, want mij hebben ze wel verwittigd
          Grt,Joskos.

Comment

Kan je gewoon activeren via "Mijn Telenet".
            1000 min gratis naar mobiel bellen tussen 16.00 en 08.00. WE ook.

Grtz,

p.s. let op dat je de versie 24 niet neemt, die is wel te betalen.
            35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

Comment

Geweldig goeie tip, Francis!
              Ik begrijp ook niet waarom Telenet deze optie niet beter aan de man brengt.

Willy
              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                Ik begrijp ook niet waarom Telenet deze optie niet beter aan de man brengt.

Willy
                ik wel... zwijgen brengt extra centen op in dit geval..

Comment

Dit zijn allemaal technieken om te kunnen aantonen dat je wel goedkoop bent, maar door ze niet uit te bazuinen weet niet iedereen hiervan, en hoef je daadwerkelijk geen gratis opties te geven. Deze technieken worden door alle providers en carriers wereldwijd gebruikt, alleen is de Belg niet zo bijdehand, en liggen zelfs consumentenorganisaties en regulatoren er niet erg wakker van.
                  Hetzelfde geldt overigens voor energieleveranciers.

Ik ben een ex-netwerk en telecom consultant, en ben blij dat ik er uitgestapt ben (na 20 jaar, 1984-2004)
                  D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Eveneens bedankt voor de tip!

Aan alle BD-leden fijne feesten en een 2012 vol fotoplezier!
                    Canon Eos 7d, Objectief Tamron 17-50mm f 2 8 sp di ii canon vc, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM en Canon Speedlite 430EX II.

Comment

Dat is niet alleen bij Telenet zo. Belgacom heeft er wel reclame voor gemaakt, maar je moest dat ook nog zelf (laten) activeren, dat gebeurde ook niet automatisch.
                      Je moest eens weten hoeveel mensen dat niet activeren en toch blijven betalen voor die gesprekken.

Aangezien Belgacom dit aangepast had, had ik al een vermoeden dat Telenet moest volgen. Ik ben het dus wat blijven volgen op de site. Ik heb er ook wel een reclamespot op de radio van gehoord, maar slechts één dag.
                      Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Is dat voor de vaste telefoon of moet je Telenet Mobile zijn?
                        En kan ik dan eventueel eens weten hoe je in Mijn Telenet je abonnement Telefoon kan wijzigen? Vind het niet.

En met te zoeken zag ik dat ik alvast kon overschakelen van het alweer 'antieke' Fibernet40 naar de gewone Fibernet Shake. Dat is voor de zelfde prijs alvast 50 ipv 40 down en 2,5 ipv 2 up.

En inderdaad, als ze zelf upgraden voor dezelfde prijs, waarom kunnen ze ons niet minstens vertellen dat ze nu beter geworden zijn?

Overigens kreeg ik wél een mail van een beter digicordergebruik. En inderdaad, onze twee digicorders werken samen zodat we alles wat we opgenomen op de twee kunnen zien. Zo hebben we 4 tuners (en met de nieuwe dus 6) om vanalles tegelijk op te nemen en te bekijken.

Comment

Bij mij lukt het ook niet bij "Mijn telenet".
                          Dan maar gebeld en ze hebben het geactiveerd...
                          Blijkbaar zou het niet bij iedereen te activeren zijn bij "Mijn Telenet"...
                          Website: http://www.vangoophotography.com
                          Facebook: http://www.facebook.com/Vangoo.Photography
                          Flickr: http://www.flickr.com/photos/Vangoo_Photography/

Comment

Is inderdaad een praktijk die geregeld wordt toegepast.
                            Men heeft bij Telenet ook nog de snelheid verhoogt, maar je moest die verhoging wel zelf nog activeren in Mijn telenet. Is blijkbaar een truuck die ze (helaas) geregeld toepassen.
                            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                              Is inderdaad een praktijk die geregeld wordt toegepast.
                              Men heeft bij Telenet ook nog de snelheid verhoogt, maar je moest die verhoging wel zelf nog activeren in Mijn telenet. Is blijkbaar een truuck die ze (helaas) geregeld toepassen.
                              Nog eens: vrijwel overal hetzelfde.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                              X