Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet telefoon naar mobiele netwerken ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet telefoon naar mobiele netwerken ...

Gratis naar alle netwerken of enkel naar Telenet ??
    Niet volledig duidelijk.

[QUOTE=Plimsol;3380034]Kan je gewoon activeren via "Mijn Telenet".
    1000 min gratis naar mobiel bellen tussen 16.00 en 08.00. WE ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht
      Gratis naar alle netwerken of enkel naar Telenet ??
      Niet volledig duidelijk.
      Daarnet Telenet gebeld 015/666666 gebeld, want op de website zag ik welke schermen ik zou moeten kunnen openen, maar dat werkte niet bij mij.

Binnen de minuut was alles geregeld:
      Het gaat om de optie Freephone Mobile (gratis) en het is om van de vaste naar alle Belgische mobiele netten (in België) te bellen. Tussen 16 !!! en 8 uur en in het weekend. Gedurende 1000 minuten per maand.
      En niemand zou het zelf kunnen activeren, want het staat fout op hun website.

Ik begrijp dus toch wel dat die Belgische mobiele toestellen ook zelf nog in België zijn. Dus als je naar iemand belt die op dat ogenblik met zijn Belgische GSM in het buitenland zit, is het niet meer gratis.

Ik kan al niet meer wachten tot het 4 uur is.

En alweer heb ik dank zij mijn 'fotosite' zoals ik dat thuis noem de juiste raad en tips gekregen om iets goedkoper van het leven te genieten.
      Last edited by tklapgat; 23 december 2011, 14:59.

Comment

Dank je, dat is duidelijk.
        Spijtig dat je niet op "mijn telenet" kunt zien of het werkelijk geactiveerd is. Ik kan het alvast niet zien. Toen ik met mijn GSM van Proximus naar Telenet overschakelde kreeg ik ook gratis belminuten naar mobiel netwerk, maar het was enkel naar Telenet.

Mvg.
        JP

Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
        Daarnet Telenet gebeld 015/666666 gebeld, want op de website zag ik welke schermen ik zou moeten kunnen openen, maar dat werkte niet bij mij.

Binnen de minuut was alles geregeld:
        Het gaat om de optie Freephone Mobile (gratis) en het is om van de vaste naar alle Belgische mobiele netten (in België) te bellen. Tussen 16 !!! en 8 uur en in het weekend. Gedurende 1000 minuten per maand.

Ik begrijp dus toch wel dat die Belgische mobiele toestellen ook zelf nog in België zijn. Dus als je naar iemand belt die op dat ogenblik met zijn Belgische GSM in het buitenland zit, is het niet meer gratis.

Ik kan al niet meer wachten tot het 4 uur is.

En alweer heb ik dank zij mijn 'fotosite' zoals ik dat thuis noem de juiste raad en tips gekregen om iets goedkoper van het leven te genieten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht
          Dank je, dat is duidelijk.
          Spijtig dat je niet op "mijn telenet" kunt zien of het werkelijk geactiveerd is. Ik kan het alvast niet zien. Toen ik met mijn GSM van Proximus naar Telenet overschakelde kreeg ik ook gratis belminuten naar mobiel netwerk, maar het was enkel naar Telenet.

Mvg.
          JP
          Ik heb deze optie zojuist geactiveerd via mijn Telenet en ik zie bij mijn opties wel dat de optie Freephone Mobile op Ja staat (Bij je extra diensten)

Je kan deze optie dus wel degelijk online activeren

Comment

Ik heb het nochtans via Mijn Telenet kunnen activeren. Het staat nu ook netjes tussen mijn andere Telenet diensten. Je moet wél Freephone Europe hebben om van deze dienst gebruik te kunnen maken. Overigens kan je 24/7 "gratis" bellen naar mobiele telefoons, deze optie kost 10€. Voor wie regelmatig overdag belt toch iets om over na te denken. De beperking van 1000 min./maand blijft echter wel behouden.

Willy
            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Hangt misschien af van de streek waar je woont. Ik heb het intussen telefonisch laten activeren, maar ik kan dus niet zien of het werkelijk gedaan is. Ik heb Freephone Europe in mijn Fibernet Shake, dus daaraan ligt het niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
              Ik heb het nochtans via Mijn Telenet kunnen activeren. Het staat nu ook netjes tussen mijn andere Telenet diensten. Je moet wél Freephone Europe hebben om van deze dienst gebruik te kunnen maken. Overigens kan je 24/7 "gratis" bellen naar mobiele telefoons, deze optie kost 10€. Voor wie regelmatig overdag belt toch iets om over na te denken. De beperking van 1000 min./maand blijft echter wel behouden.

Willy

Comment

Dit klopt helemaal niet, indien iemand in het buitenland is, zijn de extra kosten altijd voor de persoon die gebeld wordt, net zoals voordien of wanneer je vanop een gsm belt... De persoon die de oproep start betaalt een nationaal gesprek (indien hij zelf in het binnenland is natuurlijk), de roaming kosten zijn voor de persoon die gebeld wordt.
                Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
                  Dit klopt helemaal niet, indien iemand in het buitenland is, zijn de extra kosten altijd voor de persoon die gebeld wordt, net zoals voordien of wanneer je vanop een gsm belt... De persoon die de oproep start betaalt een nationaal gesprek (indien hij zelf in het binnenland is natuurlijk), de roaming kosten zijn voor de persoon die gebeld wordt.
                  Zou wel kunnen zijn. En ik weet dat de extrakosten voor de opgebelde zijn. Maar er staat []1.000 minuten gratis bellen naar mobiele lijnen in België (alleen tijdens de daluren).[/]
                  Zou het niet kunnen dat, als de verbinding het buitenland opzoekt, de teller toch gaat euh... tellen?
                  Strikt gezien zou je met wat daar staat ook alle buitenlanders in dit land kunnen bellen op hun mobieltje omdat ze in België zijn. En dat zal wel helemaal de bedoeling niet zijn denk ik.
                  Last edited by tklapgat; 23 december 2011, 21:11.

Comment

Hoi, ik denk dat de mensen die via mijn telenet niet kunnnen zien ,dat deze optie is geactiveerd, of willen activeren, zich met de verkeerde login hebben aangemeld
                    Je moet u aanmelden met je hoofdaccount, meestal je voornaam punt familienaam, dus niet je gewone login zoiets als a123456
                    Grt,Joskos.

Comment

Zou wel kunnen zijn. En ik weet dat de extrakosten voor de opgebelde is. Maar er staat
                      Zou het niet kunnen dat, als de verbinding het buitenland opzoekt, de teller toch gaat euh... tellen?
                      Strikt gezien zou je met wat daar staat ook alle buitenlanders in dit land kunnen bellen op hun mobieltje omdat ze in België zijn. En dat zal wel helemaal de bedoeling niet zijn denk ik.
                      Je interpreteert het verkeerd vrees ik... Gratis bellen naar alle Belgische gsm-nummers, dus niet naar buitenlandse nummers op het moment dat ze in België zijn
                      Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joskos Bekijk bericht
                        Hoi, ik denk dat de mensen die via mijn telenet niet kunnnen zien ,dat deze optie is geactiveerd, of willen activeren, zich met de verkeerde login hebben aangemeld
                        Je moet u aanmelden met je hoofdaccount, meestal je voornaam punt familienaam, dus niet je gewone login zoiets als a123456
                        Jep, klopt. Met voornaam.familienaam (die van mij dan hé) en hetzelfde paswoord. Weer wat bijgeleerd.
                        Maar het ging aangenaam vlot met de Helpdesk ook.

Peter

Comment

Bij mij ging het dus wel via mijn telenet (login met naam en paswoord).
                          Kreeg enige tijd nadien volgende mail:
                          """"""""""""""""""""""""
                          Beste klant,

Op 23-12-2011 bestelde u:
                          - Optie FreePhone Mobile (xxxxxxxxx) voor € 0 incl. btw per maand

Hartelijk dank voor uw aankoop.

Met vriendelijke groeten,

Telenet
                          """"""""""""""""""""""""""
                          Hopelijk blijft het ook gratis en zijn er weer geen administratie kosten aan verbonden.

Grtz
                          Jean
                          35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BjornVC Bekijk bericht
                            Bij mij lukt het ook niet bij "Mijn telenet".
                            Dan maar gebeld en ze hebben het geactiveerd...
                            Blijkbaar zou het niet bij iedereen te activeren zijn bij "Mijn Telenet"...
                            Je moet al een Freephone België of Freephone Europa hebben om deze te kunnen activeren, het is een uitbreiding van deze (betalende) opties.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Working...
                            X