Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pc scherm en mediaplayer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pc scherm en mediaplayer

De Pc van mijn vrouw heeft de geest gegeven en is wellicht niet meer te repareren. zij gebruikte die enkel voor het bekijken van foto's en wat internet. Verder niets. Het internet heeft ze eigenlijk niet meer nofig, enkel de foto's. Nu had ik gedacht om een mediaplayer (of NAS of iets dergelijks) te kopen. Mijn vraag is nu: kan je op een mediaplayer of een NAS een PC scherm aansluiten? Of moet dit altijd eenTV zijn?
    en kan je een NAS aan een telenet moden hangen? Mijn Fibermodem heeft 4 lan uitgangen.
    Comfortably numb with my Pentax

Re: Pc scherm en mediaplayer

Oorspronkelijk geplaatst door Pink Floyd fan Bekijk bericht
    De Pc van mijn vrouw heeft de geest gegeven en is wellicht niet meer te repareren. zij gebruikte die enkel voor het bekijken van foto's en wat internet. Verder niets. Het internet heeft ze eigenlijk niet meer nofig, enkel de foto's. Nu had ik gedacht om een mediaplayer (of NAS of iets dergelijks) te kopen. Mijn vraag is nu: kan je op een mediaplayer of een NAS een PC scherm aansluiten? Of moet dit altijd eenTV zijn?
    en kan je een NAS aan een telenet moden hangen? Mijn Fibermodem heeft 4 lan uitgangen Ja.
    Wel, als je een NAS hebt hangt deze dus in je netwerk met zijn eigen IP adres etc maar het is geen PC, je kan dan op elke andere PC de NAS bereiken om 1/films, muziek, foto's, ... te bekijken of 2/ de bestanden op de NAS beheren.

Comment

Re: Pc scherm en mediaplayer

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Wel, als je een NAS hebt hangt deze dus in je netwerk met zijn eigen IP adres etc maar het is geen PC, je kan dan op elke andere PC de NAS bereiken om 1/films, muziek, foto's, ... te bekijken of 2/ de bestanden op de NAS beheren.
      Hoe kan je dan je foto's bekijken? Moet dit altijd via een PC of zijn er waar je een apart scherm kan aan hangen?
      Comfortably numb with my Pentax

Comment

Working...
      X