Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobistar : dure grap ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mobistar : dure grap ?

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
    Als ik 30 a 50 euro per maand zou moeten betalen, dat zou ik aanvaardbaar vinden, maar geen 120 of zo.

Ik vermoed ook dat ze het de eerste keer vergeten waren te aktiveren.

Ben al naar Phonehouse en het Mobistarpunt in Saturn geweest, en 3x naar Mobistar gebeld, maar ik heb het idee dat er veel mensen zijn die hun product niet kennen of het zich niet aantrekken.

Allez, voor zo'n loon zou ik me er ms ook niet druk in maken.

Als ik #123# bel, blijkt dat ik nog steeds een Free Friends abo heb, dus t is oppassen geblazen. Wschl verandert het pas na de fakturatiedatum.

1 keer wil ik nog wel teveel betalen, maar niet elke maand.
    Ze sollen met jou als klant, maar toch absoluut klant blijven, ik kan er met mijn simpel (boeren)verstand niet bij.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Misschien morgen alles terugbrengen en alles opzeggen? Je hebt toch bedenktijd. Dat geeft ze wat om over na te denken.
      Ge koopt een auto, ge weet niet hoe je die in versnelling moet zetten ... dus breng je die maar terug naar de winkel in plaats van te leren rijden?

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ze sollen met jou als klant, maar toch absoluut klant blijven, ik kan er met mijn simpel (boeren)verstand niet bij.
      Ik kan er ook niet bij dat als je een hoog verbruik hebt zonder dat je iets doet, dat je dit de operator gaat verwijten.
      Als een smartphone data verbruikt, dan ligt dat aan de instellingen van dat toestel en de erop geïnstalleerde apps.
      Het is alsof je een sportieve wagen koopt en maar wat gaat doorvlammen maar daarna klaagt dat je teveel boetes moet betalen omdat de politie je niet verwittigd heeft dat je moest opletten.
      Maar het is en blijft vervelend dat die toestellen verbindingen maken zonder dat je er zelf om gevraagd hebt.
      Langs de andere kant koop je wel specifiek een toestel dat bedoeld is om online te zijn.
      Zoals vroeger al aangehaald ... ze zouden beter een verplichting maken om al die software standaard uit te zetten!

En bij Mobistar was het toch zo dat je zonder abo online kan mits betaling van 0,50€ per uur en per MB ... natuurlijk wordt elke app dat een paar seconden een verbinding maakt om te updaten aanzien als een nieuwe connectie ... zo akn je per uur veel uren betalen.
      Eigenlijk zo een begonnen uur ook een uur geldig kunnen blijven zodat je ook al maak je 100 connecties op één uur, je nooit meer dan één uur betaalt.

Donderdagavond nog met iemand gesproken dat bij een andere provider zit, dochter (12) heeft een smartphone (iPhone) gekregen en zich wat geamuseerd ... na een week of twee al 300€ opleg op het abonnement.

Ik vind het jammer dat de 4 Mobistar mensen die ik al gesproken heb, mekaar tegenspreken of niet weten waarover ze het hebben. t Is wel altijd in hun voordeel natuurlijk ...
      Maar tussen die mensen zit ook Phonehouse als ik het goed begrepen heb?
      Dat personeel durft de mensen in het zak zetten dat het niet schoon is!
      Wat voor onzin die allemaal uitkramen is ongelooflijk.
      Een abo aanpassen is normaal altijd vanaf de volgende factuurperiode tenzij je specifiek vraagt om het direct aan te passen (binnen de twee werkdagen) maar dan kunnen er nog eens kosten aangerekend worden.
      Vorig WE nog horen zeggen tegen een klant dat ze een verzekering moest nemen op een toestel want dat die displays snel stuk gaan nu die zoveel kleuren hebben.
      Last edited by VerSeg; 11 december 2011, 23:55.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Ik vind het jammer dat de 4 Mobistar mensen die ik al gesproken heb, mekaar tegenspreken of niet weten waarover ze het hebben.
        Welkom in de wereld van de callcenters. Mobistar geeft dat soort "support" uit handen aan het callcenter dat hun de beste deal geeft.
        Ter verdediging van de mensen die daar werken, kan het vaak goed zijn dat de informatie waar zij toegang toe hebben ook een tegenstrijdig verhaal vertelt.

Belgie loopt wel fors achter met z'n mobiele internet tarieven als ik het zo hoor. In de meeste landen kost dat hoop en al een paar euro per maand extra.

Comment

@ Verseg : als ik op het werk tegen een firma zeg dat een bepaalde goederenwagon 2 dagen later op die bepaalde kaai zal staan, verwachten die mensen dat ook, en niet dat hij een week later op kaai zal staan.

Nog erger zou zijn moest ik die mensen dat beloven terwijl ik weet dat het niet zo zal zijn ...

En die firma zal nog minder staangelden betalen voor een wagon die er niet staat !

Nu ja, ik heb nu mijn lesje geleerd, t heeft me wel 92 euro gekost ...
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

.........

Nu ja, ik heb nu mijn lesje geleerd, t heeft me wel 92 euro gekost ...
            je bent te goed gelovig Johan, dit koste je 90 Euro.
            Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nog erger zou zijn moest ik die mensen dat beloven terwijl ik weet dat het niet zo zal zijn ...
              Maar dit is wat ze bij Phonehouse maar al te graag doen als de klant maar toehapt!
              Beter is naar een echt Mobistar Center te gaan (niet een winkel dat ook diensten mag aanbieden).
              Heb je geen papieren waar zwart op wit opstaat wat je aangevraagd hebt en wanneer het in voege gaat?
              Bij een Mobistar Center krijg je altijd een print mee van uw aanvraag.
              En die 92€ ... met een beetje uitleg aan de juiste dienst geraak je daar wel vanaf.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                je bent te goed gelovig Johan, dit koste je 90 Euro.
                Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

grt,bouk.
                De gorillapod gebruik ik nu soms om mijn externe flash te dragen, dus verloren geld is dat niet.

Comment

Ik had dit ook met mijn iphone, kaart van 25 euro leeg op 1 dag. 3G mag blijven op staan maar heb bij mails handmatig ophalen geselecteerd, anders maak je om de zoveel tijd contact met het netwerk.

mvg,
                  opa
                  Ik kan niet fotograferen daarom moet ik Photoshop leren.
                  Member of Han Fan Clan

Comment

Juist bericht gehad dat mijn nieuwe formule geaktiveerd is. Gecheckt op mijn klantenzone en dat klopt.

Dat is dus wel tegenstrijdig met het laatste telefoontje naar Mobistar, waar ze zeiden dat het nieuwe abo in voege ging op de fakturatiedatum (18/12)...

Wie kan er nog aan uit ?

Comment

Juist bericht gehad dat mijn nieuwe formule geaktiveerd is. Gecheckt op mijn klantenzone en dat klopt.

Dat is dus wel tegenstrijdig met het laatste telefoontje naar Mobistar, waar ze zeiden dat het nieuwe abo in voege ging op de fakturatiedatum (18/12)...

Wie kan er nog aan uit ?
                      Dus nu veel data verbruiken en dan zien dat je tot 18 december toch nog extra moet betalen.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ik ga toch nog wachten. Buitenshuis 3G afzetten en enkel op gratis wifi hotspots surfen tot de 18e ...

Comment

Mijn rekening gehad (128 euro !) en gebeld naar Mobistar om iets te regelen.

Ik krijg toch 40 euro korting op de volgende betaling !

Nu ja, t was dan ook gedeelde verantwoordelijkheid : desinformatie van Phonehouse, en van mezelf (toestel niet kennen).

Van zodra ik de smartphone gekocht had en The Phonehouse verliet, tikte het bedrag al aan, zelfs als ik niet surfte !

Comment

Ik heb hier hetzelfde probleem, ook bij Mobistar. Na 1 dag 35€ opgedaan te hebben, ik naar Mobistar gebeld en een pakket van 5€ datavolume aangevraagd.

De volgende dag mijn gsm weer aangezet en wat zitten surfen. Volgende dag melding dat ik 10€ had opgebruikt. Ze hadden me gezegd dat ik een sms krijg als ik boven mijn limiet zit, wel ja die komt wel maar een dag later, dan is het al te laat.

Ik terug naar Mobistar gebeld en gezegd dat ik toch niet op 1 dag 50MB had verbruikt. Ja maar, je hebt geen internet pakket geactiveerd ... Ik zei dat ik onlangs had gebeld en dit had aangevraagd. Nee zei ze, we kunnen niks terugvinden.

Dus blijkbaar gaat dat pas in werking vanaf mijn volgende factuur, dat mochten ze wel hebben gezegd.

Internet op gsm gaat van nu af aan uit , gebruik hem alleen om te bellen en sms'en.
                            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                            Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Lijkt me dat er veel sneller uit het echt gescheiden wordt dan veranderd van provider.

Zelfs Proximus heeft nu een fatsoenlijk abbo, te vergelijken met MV, en ook zonder 1 of 2 jaar binding dacht ik, waarbij je omzeggens geen omkijken meer hebt naar je data verbruik.

Gaat hier dan over 2GB voor 15 (MV) of 20 euro (Proxi) per maand, som die je ook nog mag opbellen en waarin ook nog 2000 SMS begrepen zijn.

En die kolossale verbrekingsvergoedingen, zijn die wel wettelijk ?
                              Last edited by nete; 4 januari 2012, 17:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht

Ik terug naar Mobistar gebeld en gezegd dat ik toch niet op 1 dag 50MB had verbruikt.
                                Voor 50MB moet je nu echt niet zo enorm veel moeite doen hoor.
                                Maar normaal zou je het er toch een dag of drie moeten mee kunnen uithouden.

Comment

Working...
                                X