Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    En als je Spaanse les volgt: er is ook heel goede cava
    Inderdaad Theo, en de goeie kan ik best appreciëren, maar spijtig, op dat gebied ben ik geen gemakkelijke jongen en heb ik zo mijn gewoontes.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #17
      Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

      Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
      Nee, ik ben het al een dik jaar geleden afgebold in Belgie
      En is het daar beter ?
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #18
        Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
        En is het daar beter ?
        Den drank wel ja
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #19
          Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

          Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
          Meer roerende voorheffing betalen zal ik zeker doen, maar ik voel mij daar niet armer bij. Als ik daarmee mijn bijdrage kan leveren wil ik dit er graag bijnemen.
          Jij bent te goed voor deze wereld.

          Comment


          • #20
            Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Jij bent te goed voor deze wereld.
            Mooi compliment, ware het niet met een ironische ondertoon.
            De zelfstandige wordt hier meestal met argwanende blik bekeken, dat is hier al langer duidelijk, maar dit is eigen aan tijden waarin het economisch en financieel moeilijk is.
            Mensen proberen dan soms rekeningen van anderen te maken.
            In de toeklomst zal ik ook nog eens extra opletten vooraleer dergelijke uitspraak te doen.
            Last edited by enero; 29 november 2011, 07:37.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #21
              Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

              nee hoor, geen ironische ondertoon, het was welgemeend.
              persoonlijk lever ik al genoeg bijdrage vind ik. ik wil niet nog eens extra bijdragen.
              maar het zal wel moeten, willen of niet.

              Comment


              • #22
                Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

                Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                En is het daar beter ?
                Sommige dingen wel, anderen niet. Dat is een gegeven ongeacht waar je naartoe gaat.

                Voor mij persoonlijk is het in Rusland beter, maar als ik in de toekomst genoeg heb verdiend kom ik toch gewoon terug naar Europa (maar dan waarsch niet Belgie)

                Comment


                • #23
                  Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

                  De spaarder wordt nog eens extra belast op de schamele interesten die toegekend worden.
                  En waar zitten de meeste brave spaarders?Juist ja,in Vlaanderen.

                  We weten het reeds lang:"het geld halen waar je het gemakkelijkst kan aanslaan"!
                  Flickr PBase
                  Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                    nee hoor, geen ironische ondertoon, het was welgemeend.
                    persoonlijk lever ik al genoeg bijdrage vind ik. ik wil niet nog eens extra bijdragen.
                    maar het zal wel moeten, willen of niet.
                    Onlangs was ik op een vergadering en en geneesheer wist mij te vertellen : "ik ben bereid onmiddellijk 1000, 2000 ...5000€ neer te tellen mocht daarmee het probleem van onze staatsschuld opgelost zijn en dat wij er nadien weer allemaal beter kunnen van worden".
                    Een mooie geste, maar wordt het hiermee beter? Zolang er profitariaat bestaat denk ik niet dat dit veel zal helpen.
                    Dit om maar eens aan te geven dat er bij sommigen die het beter hebben toch de wil bestaat om uit die neerwaartse spiraal te geraken. En dit was niet uit eigen belang, ik moet er geen tekening van maken, geneeskunde is actueel een goed betaalde job.
                    Maar of onze politiekers zo denken is maar de vraag...
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #25
                      Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

                      Oorspronkelijk geplaatst door EdDu Bekijk bericht
                      We weten het reeds lang:"het geld halen waar je het gemakkelijkst kan aanslaan"!
                      Wat had je anders verwacht...
                      Dat ze al de besparingen gaan halen bij mensen die niks hebben...

                      Ze gaan het geld altijd halen waar er geld zit, en bij groepen die groot genoeg zijn, de middenklasse dus. Meestal hardwerkende werknemers of zelfstandigen die niet rijk genoeg zijn om met hun geld te gaan lopen en nadat er een dikke inkomensbelasting betaald is, nog eens op hun spaargeld zullen belast worden.

                      Het enige deftige alternatief is dik besparen bij de overheid. De vergelijkingsbasis moet gezocht worden in andere landen die het beter doen.
                      En dat besparen kan in kleine dingen zitten.
                      Een voorbeeldje: in ons gemeentehuis loopt er nog een koffiemadam rond. Heb je dat nog in een bedrijf gezien in de laatste 10 jaar?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

                        Oorspronkelijk geplaatst door EdDu Bekijk bericht
                        De spaarder wordt nog eens extra belast op de schamele interesten die toegekend worden.
                        En waar zitten de meeste brave spaarders?Juist ja,in Vlaanderen.

                        We weten het reeds lang:"het geld halen waar je het gemakkelijkst kan aanslaan"!
                        Je zal je binnenkort moeten schamen als je nog wil of kan sparen.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #27
                          Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          ..........
                          Een voorbeeldje: in ons gemeentehuis loopt er nog een koffiemadam rond. Heb je dat nog in een bedrijf gezien in de laatste 10 jaar?
                          beter dan met een uitkering thuis zitten..!
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #28
                            Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            Wat had je anders verwacht...
                            Dat ze al de besparingen gaan halen bij mensen die niks hebben...

                            Ze gaan het geld altijd halen waar er geld zit, en bij groepen die groot genoeg zijn, de middenklasse dus. Meestal hardwerkende werknemers of zelfstandigen die niet rijk genoeg zijn om met hun geld te gaan lopen en nadat er een dikke inkomensbelasting betaald is, nog eens op hun spaargeld zullen belast worden.

                            Het enige deftige alternatief is dik besparen bij de overheid. De vergelijkingsbasis moet gezocht worden in andere landen die het beter doen.
                            En dat besparen kan in kleine dingen zitten.
                            Een voorbeeldje: in ons gemeentehuis loopt er nog een koffiemadam rond. Heb je dat nog in een bedrijf gezien in de laatste 10 jaar?
                            Ja, dat zal waarschijnlijk nog een overblijfsel zijn van in de tijd van "De Collega's".
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #29
                              Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              beter dan met een uitkering thuis zitten..!
                              grt,bouk.
                              't is natuurlijk te zien welke uitkering.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #30
                                Re: Hoe word jij persoonlijk getroffen door het begrotingsakkoord?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                                't is natuurlijk te zien welke uitkering.
                                Een hollandse uitkering zou OK zijn. Maar anders ben ik niet akkoord.
                                Als ze een deftig koffiemachien kopen kan iedereen toch zelf zijn koffieke gaan halen zeker.

                                Ik wil de totale prijs van die koffie niet kennen hoor!

                                Comment

                                Working...
                                X