Bijvoorbeeld dit
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Niet alles in België is slecht
Collapse
X
-
-
Re: Niet alles in België is slecht
zou toch liever wachten op en echte Dokter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtzou toch liever wachten op en echte Dokter.
grt,bouk.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtDenk jij dat wij hier nog doen met sjamanen of medicijnmannen?
Toen hij terug kwam vroeg hij natuurlijk of alles goed verlopen was.
‘Ik denk het wel’ was het antwoord.
‘De eerste patiënt kwam binnen met verschrikkelijke hoofdpijn’.
‘En wat hebt ge gedaan’ vroeg de dokter?
‘Dafalgan voorgeschreven’ was het antwoord.
‘Uitstekend’ zei de dokter.
‘De tweede patiënt had last van maagzuur’.
‘En…?’ vroeg de dokter.
‘Ik heb Maalox voorgeschreven’.
‘Weer uitstekend’ zei de dokter.
‘Mijn derde patiënt was een hele mooie vrouw, zij kwam nogal hysterisch binnengelopen, kleedde zich volledig uit, ging op de tafel liggen’ en riep: ‘Help mij aub, dokter, het is al vijf maanden geleden dat ik nog een man heb gezien.’
Waarop de arts vroeg:’en wat hebt ge daar mee gedaan’?
‘Oogdruppels voorgeschreven..’
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtDenk jij dat wij hier nog doen met sjamanen of medicijnmannen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk berichtDat de begroting dan maar niet ontspoort omdat het groeiend aantal buitenlanders profiteert van de Belgische gezondsheidszorg op kosten van de Belgische belastingbetaler.
Wij betalen bijna 300 miljoen euro per jaar voor de genoten zorg in Belgie....
Jan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk berichtIk hoop dat de Belgische artsen een hoger IQ hebben dan jij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk berichtIk hoop dat de Belgische artsen een hoger IQ hebben dan jij
Wij betalen bijna 300 miljoen euro per jaar voor de genoten zorg in Belgie....
Jan
Prachtig
Voel jij je aangesproken? Dan is dat toch wel voor jouw rekening.
1. het is niet nodig om mijn IQ ter sprake te brengen,tenzij dat je een flame war wil beginnen.
2. als je gelijk hebt over dat IQ, en dat heb je, was ik wel arts geworden. Maar of jullie daar beter mee zouden af zijn ?
3. wat baat het als jullie 300 miljoen betalen en wat heb ik daaraan ALS EN WANNEER de kostprijs (voor alle buitenlanders dan) in realiteit hoger is of zou zijn? (hoogstwaarschijnlijk het geval) Wie betaalt dat verschil denk je? Wij toch. Of wie dacht je? MAAR :
4. Waarom voel jij (of de Nederlanders) je eigenlijk aangesproken? Lees mijn post eens opnieuw. Waar spreek ik over de Nederlanders? Is mijn bijdrage meer algemeen gericht op buitenlanders of specifiek gericht op Nederlanders vraag ik me nu af? Ik citeer mezelf: "het groeiend aantal buitenlanders"). Het artikel gaat trouwens over het stijgend aantal zorgtoeristen waaronder de Nederlanders en de Fransen. We zullen maar zwijgen over de andere - laat me (alweer) erg algemeen blijven - niet Belgen.
Chapeau met je oogkleppen . Het zij je vergeven. We weten nu van waar je bentLast edited by nabi; 26 november 2011, 18:09. Reden: nog toegevoegd: "(voor alle buitenlanders dan)"+"(hoogstwaarschijnlijk het geval)"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk berichtDat de begroting dan maar niet ontspoort omdat het groeiend aantal buitenlanders profiteert van de Belgische gezondsheidszorg op kosten van de Belgische belastingbetaler.
Na die hun studies kuisen ze hun schup af...
Waar zijn die mee bezig?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk berichtDat is het probleem juist, het is hier veel te goed...
De nagel op de kop !
Of wat oudere mensen met een leuk optrekje in Ciergnon.
Of een burgemeester met zijn zitje in het gemeentehuis van Knokke.
Er zijn er nogLast edited by theokus; 26 november 2011, 17:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk berichtZonder al te veel te veralgemenen :
Ook voor heel wat profiteurs en luierikken is het hier veel te goed.
Man en paard?
Mensen die in hun derde generatie van werkloosheid zitten kan voor mij ook niet.
(Zie Borinage en omgeving)
Mijn foto's van 30 jaar geleden zijn perfect vergelijkbaar met die van tegenwoordig: niks veranderd. Armoede in 't kwadraat.
En profiteurs en luieriken zijn niet altijd gelijk aan werkloos zijn.
En mensen die 30 of 40 jaren gewerkt hebben ga ik niet op straat zetten.
De genadeslag voor ons land en Europa kregen ze van de financiële speculanten.
Van onze eigen politici en onze (ooit onze) banken.
(Strikt genomen hebben wij nu allemaal niks...)
Behalve de echte profiteurs en die zullen met Kerstmis niet content zijn met een
boterham met gelei.
Comment
Comment