Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schrikbarende docu over de Telegraaf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Schrikbarende docu over de Telegraaf

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Het enig goede aan een krant is dat je ze kan verbieden.
    Ow, ik dacht dat het enige goede is, dat je hem onder in de kattebak kan leggen
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Het enig goede aan een krant is dat je ze kan verbieden.
      Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
      Ik heb altijd gedacht dat het enige correcte wat in een krant staat de prijs is.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Ik heb altijd gedacht dat het enige correcte wat in een krant staat de prijs is.
        Nee hoor, de datum, meestal dan toch.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
          Ik heb de docu niet gezien.
          Eerder heb ik al eens op dit forum geschreven dat de Telegraaf door weldenkende mensen niet serieus wordt genomen.
          Je hebt meer aan de Fabeltjeskrant met meneer de Uil c.s.

Er is altijd wel een Telegraaflezer beledigt wanneer ik bovenstaande stel en vaak wordt als "bewijs"dat het wel een kwaliteitskrant is aangevoerd dat het de krant is met de grootste oplage in Nederland.

En toch is het in Nederland algemeen bekend, misschien niet door iedereen aanvaardt, dat de Telegraaf geen slijpsteen voor de geest is.
          Ik lees hem dus elke dag zoals ik al eens eerder aanhaalde...maar ik vraag me dus af waar jij het recht vandaan haalt om mij als niet weldenkend mens te betitelen.
          Je kent me niet eens.
          Je hebt me ook nooit horen zeggen dat het een kwaliteitskrant is, zal ik ook niet beweren..
          Maar jij verheft jezelf maar als iemand die zijn geest geslepen heeft met betere kranten. Jij behoort gelukkig tot de elite die dat wel verstand en benul heeft.
          Ik behoor gelukkig tot het *****jesvolk.

Ook je collega Binnenuit die schrijft: "De Telegrof is tenslotte het rechtse pamplet voor Henk en Ingrit en die leven uiteindelijk van leugen en nietzijn."
          moet ik bedanken voor zijn kortzichtig denken en zijn eerlijkheid hoe hij denkt over de mensen de de Telegraaf lezen....en dus over mij en die glashard durft te beweren dat ik uiteindelijk leef van leugen en niet zijn. Durf je dit ook te beweren recht in mijn gezicht als ik tegen over je sta...dan nodig ik je van harte uit om mij eens met een bezoek te vereren eer je zulk beledigende taal uitbraakt.

Dan moeten er in Nederland toch enorm veel Henk en Ingrids zijn met zo'n oplage, en dan niet te vergeten de digitale editie.

Ja ze wordt meestal gelezen bij toeval en als we op vakantie zijn, met als smoes er staat zo'n enorm stuk over voetbal en de Tour de France in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            De Telegrof is tenslotte het rechtse pamplet voor Henk en Ingrit en die leven uiteindelijk van leugen en nietzijn.
            Als je hier de PVV stemmers mee bedoelt, beledig je 1.453.944 Nederlanders

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
              Ik lees hem dus elke dag
              Op zich niets mis mee, er is nog zoiets als amusementswaarde. Neem alles met een korrel zout en er is niets aan de hand (dit gaat op voor de meeste berichtgeving uit de media)

Je merkt eigenlijk pas hoe onvolledig/onjuist de berichtgeving in de algemene media is als het toevallig over een onderwerp gaat waar je zelf veel van kent (of mee betrokken bent)

Kan je dus doortrekken op al die artikels waar je zelf niks over weet.

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
              Niet om dat goed te praten, maar omdat veel mensen een bepaalde opvatting of mening hebben, maakt die niet automatisch intelligent of realistisch. Never underestimate the power of stupid people in large groups.
              Je kan een bepaalde krant prefereren omdat de berichtgeving het meest in lijn is met jouw eigen mening maar dat voegt weinig toe. Als je wil weten hoe de vork echt aan de steel zit zal je zoveel mogelijk verschillende versies van hetzelfde nieuws elders moeten gaan lezen.
              Last edited by JCviggen; 23 september 2011, 11:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                Ik zou niet willen dat de kat iets aan haar kont kreeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
                  ...... Als je wil weten hoe de vork echt aan de steel zit zal je zoveel mogelijk verschillende versies van hetzelfde nieuws elders moeten gaan lezen.
                  Helemaal mee eens

Comment

Ik lees hem dus elke dag zoals ik al eens eerder aanhaalde...maar ik vraag me dus af waar jij het recht vandaan haalt om mij als niet weldenkend mens te betitelen.
                    Ik schreef dat een weldenkend mens de Telegraaf niet serieus neemt, je verdraait mijn zin.
                    Je kent me niet eens. Moet dat dan? Ik kan toch wel een uitspraak doen over de gemiddelde Telegraaflezer zonder u te kennen?
                    Je hebt me ook nooit horen zeggen dat het een kwaliteitskrant is, zal ik ook niet beweren.. Misschien neemt u de Telegraaf dan niet zo serieus en hoeft u zich niet aangesproken te voelen.
                    Maar jij verheft jezelf maar als iemand die zijn geest geslepen heeft met betere kranten. Nee hoor, ik stel dat je voor het slijpen van de geest de Telegraaf niet kunt gebruiken. Jij behoort gelukkig tot de elite die dat wel verstand en benul heeft. Nee hoor, u kent me kennelijk niet.
                    Ik ook, maar of ik dat nu zo gelukkig vind..

Ook je collega Binnenuit die schrijft: "De Telegrof is tenslotte het rechtse pamplet voor Henk en Ingrit en die leven uiteindelijk van leugen en nietzijn."
                    moet ik bedanken voor zijn kortzichtig denken en zijn eerlijkheid hoe hij denkt over de mensen de de Telegraaf lezen....en dus over mij en die glashard durft te beweren dat ik uiteindelijk leef van leugen en niet zijn. Durf je dit ook te beweren recht in mijn gezicht als ik tegen over je sta...dan nodig ik je van harte uit om mij eens met een bezoek te vereren eer je zulk beledigende taal uitbraakt. Wat gebeurt er dan, vechtpartijtje?

Dan moeten er in Nederland toch enorm veel Henk en Ingrids zijn met zo'n oplage, en dan niet te vergeten de digitale editie.

Ja ze wordt meestal gelezen bij toeval en als we op vakantie zijn, met als smoes er staat zo'n enorm stuk over voetbal en de Tour de France in
                    -----

Comment

Wat gebeurt er dan, vechtpartijtje?

Tekenend.

Comment

Je kent me niet eens.
                        Je hebt me ook nooit horen zeggen dat het een kwaliteitskrant is, zal ik ook niet beweren..
                        Maar jij verheft jezelf maar als iemand die zijn geest geslepen heeft met betere kranten. Jij behoort gelukkig tot de elite die dat wel verstand en benul heeft.

moet ik bedanken voor zijn kortzichtig denken en zijn eerlijkheid hoe hij denkt over de mensen de de Telegraaf lezen....en dus over mij en die glashard durft te beweren dat ik uiteindelijk leef van leugen en niet zijn. Durf je dit ook te beweren recht in mijn gezicht als ik tegen over je sta...dan nodig ik je van harte uit om mij eens met een bezoek te vereren eer je zulk beledigende taal uitbraakt.

Heel uw betoog geeft aan dat ik het bij het rechte eind heb!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
                          Als je wil weten hoe de vork echt aan de steel zit zal je zoveel mogelijk verschillende versies van hetzelfde nieuws elders moeten gaan lezen.
                          Waar? Toen ik hier bleef herhalen dat kranten geen geld hadden voor onderzoek, kreeg ik een facebookvriendschapsverzoek van Onjo - waarvoor dank. Dat zijn de onderzoeksjournalisten van de openbare omroep. 't Is te zeggen dat dit samenwerkingsverband de onderzoeksprogramma's Argos (VPRO, VARA), Reporter (KRO) en ZEMBLA (VARA) verenigt. Hun site zou ook een deel bevattn van de uitzendingen van Het Onderzoek (EO de Ochtenden), Tegenlicht (VPRO), Jansen & Janssen (VPRO), Factor (IKON), Nieuwsuur (NTR/NOS) en Goudzoekers (VPRO).
                          De thema's worden aangevuld met andere bronnen en eigen onderzoek.

Een voorbeeld

Heb er ook al een paar interessante dingen gelezen over de onderzoeksjournalistiek zelve.

Enfin, U ziet maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                            Heel uw betoog geeft aan dat ik het bij het rechte eind heb!
                            Je mag het hebben helderziende.
                            Ik leef van leugen en nietzijn.

Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht

Jan
                              Die zouden zich moeten schamen idd...
                              Mvg Tim

Comment

ik vraag me dus af waar jij het recht vandaan haalt om mij als niet weldenkend mens te betitelen.
                                Je lijkt wel verontwaardigd. Heaucheneaudt zegt toch alleen dat je als niet-weldenkend beschouwd wordt als je de Telegraaf serieus neemt? Dat doe jij toch niet? Toch?

Ik ken namelijk ook geen weldenkend persoon die de Telegraaf serieus neemt. Dat die krant veelgelezen wordt is heel iets anders. Er kijken ook best veel mensen naar Bananasplit.

Comment

Working...
                                X