Sedert jaren bestel ik geregeld massage produkten bij een gekend producent in kringen van revalidatie- en sportmiddens.
Eind augustus deed ik telefonisch opnieuw een bestelling van een aantal lotions aan de eenheidsprijs van 9.97€. Vorige week doe ik opniew een bestelling en nu blijkt volgens de factuur dat de prijs van hetzelfde product ineens 13.89€ is geworden. Aangezien ik na al die jaren toch een vertrouwensrelatie heb opgebouwd met deze firma, vraag ik mij nu af op dit zo maar kan, de prijs van dit product met bijna 40% te verhogen zonder de klant daarvan op de hoogte te brengen vóór of tijdens zijn bestelling.
Ondertussen heb ik ook telefonisch contact opgenomen met de firma en men vertelde mij doodgewoon dat de prijs sedert september verhoogd was. Ik heb mijn ongenoegen laten blijken omwille van het buitengewoon grote verschil en men zou de zaak bekijken. Tot nog heb ik geen reactie mogen krijgen en ben zinnens na te gaan of dergelijke praktijken zomaar kunnen.
Hebben jullie ervaring met iets dergelijks en wat zou daar aan te doen zijn?
Eind augustus deed ik telefonisch opnieuw een bestelling van een aantal lotions aan de eenheidsprijs van 9.97€. Vorige week doe ik opniew een bestelling en nu blijkt volgens de factuur dat de prijs van hetzelfde product ineens 13.89€ is geworden. Aangezien ik na al die jaren toch een vertrouwensrelatie heb opgebouwd met deze firma, vraag ik mij nu af op dit zo maar kan, de prijs van dit product met bijna 40% te verhogen zonder de klant daarvan op de hoogte te brengen vóór of tijdens zijn bestelling.
Ondertussen heb ik ook telefonisch contact opgenomen met de firma en men vertelde mij doodgewoon dat de prijs sedert september verhoogd was. Ik heb mijn ongenoegen laten blijken omwille van het buitengewoon grote verschil en men zou de zaak bekijken. Tot nog heb ik geen reactie mogen krijgen en ben zinnens na te gaan of dergelijke praktijken zomaar kunnen.
Hebben jullie ervaring met iets dergelijks en wat zou daar aan te doen zijn?
Comment