Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik heb de docu niet gezien.
Eerder heb ik al eens op dit forum geschreven dat de Telegraaf door weldenkende mensen niet serieus wordt genomen.
Je hebt meer aan de Fabeltjeskrant met meneer de Uil c.s.
Er is altijd wel een Telegraaflezer beledigt wanneer ik bovenstaande stel en vaak wordt als "bewijs"dat het wel een kwaliteitskrant is aangevoerd dat het de krant is met de grootste oplage in Nederland.
En toch is het in Nederland algemeen bekend, misschien niet door iedereen aanvaardt, dat de Telegraaf geen slijpsteen voor de geest is.
Je moet niet alles geloven wat ze over de Telegraaf zeggen. Zeker niet als het uit de koker komt van de Vara, een van de laatste linkse propaganda-bolwerken in Nederland.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Ik heb de docu niet gezien.
Eerder heb ik al eens op dit forum geschreven dat de Telegraaf door weldenkende mensen niet serieus wordt genomen.
Je hebt meer aan de Fabeltjeskrant met meneer de Uil c.s.
Er is altijd wel een Telegraaflezer beledigt wanneer ik bovenstaande stel en vaak wordt als "bewijs"dat het wel een kwaliteitskrant is aangevoerd dat het de krant is met de grootste oplage in Nederland.
En toch is het in Nederland algemeen bekend, misschien niet door iedereen aanvaardt, dat de Telegraaf geen slijpsteen voor de geest is.
Toch wel grappig dat je wijze van spellen van de voltooid deelwoorden, die van wie men als de gemiddelde Telegraaflezer placht te beschouwen, benadert.
We schrijven "beledigd" en "aanvaard", als het gaat om de voltooid deelwoorden itt tot de tegenwoordige tijd. .
Enne .. als we het dan toch over de drukkende pers in Nederland willen gaan hebben: Laatstelijk nog het AD gelezen ? En ook gemerkt hoe dat nu extreem links is geworden, van centrum-midden, na de "fusie" met het noodlijdende Vrije Volk ?
Het AD leg ik tegenwoordig toch eerder terzijde dan De Telegraaf ...
Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Je moet niet alles geloven wat ze over de Telegraaf zeggen. Zeker niet als het uit de koker komt van de Vara, een van de laatste linkse propaganda-bolwerken in Nederland.
Jan
Er is aantoonbaar gelogen door de telegraaf. Dat heeft niks met links of rechts te maken. Kijk ook eens voor de uitspraken van de rechter...
De Telegraaf heeft zijn flamboyante sterverslaggever op non-actief gesteld. Martijn Koolhoven, die al 25 jaar voor de krant werkt, heeft gelogen over een verzonnen artikel. Daardoor is er nu een vertrouwensbreuk met de hoofdredactie.
De Telegraaf heeft zijn flamboyante sterverslaggever op non-actief gesteld. Martijn Koolhoven, die al 25 jaar voor de krant werkt, heeft gelogen over een verzonnen artikel. Daardoor is er nu een vertrouwensbreuk met de hoofdredactie.
duidelijk genoeg dit...
Je moet niet alles geloven wat er in de Volkskrant staat.
Beter kijken dan...aan het einde van de docu gaat het wel degelijk over een rechtzaak waarbij de telegraaf/reporter schuldig wordt bevonden en het "slachtoffer" een voorlopige schadevergoeding van 5000€ krijgt.
Een krant is verantwoordelijk voor wat de verslaggevers schrijven, en als de raad voor journalistiek deze bepaalde reporter reeds zo vaak in het ongelijk stelde (feit) dan zou je toch denken om hem misschien aan een wat kortere band te leggen? Je zou denken dat als er in deze reportage grote onwaarheden zaten dat de Telegraaf deze wel publiekelijk recht zou zetten.
Gaat niet over links of rechts maar sommige koppen/artikels die ik zag voorbijkomen zeggen genoeg...dit is overduidelijk geen kwaliteitskrant. Objectiviteit nul sensationalisme 100. Zo heb je er in andere landen even goed maar laat ons een kat een kat noemen.
Jan
De Telegrof is tenslotte het rechtse pamplet voor Henk en Ingrit en die leven uiteindelijk van leugen en nietzijn.
Comment