Ik begin me steeds meer de vraag te stellen waarom ik nog de moeite doe om mijn mening te geven over foto's, waarom ik nog de moeite doe om tips te geven en dergelijke meer. In veel gevallen worden mening, noch tips gewaardeerd. En dit meestal door andere leden, terwijl de TS meestal wèl op een normale manier reageert.
Hieronder een kleine bloemlezing van wat ik naar m'n kop word geslingerd.
Ik vind het soms op het onbeleefde en lompe af.
Maken andere leden dit ook mee, of ben ik serieus de enige? Ik denk van niet, als ik er andere topics op nalees. Hoe gaan jullie hiermee om?
zoals we gewoon zijn geeft Voltigeur niet af.
...
Jij zit echt wel flink vast in je ideeën.
Een ander forumlid dat min of meer mijn mening deelt zegt dit:
Daar ga ik mee akkoord. Maar wat ik me dan afvraag, is dit ook wat *naam forumlid* wilde laten zien met zijn foto? Gezien zijn reactie betwijfel ik dit.
En dan krijgt men dit als repliek.
Om geen al te grote problemen te veroorzaken, en anderen geen vooroordeel te bezorgen over bepaalde leden, heb ik de quotes anoniem gemaakt.
mvg,
Bart
Hieronder een kleine bloemlezing van wat ik naar m'n kop word geslingerd.
Ik vind het soms op het onbeleefde en lompe af.
Maken andere leden dit ook mee, of ben ik serieus de enige? Ik denk van niet, als ik er andere topics op nalees. Hoe gaan jullie hiermee om?
Dit forum is bedoeld om elkaar te helpen nog betere foto's te maken en niet om elkaar af te maken.
Indien er op de man gespeeld wordt en geen tips gegeven kunnen worden, is het wellicht beter om tot 10 te tellen en niet te reageren.
Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar alleen als het jouw mening is.
zoals we gewoon zijn geeft Voltigeur niet af.
...
Jij zit echt wel flink vast in je ideeën.
Daar ga ik mee akkoord. Maar wat ik me dan afvraag, is dit ook wat *naam forumlid* wilde laten zien met zijn foto? Gezien zijn reactie betwijfel ik dit.
dat maakt niet uit. Bijna alles is bij toeval uitgevonden.
mvg,
Bart
Comment