Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

taaladvies ivm betrekkelijk voornaamwoord

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: taaladvies ivm betrekkelijk voornaamwoord

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
    En fout geschreven bovendien.
    Bedankt , dit is een perfecte weergave van de geest BD.

Heb je begrepen wat ik wil zeggen, ondanks dat het fout geschreven is ?
    Ja .... OK dan is de boodschap overgekomen !
    Nee.... dan ga je nog een paar hete zomers nodig hebben hé.

Ik ga der zeker mijn slapen niet voor laten !
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Heb je begrepen wat ik wil zeggen, ondanks dat het fout geschreven is ?
      Dat is nou zo'n beetje het zwakste argument wat je kunt gebruiken. ls k lls zndr klnkrs schrf kn j ng stds bgrpn wt k bdl, maar het kost je wel meer moeite. Na enige gewenning is sms-taal ook wel te volgen maar ik vraag me af of we die kant wel op willen.

Fouten maken we allemaal wel eens maar het is gewoon een kwestie van fatsoen om te proberen goed Nederlands te schrijven. Zo moeilijk is het niet en we zijn niet voor niks naar school geweest.

Comment

Ik zal de eerste zijn om mezelf op de borst te kloppen door toe te geven dat ook ik fouten maak tegen het Nederlands (dt met stip op 1). Echter, toen ik dit enkele dagen geleden las:
        Vogelfoto's en vogelfotografie forum / Bird pictures and bird photography forum

dacht ik dat deze beste kerel maar het best zijn zondagen invult met het leren begrijpend schrijven in het Nederlands.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          dacht ik dat deze beste kerel maar het best zijn zondagen invult met het leren begrijpend schrijven in het Nederlands.

Of neem nou dit bericht:
          Oorspronkelijk geplaatst door fredvdb Bekijk bericht
          iemand een ideetje voor een foto met
          Een mix van bewustmaking, feest, ambiance en gezelligheid is
          Nou val ik niet eens over het ontbreken van 'Heeft" aan het begin van de zin of de onduidelijke link tussen topictitel en de eigenlijke vraag. Waarom staat die zin op twee regels? Waarom begint die tweede regel met een hoofdletter (en de eerste niet)? Wat doet dat woordje 'is' daar helemaal aan het eind, in plaats van een vraagteken?

Zelfs een driejarige spreekt nog niet zulke rare zinnen uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
            Ik zal de eerste zijn om mezelf op de borst te kloppen door toe te geven dat ook ik fouten maak tegen het Nederlands (dt met stip op 1). Echter, toen ik dit enkele dagen geleden las:
            Vogelfoto's en vogelfotografie forum / Bird pictures and bird photography forum

Hier spreken we niet meer over af en toe een foutje schrijven, dit is gewoon verkrachting van een taal. De ene keer heeft hij het over "reizen" en tien woorden later heeft hij het over "rijzen". Komaan zeg..
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
            X