Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom het nooit iets zal worden met tablets

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waarom het nooit iets zal worden met tablets

De transformer werkt inderdaad niet goed en is ook veel zwaarder.
    Euuuh???? Ik heb GRATIS op het werk een ipad2 (incentive) gekregen en na 2 dagen verkocht. Hij haalde het niet tegen mijn transformer.

En zwaarder? Sleur eens een ipad mee met toetsenbord, beschermende cover (want dat doet die dock ook) en extra batterij... Tiens wat zou makkelijker zijn?

Ik ben een apple-fan (imac, iphone,...) maar de Ipad (1,2) kan niet op tegen mijn transformer. Enkel en alleen zijn er wel meer apps voor de ipad te krijgen, maar ik heb alles wat ik nodig heb op mijn transformer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
      Dat doen ze wel, en Apple heeft betaald voor die patenten en Samsung niet!

En dat weet je zeker omdat ...

... je de apple boekhouder bent?
      ... je aandeelhouder bent
      ... Jobs het tegen jou persoonlijk heeft gezegd
      ... iets anders

SD kaartjes kunnen er wel in, zelfs een USB stick. En inderdaad een gewone USB aansluiting zou leuk zijn, maar heb ik nog niet echt gemist.
      Huh???
      Geen aansluiting en het kan erin?
      Er ontgaat me iets
      Last edited by nabi; 4 september 2011, 10:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
        En dat weet je zeker omdat ...

... je de apple boekhouder bent?
        ... je aandeelhouder bent
        ... Jobs het tegen jou persoonlijk heeft gezegd
        ... iets anders

Huh???
        Geen aansluiting en het kan erin?
        Er ontgaat me iets
        K'was net van plan zowat dezelfde post te plaatsen, maar ik ben te laat .
        Tomme toch... .

Nu : die dingen kunnen er weldegelijk in, alleen heb je een tussenstukje nodig (en dus toch nog wat meer gewicht, en gratis is dat ding ook niet (t'is nog altijd Apple, hé).
        Geen USB standaard vind ik persoonlijk wel een behoorlijke tekortkoming...

t'zal wel iets voor de ipad 3 zijn .

En apple schendt evengoed een aantal patenten. Waarom zou Samsung anders ook een aantal rechtzaken lopend hebben tegen apple ?
        Last edited by polleke_cgc; 4 september 2011, 11:33.
        Groeten,

Polleke

Comment

Jullie wil niet dat ik een discussie aanga, maar stellen wel allerlei vragen, wat wil je nou? Moet ik mijn mening nog geven of zou ik maar m'n mond houden zoals jullie blijkbaar zo graag willen?
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

Comment

Jullie wil niet dat ik een discussie aanga, maar stellen wel allerlei vragen, wat wil je nou? Moet ik mijn mening nog geven of zou ik maar m'n mond houden zoals jullie blijkbaar zo graag willen?
            Misschien de discussie met een iets opener blik aangaan ? Apple is niet zaligmakend... Voor mij zijn computers (en aanverwanten) werkinstrumenten, voor "jullie" maakt het zowat deel uit van een religie, waar je dus geen kritiek mag tegen hebben.
            Ik hoop echt dat op 15 september, apple qua verkoopverbod t.o.v. Samsung tabletten ONGELIJK krijgt. Dat Samsung eventueel een boete krijgt voor ongeoorloofd gebruik van patenten mag voor mij wel, maar ik vrees dat apple dan evengoed een boete zal moeten krijgen... Ik vind het nog altijd onzin dat een verkoopverbod er kan doorkomen voornamelijk op basis van het uiterlijk van een toestel of een functie die compleet niet essentieel is voor het gebruik (de manier waarop foto's scrollen op het scherm...).
            Dat apple dan bewijzen vervalst is in dat verband een behoorlijk verzwarende factor.

Die ipad is nuttig voor wie het kan gebruiken (net als andere tablets). Heel wat mensen kunnen het niet gebruiken, en dan is het niet nuttig : redelijk simpel.
            Ik zie nog altijd geen voordelen in het gebruik van een tablet, en blijkbaar was apple zelf daar tot voor kort ook niet van overtuigd...
            Last edited by polleke_cgc; 4 september 2011, 11:28.
            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              K'was net van plan zowat dezelfde post te plaatsen, maar ik ben te laat .
              Tomme toch... .

Nu : die dingen kunnen er weldegelijk is, alleen heb je een tussenstukje nodig (en dus toch nog wat meer gewicht, en gratis is dat ding ook niet (t'is nog altijd Apple, hé).
              Geen USB standaard vind ik persoonlijk wel een behoorlijke tekortkoming...

t'zal wel iets voor de ipad 3 zijn .

En apple schendt evengoed een aantal patenten. Waarom zou Samsung anders ook een aantal rechtzaken lopend hebben tegen apple ?
              Moet maar sneller zijn hé

ik wist dat wel, hoor, vandaar die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Om me te moeien met deze discussie ben ik te weinig onderlegd op gebied van computer.
                Ik heb wel de indruk dat we hier in deze topic met een trol zitten en nog geen kleintje.
                Mocht ik beslissingsrecht hebben, ik bande hem voor 3000 jaar. En mocht ik achteraf mis blijken te zijn, dan zou ik hem gratie schenken en het bannen minderen tot 300 jaar.
                Een Ipadfan voor een trol uitmaken is discussie dodend. Ik zie in zijn bijdragen geen trollengedrag, het is vaak zo: daar waar het hart van vol is loopt het toetsenbord van over.
                Dat er voor en tegens (soms te fel) worden uitgewisseld over nieuwe speeltjes kan voor sommigen aanleiding zijn om voor iets dergelijks al dan niet hun knip te openen.
                Die van mij blijft voorlopig gesloten.

Comment

Je mag gerust reageren, Tom, maar jouw reacties zijn toch zo eenzijdig.
                  Discussiëren wil ook zeggen: open staan voor andere meningen. Elk onderwerp heeft nu eenmaal meer dan één gezichtspunt. Maar je moet het ook willen zien.

Misschien dat sommigen bijna alleen maar reageren om jou te laten reageren ?

Comment

Inderdaad Tom Is misschien iets te positief over de iPad.
                    Maar zijn de andere misschien niet iets te negatief?

En om dan te durven beweren dat hij in de ban moet of dat hij pretentieus is, dat lijkt mij pas pretentieus.
                    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Ja, ik heb een iPad, en ja ik ben er tevreden over.
                      Maar om nu ineens te beweren dat die beter is dan alles anders wat er bestaat vind ik nogal kortzichtig.
                      Ook beweren dat het nergens goed voor is vind ik kortzichtig.

Het is een fantastisch ding om wat te surfen, om een spelletje te spelen en om in een auto of vliegtuig een film te bekijken. Ik lees er wel eens op.
                      Het is voor mij de snelste manier om even op het web te gaan thuis. Ik neem hem, en plof in de zetel.
                      Onmisbaar.... Nee, maar als hij kapot gaat wil ik toch een nieuwe.

Kijk, het is zoals een goede lens. Je weet wat ze kan, en je bent er heel tevreden over. Maar is die ene lens onmisbaar voor je hobby? Nee toch!
                      Maar ik kan me wel inbeelden dat je ze direct wil vervangen als ze stuk gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                        En om dan te durven beweren dat hij in de ban moet of dat hij pretentieus is, dat lijkt mij pas pretentieus.
                        Welkom in de club van de pretentieuzen, nu zijn we al met drie.
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Ja, ik heb een iPad, en ja ik ben er tevreden over.
                          Maar om nu ineens te beweren dat die beter is dan alles anders wat er bestaat vind ik nogal kortzichtig.
                          Ook beweren dat het nergens goed voor is vind ik kortzichtig.

Het is een fantastisch ding om wat te surfen, om een spelletje te spelen en om in een auto of vliegtuig een film te bekijken. Ik lees er wel eens op.
                          Het is voor mij de snelste manier om even op het web te gaan thuis. Ik neem hem, en plof in de zetel.
                          Onmisbaar.... Nee, maar als hij kapot gaat wil ik toch een nieuwe.

Kijk, het is zoals een goede lens. Je weet wat ze kan, en je bent er heel tevreden over. Maar is die ene lens onmisbaar voor je hobby? Nee toch!
                          Maar ik kan me wel inbeelden dat je ze direct wil vervangen als ze stuk gaat.
                          Hier ben ik het wel mee eens
                          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                          Cybershot Photo Website!

Comment

Kan wel zien dat je geen iPad hebt, want inmiddels werkt Flash er ook gewoon op hoor
                            Moest je even zoeken zal je zelfs zien waar ik de iPad gekocht heb en aan welke prijs .
                            Zomaar even me voor leugenaar gaan uitmaken terwijl je hier gebakken lucht verkoopt ...

Zoals ik je al eens eerder meegaf in een vorig draadje, voor iemand die hier pas op het forum is heb je veel noten op je zang. Een opgeblazen kikker noem ik je graag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                              Moest je even zoeken zal je zelfs zien waar ik de iPad gekocht heb en aan welke prijs .
                              Zomaar even me voor leugenaar gaan uitmaken terwijl je hier gebakken lucht verkoopt ...

Zoals ik je al eens eerder meegaf in een vorig draadje, voor iemand die hier pas op het forum is heb je veel noten op je zang. Een opgeblazen kikker noem ik je graag.
                              Toch klopt je stelling dan niet, want flash werkt dus wel op de iPad
                              Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                                Inderdaad Tom Is misschien iets te positief over de iPad.
                                Maar zijn de andere misschien niet iets te negatief?

er is een verschil tussen iets verdedigen en halsstarig zijn mening opstompen tot het vervelens toe en geen oog hebben over andere dingen die niet noodzakelijk slechter of beter zijn
                                dit gedrag is blijkbaar eigen aan die fruitmensen, die hebben blijkbaar oogkleppen op
                                dat is pas pretentieus

Comment

Working...
                                X