Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom het nooit iets zal worden met tablets

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waarom het nooit iets zal worden met tablets

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Sommige mensen kunnen hier maar niet aannemen dat er zijn met een andere mening als deze van hun. Iemand heeft een iPad en zegt er moeite mee te hebben en het is niet waar ...
    Ik heb zelf een iPad en voor mezelf is het inderdaad ook een ramp daar veel te moeten op typen. Idem met een smartphone met touchscreen. Ik krijg een touchscreen gewoonweg niet in de vingers ... en er mogen hier nog 10 mensen komen die zeggen dat het een kwestie van oefenen is etc, nee, dat is het niet.
    Zelfde met een iMac, ik heb een Probook i7 gekocht, mijn eerste Mac. Na enkele maanden me terug een HP gekocht, ik had (en dit zal nu heel raar klinken voor Maccies) niet het idee de controle te hebben over de iMac.
    Jou mening is prima hoor, maar als je moete hebt met een iPad en een iMac ligt dat niet aan die apparaten maar aan jezelf
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Comment

Het ging eigenlijk over dat apple een paar jaar geleden aangaf dat ze nooit een tablet op de markt gingen brengen
      en een paar jaar later brengen ze wel een op de markt
      daar gaat dat filmpje over niet meer of minder
      en zeker niet welke tablet of tafel er beter is dan de andere

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
        Het ging eigenlijk over dat apple een paar jaar geleden aangaf dat ze nooit een tablet op de markt gingen brengen
        en een paar jaar later brengen ze wel een op de markt
        daar gaat dat filmpje over niet meer of minder
        en zeker niet welke tablet of tafel er beter is dan de andere
        Ja en nu?
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
          Als iemand iets jat van een ander is het logisch dat dat veboden wordt, dan doen ze allemaal en niet alleen Apple.
          Dat doen ze niet allemaal, eigenlijk bijna geen enkele...
          Trouwens apple heeft ook een aantal patenten van Samsung geschonden (ze hebben er nu eenmaal meer), en toch heeft Samsung nog niet gevraagd aan apple om die toestellen waarin die patenten geschonden worden, niet meer te verkopen...

Trouwens : de normale gang van zaken is dat voor de patenten die je gebruikt van een ander bedrijf, dat je daar een prijs voor betaald, zodat je dat patent ook mag gebruiken.
          Niet dat je een ander bedrijf verbied om die toestellen te verkopen...

En nog 1 kleine opmerking : je mag misschien denken dat je ipad 2 nu perfect is. Ik vraag me af hoe Apple dan binnenkort een ipad 3 kan uitbrengen die nog beter is. Beter dan perfectie heb ik nog niet meegemaakt . Het is pertank niet moeilijk om een aantal zaken te bedenken die niet perfect eraan zijn : de matige kwaliteit van de camera'tjes (zeker in vergelijking met de concurrentie). Op de website van apple wordt over die kwaliteit met alle mogelijk bewoordingen...gezwegen. Of de onmogelijkheid om er rechtstreeks een usb kabel op in te pluggen of SD-kaartjes. Zal voor die 3 zijn zeker .
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Trouwens apple heeft ook een aantal patenten van Samsung geschonden (ze hebben er nu eenmaal meer), en toch heeft Samsung nog niet gevraagd aan apple om die toestellen waarin die patenten geschonden worden, niet meer te verkopen...

Trouwens : de normale gang van zaken is dat voor de patenten die je gebruikt van een ander bedrijf, dat je daar een prijs voor betaald, zodat je dat patent ook mag gebruiken.

En nog 1 kleine opmerking : je mag misschien denken dat je ipad 2 nu perfect is. Ik vraag me af hoe Apple dan binnenkort een ipad 3 kan uitbrengen die nog beter is. Beter dan perfectie heb ik nog niet meegemaakt . Het is pertank niet moeilijk om een aantal zaken te bedenken die niet perfect eraan zijn : de matige kwaliteit van de camera'tjes (zeker in vergelijking met de concurrentie). Op de website van apple wordt over die kwaliteit met alle mogelijk bewoordingen...gezwegen. Of de onmogelijkheid om er rechtstreeks een usb kabel op in te pluggen of SD-kaartjes. Zal voor die 3 zijn zeker .
            Flash ondersteuning mag er ook bij graag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              Dat doen ze wel, en Apple heeft betaald voor die patenten en Samsung niet!

Ja als je ervoor betaald is het normaal, maar als je niet wilt betalen is het ook normaal om een verkoop verbod te vragen.

Ook even goed lezen hè wat ik schrijf, ik zeg niet dat de iPad op zich perfect is maar vergeleken andere tablets wel.
              En Apple verbeterd zijn apparaten continue en brengt geen kopieën uit
              Je koop geen tablet om foto's of films te maken, is toch dom
              SD kaartjes kunnen er wel in, zelfs een USB stick. En inderdaad een gewone USB aansluiting zou leuk zijn, maar heb ik nog niet echt gemist.
              Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                Flash ondersteuning mag er ook bij graag
                Kan wel zien dat je geen iPad hebt, want inmiddels werkt Flash er ook gewoon op hoor
                Cybershot Photo Website!

Comment

Om me te moeien met deze discussie ben ik te weinig onderlegd op gebied van computer.
                  Ik heb wel de indruk dat we hier in deze topic met een trol zitten en nog geen kleintje.
                  Mocht ik beslissingsrecht hebben, ik bande hem voor 3000 jaar. En mocht ik achteraf mis blijken te zijn, dan zou ik hem gratie schenken en het bannen minderen tot 300 jaar.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ja en nu?
                    dat jij een stuk kan doordrammen hoe goed wel dat stuk fruit is
                    en daar ging het niet over
                    wel over dat mr apple ooit beweerde dat ze nooit een tablet op de markt gingen brengen
                    en dan brengen ze wel een op de markt
                    dat is ook echt geloofwaardig overkomen he
                    maarja zolang de trol maar kan stoken is het goed zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                      dat jij een stuk kan doordrammen hoe goed wel dat stuk fruit is
                      en daar ging het niet over
                      wel over dat mr apple ooit beweerde dat ze nooit een tablet op de markt gingen brengen
                      en dan brengen ze wel een op de markt
                      dat is ook echt geloofwaardig overkomen he
                      maarja zolang de trol maar kan stoken is het goed zeker
                      Ik stook helemaal niet, maar dat jullie niet tegen de waarheid kunnen en zelf zitten te trollen snap ik wel, daar zijn jullie goed in en daarom hebben jullie ook nog steeds geen regering
                      Cybershot Photo Website!

Comment

Ik stook helemaal niet, maar dat jullie niet tegen de waarheid kunnen en zelf zitten te trollen snap ik wel, daar zijn jullie goed in en daarom hebben jullie ook nog steeds geen regering
                        Alleen spijtig dat ge alleen uw eigen praatjes als waarheid wil aanzien!
                        Van hoogheidswaanzin gesproken!

Zoals reeds gezegd moet niet iedereen dezelfde mening delen en vermoedelijk heeft ieder zijn eigen waarheid wel!
                        Hier wat staan liegen zou pas volledig absurd zijn!

Hoog tijd voor een slotenmaker.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Dat is te streng voor de goed bedoelenden in dit topic.
                          Of bedoel je slotenmaker om iemands mond ...euh vingers te snoeren?
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Alleen spijtig dat ge alleen uw eigen praatjes als waarheid wil aanzien!
                            Van hoogheidswaanzin gesproken!

Zoals reeds gezegd moet niet iedereen dezelfde mening delen en vermoedelijk heeft ieder zijn eigen waarheid wel!
                            Hier wat staan liegen zou pas volledig absurd zijn!

Haha.. Zie je wel ik heb gelijk
                            Ik spreek alleen de waarheid en heb hier geen woord gelogen hoor!
                            Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar ik vertel de waarheid
                            En als jullie daar niet tegen kunnen moet er ineens een slot op
                            Cybershot Photo Website!

Comment

Haha.. Zie je wel ik heb gelijk
                              Ge kunt een stukske zagen zelle!
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

het enige wat jij kan is stoken en je in allerlei bochten wringen om toch maar je gelijk te willen halen
                                ook als je geen gelijk hebt probeer je toch je gelijk te halen
                                ga maar wat een berg bij jullie van 2000meter hoogte dan maak je u nog wat nuttig ipv hier zo te zitten te doen
                                er zijn er al voor minder hier van het forum gegooid
                                dit vraagt niet alleen voor een slotje maar zeker ook voor een ticket enkele retour

Comment

Working...
                                X