Gisteren kon ik niet meer bellen met mijn gsm doordat mijn belwaarde 0 euro bedroeg.
Vreemd, aangezien ik de week ervoor nog m'n tempo kaart had herladen voor 10 euro.
De Mobistar medewerker vond dit heel raar , hij zag dat er inderdaad 0 euro op m'n tempo stond en dat er in hun systeem wel degelijk 8,74 op mijn naam stond.
Hij beloofde me mijn belwaarde terug te zetten en dat ik binnen het uur opnieuw mijn geld op mijn tempokaart zou hebben staan.
En ongelooflijk maar waar: een paar minuten later geld terug en opnieuw kunnen bellen.
Nu vraag ik mij af of dit een bewuste politiek is van Mobistar om aan extra inkomsten te geraken of is dit een gewonecomputer fout.
Vreemd, aangezien ik de week ervoor nog m'n tempo kaart had herladen voor 10 euro.
De Mobistar medewerker vond dit heel raar , hij zag dat er inderdaad 0 euro op m'n tempo stond en dat er in hun systeem wel degelijk 8,74 op mijn naam stond.
Hij beloofde me mijn belwaarde terug te zetten en dat ik binnen het uur opnieuw mijn geld op mijn tempokaart zou hebben staan.
En ongelooflijk maar waar: een paar minuten later geld terug en opnieuw kunnen bellen.
Nu vraag ik mij af of dit een bewuste politiek is van Mobistar om aan extra inkomsten te geraken of is dit een gewonecomputer fout.
Comment