Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgium <> Azerbaijan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Belgium <> Azerbaijan

Triestig.
    Heb een typische Belgische ploeg gezien
    Géén spitsen gezien, die zaten op de bank en "spits" 'Lulalula' was ook nergens.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Belgium &lt;&gt; Azerbaijan

Niet triestig maar schandalig.Enkele matchen gewonnen en ze gingen de werldbeker winnen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Niet triestig maar schandalig.Enkele matchen gewonnen en ze gingen de werldbeker winnen.
      Yep, ze gingen zelfs Duitsland inpakken.

Die laten nu wat anders zien tegen Oostenrijk: breed spel, krachtig en die kunnen een
      bal houden.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Dit is een bijzonder talentrijke lichting die volgens kenners nog potten gaan breken maar ik hoop dat ze daar tegen de kwalificatiematchen voor het WK toch eindelijk mee gaan beginnen ... Het EK is weg vrees ik ...

Comment

Om te janken is het ....Tjonge maar geef toe dat het veld ook nie veel soeps was hé?
          Hoor mij nu....
          Ik neem ze nog in verdediging....
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk bericht
            Dit is een bijzonder talentrijke lichting die volgens kenners nog potten gaan breken maar ik hoop dat ze daar tegen de kwalificatiematchen voor het WK toch eindelijk mee gaan beginnen ... Het EK is weg vrees ik ...
            Er is talent, overduidelijk maar geen stevige ploeg waar wat tempo inzit.
            Vertongen stond ook op een verkeerde plaats.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

heb gekeken naar ORANJE!!!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zou het mathematisch nog mogelijk zijn ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  Zou het mathematisch nog mogelijk zijn ?
                  dat is de juiste instelling.
                  beetje laat maar.....de juiste instelling.
                  grt,bouk.

Comment

Wat mij opgevallen is, ik kan er ook naast zitten hé, Eden Hazard is terug en er is geen ploeg meer.
                    Die jongen heeft talent zat maar van werken voor de ploeg heeft hij een broertje dood.
                    Beste speler op het veld was Dries Mertens, das een Hazard, en voor de ouderen onder ons, een Julien Cools in één en dezelfde voetballer.
                    PSV zal die knaap niet lang kunnen houden, die heeft alles in zich.
                    Een plezier om hem bezig te zien.
                    Kompany schitterde ook! Toby Alderweireld mag de tegengoal op zijn naam schrijven.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      .........
                      PSV zal die knaap niet lang kunnen houden, die heeft alles in zich.
                      transferperiode is gesloten hoor.
                      grt,bouk.

Comment

Vroeger hadden voetballers (Erik Gerets, Lei Clijsters, Michel De Wolf, Vanderijecken, Ceulemans...) een baard en vooral veel instelling, veel karakter, mentaliteit, inzet en zelfvertrouwen en ook team spirit.

Nu hebben ze vooral een handtas, veel tattoos, ne roze porsche, een kapsel van Chanel...
                        En een groot gedacht van hun eigen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                          Vroeger hadden voetballers (Erik Gerets, Lei Clijsters, Michel De Wolf, Vanderijecken, Ceulemans...) een baard en vooral veel instelling, veel karakter, mentaliteit, inzet en zelfvertrouwen en ook team spirit.

Nu hebben ze vooral een handtas, veel tattoos, ne roze porsche, een kapsel van Chanel...
                          En een groot gedacht van hun eigen!
                          Lap, knots erop.
                          Ulrich Lefevre ('t was een Deen), speelde bij Club, en die reed in een bescheiden Volvo.
                          Julien Cools nam na zijn loopbaan zijn ronde als facteur terug op. Van bescheidenheid gesproken!
                          Nu rijden ze na hun rijbewijs gehaald te hebben direct met een dikke BMW in de gevels van huizen.
                          En de Caje was een toonbeeld van kracht, ploeggeest, conditie en kunde want die kon een voorzet geven die aankwam.

Een talentvolle bende nu? Misschien, maar afzien zit er bij velen niet in, ploeggeest is soms ver te zoeken.

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            transferperiode is gesloten hoor.
                            grt,bouk.
                            'k Weet het bouk, en ik hoop dat PSV hem nog lang kan houden want ik volg het Nederlands voetbal van heel dichtbij.
                            Daar spelen alle clubs tenminste om te winnen, bij ons spelen buiten de top 4 alle ploegen om niet te verliezen!

Grtz, RF

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              .......... ik volg het Nederlands voetbal van heel dichtbij.
                              Daar spelen alle clubs tenminste om te winnen, bij ons spelen buiten de top 4 alle ploegen om niet te verliezen!
                              tja.....maar de meeste van onze goeie voetbalers zijn niet in de Nederlandse competitie te bewonderen.......het grote geld hè.
                              grt,bouk.

Comment

Working...
                              X