Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is een bijzonder talentrijke lichting die volgens kenners nog potten gaan breken maar ik hoop dat ze daar tegen de kwalificatiematchen voor het WK toch eindelijk mee gaan beginnen ... Het EK is weg vrees ik ...
Dit is een bijzonder talentrijke lichting die volgens kenners nog potten gaan breken maar ik hoop dat ze daar tegen de kwalificatiematchen voor het WK toch eindelijk mee gaan beginnen ... Het EK is weg vrees ik ...
Er is talent, overduidelijk maar geen stevige ploeg waar wat tempo inzit.
Vertongen stond ook op een verkeerde plaats.
Wat mij opgevallen is, ik kan er ook naast zitten hé, Eden Hazard is terug en er is geen ploeg meer.
Die jongen heeft talent zat maar van werken voor de ploeg heeft hij een broertje dood.
Beste speler op het veld was Dries Mertens, das een Hazard, en voor de ouderen onder ons, een Julien Cools in één en dezelfde voetballer.
PSV zal die knaap niet lang kunnen houden, die heeft alles in zich.
Een plezier om hem bezig te zien.
Kompany schitterde ook! Toby Alderweireld mag de tegengoal op zijn naam schrijven.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Vroeger hadden voetballers (Erik Gerets, Lei Clijsters, Michel De Wolf, Vanderijecken, Ceulemans...) een baard en vooral veel instelling, veel karakter, mentaliteit, inzet en zelfvertrouwen en ook team spirit.
Nu hebben ze vooral een handtas, veel tattoos, ne roze porsche, een kapsel van Chanel...
En een groot gedacht van hun eigen!
Vroeger hadden voetballers (Erik Gerets, Lei Clijsters, Michel De Wolf, Vanderijecken, Ceulemans...) een baard en vooral veel instelling, veel karakter, mentaliteit, inzet en zelfvertrouwen en ook team spirit.
Nu hebben ze vooral een handtas, veel tattoos, ne roze porsche, een kapsel van Chanel...
En een groot gedacht van hun eigen!
Lap, knots erop.
Ulrich Lefevre ('t was een Deen), speelde bij Club, en die reed in een bescheiden Volvo.
Julien Cools nam na zijn loopbaan zijn ronde als facteur terug op. Van bescheidenheid gesproken!
Nu rijden ze na hun rijbewijs gehaald te hebben direct met een dikke BMW in de gevels van huizen.
En de Caje was een toonbeeld van kracht, ploeggeest, conditie en kunde want die kon een voorzet geven die aankwam.
Een talentvolle bende nu? Misschien, maar afzien zit er bij velen niet in, ploeggeest is soms ver te zoeken.
Grtz, RF
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
'k Weet het bouk, en ik hoop dat PSV hem nog lang kan houden want ik volg het Nederlands voetbal van heel dichtbij.
Daar spelen alle clubs tenminste om te winnen, bij ons spelen buiten de top 4 alle ploegen om niet te verliezen!
Grtz, RF
.......... ik volg het Nederlands voetbal van heel dichtbij.
Daar spelen alle clubs tenminste om te winnen, bij ons spelen buiten de top 4 alle ploegen om niet te verliezen!
tja.....maar de meeste van onze goeie voetbalers zijn niet in de Nederlandse competitie te bewonderen.......het grote geld hè.
grt,bouk.
Comment