Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

    Gewoon niet mobiel bellen, dat is veel goedkoper
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

    Comment


    • #17
      Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Wat interessant is hangt gewoon af van wat je nodig hebt.
      Uiteraard.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #18
        Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

        Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
        Hallo,

        Als ik bij Proximus voor €25 herlaad, dan krijg ik daar €10 bovenop.
        Ik krijg dus wel iets! ;-)

        Jaja
        Ze zouden ook hun gespreksprijzen wat kunnen temperen ipv meer te geven dan je betaalt. Maar dat oogt natuurlijk niet zo spectaculair hé.

        Als je ALTIJD korting krijgt is de basisprijs gewoon te hoog.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #19
          Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Die 15 euro kan je ook opbellen en als je niet toekomt dan bel je toch vrijwel gratis via VOIP met je 2GB data.....
          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Ze zouden ook hun gespreksprijzen wat kunnen temperen ipv meer te geven dan je betaalt. Maar dat oogt natuurlijk niet zo spectaculair hé.

          Als je ALTIJD korting krijgt is de basisprijs gewoon te hoog.


          Dat is marketingstrategie en wat maakt het eigenlijk uit? Voor de één veel, voor mij niks, nul, nada. Proximus, Base, Mobistar, Mobile Vikings, ... één pot nat. Ze zullen eraan verdienen, dat is de enige zekerheid.

          Mij interesseert hoeveel ik krijg dat ik nodig heb voor hoeveel. En daar hoort dataverkeer niet bij, noch VOIP, noch 1000 sms-en. Voor die 10 sms-en of zo per jaar

          Met 35 euro belwaarde (25+10) kom ik zeker een jaar toe. En als ik dan maar 25 euro betaal ben ik tevreden.

          Een ander gezichtspunt :
          Met MobileVikings kan ik (15 euro /24 ct) 62 minuten bellen. Die 15 euro is een half jaar geldig, dus 30 euro op een jaar. Bovenop 1990 overbodige sms-en en 4 GB overbodig dataverkeer. Zou MV dat trouwens ècht volledig gratis leveren of is het ook marketingstrategie? Iemand moet het toch bekostigen? Voor niks gaat de zon op, weet je wel? Die gratis sms-en en dataverkeer zijn ook slechts één maand geldig.
          Proximus kost me 25 euro per jaar maar geeft 35 euro belwaarde (40% gratis en voor mij 100% bruikbare belwaarde), aan 29 ct per minuut is dat 119 minuten bellen of reëel minder dan 21 ct per minuut. 25 euro, weet je nog? Geen overbodige cadeaus die ik niet nodig heb.

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Wat interessant is hangt gewoon af van wat je nodig hebt.

          +1

          Comment


          • #20
            Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

            Natuurlijk is Proximus beter dan MV voor jou Nabi.
            Toch zou ik in uw plaats Simyo eens van nabij bekijken: 20 cent/min naar GSM en 5 cent/min naar vaste lijnen. (dat is dan, als je uitsluitend GSM's belt, voor 25 euro toch al 125 minuten, zonder cadeautjes....). Bij elke herlading kan je wel een maand gratis naar andere Simyo's bellen.
            Het aanbod van MV is GEEN marketing, je krijgt gewoon wat ze beweren.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #21
              Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

              Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
              Gewoon niet mobiel bellen, dat is veel goedkoper
              Ook dat klopt niet ... als je onderweg bent met de wagen en je wil nog ergens naartoe maar je weet niet of het nog open is bijvoorbeeld, dan kan het goedkoper zijn om even mobiel te bellen naar die winkel dan er eerst drie kwartier voor onderweg te zijn en dan voor een gesloten deur te staan.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X