Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Hij is liefhebber van een goede sigaar en whiskey.
    Nee, die is het niet. Hij rookte niet, en at of dronk meestal zeer weinig, De serveersters wilde hem wel soms geen tweede keer bedienen. Dus, om te zeggen dat ie bij daglicht aan de vrouwen zat: ook niet.
    Sommige verschuivingen zijn gewoon niet te verklaren.
    Last edited by Poza; 25 augustus 2011, 19:32.

    Comment


    • #17
      Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?



      Die Hugo toch

      Ik mis hem.
      Vroeger kwam ik hem wel eens tegen ergens op de Havermarkt.
      De zaak heette : "Le Must".
      Het ging er niet over de 3 P's gelijk bij de plasma-tv's
      Wel over de 2 P's > pinten en praten
      (meer dan 20 jaar geleden en toen nog bij hbvl)
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

        Ik woon in Aalst, waar het stadsbestuur uitblinkt in onkunde,de boel verzieken, sjoemelen en vooral ruzie maken.
        Ik wou dat ik kon zeggen dat ik blij was te zien dat onze burgemeester ook iets kent van liefde ipv ruzie, maar helaas, het zijn 2 primaten die bezig zijn. Als je dan weet dat die vent een gekende hartchirurg is...

        Comment


        • #19
          Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

          Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
          Ik woon in Aalst, waar het stadsbestuur uitblinkt in onkunde,de boel verzieken, sjoemelen en vooral ruzie maken.
          Ik wou dat ik kon zeggen dat ik blij was te zien dat onze burgemeester ook iets kent van liefde ipv ruzie, maar helaas, het zijn 2 primaten die bezig zijn. Als je dan weet dat die vent een gekende hartchirurg is...
          wat ik vooral grappig vind is het volgende:
          het filmpje staat al jaren op het internet.
          Maar plots, als de burgemeester een knoop moet doorhakken waarvoor meerderheid en oppositie tegenover elkaar staan "lekt" in de pers uit dat er van haar een filmpje in actie is....

          m.a.w. dit ruikt naar poging tot afrekening

          ivm die hartchirurg: na de daad nog aan zijn vinger ruiken ook...
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

          Comment


          • #20
            Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

            Kan allemaal wel zijn dat het al jaren op internet stond. Feit is dat geen enkele aalstenaar het ooit gezien heeft. Hoe weten diegenen die zogezegd het nu opzettelijk laten lekken dan van het bestaan af?
            Ik twijfel heel erg aan die uitleg.
            Feit is dat je als politicus een publiek figuur bent en als burgemeester nog hoofd van de lokale politie. Je geloofwaardigheid is je belangrijkste troef.
            Dan let je een beetje op zeker? En zeker als CD&V'er die toch denken te staan voor het de goeie moraal en fatsoen van de maatschappij.
            Feit is dat iedereen nu weet dat onze burgemeester nooit kon ernstig genomen worden .(tenzij ernstig genomen op een toren) :-):-)


            och ja het is geen gezaag of gezeur, ze kan er maar plezier van gehad hebben (ik twijfel wel aan haar uitdrukking te zien) alleen is Aalst al jaren achterop aan het lopen is met vanalles en nog wat, en dit zal weeral geen deugd doen!
            Last edited by grootmogol; 26 augustus 2011, 09:44.

            Comment


            • #21
              Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

              Ach, volgens Marcel Vantilt staat de bevolking van Aalst "als één man achter haar"
              Canon Eos 550 met 18-135, Canon powershot A80

              Comment


              • #22
                Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                Oorspronkelijk geplaatst door rikki Bekijk bericht
                Ach, volgens Marcel Vantilt staat de bevolking van Aalst "als één man achter haar"
                Die mop heeft hij 'gestolen' van de eerste minuten dat 't filmpje op twitter begon rond te zwerven en mensen lollige commentaar gaven.

                Comment


                • #23
                  Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                  Kan allemaal wel zijn dat het al jaren op internet stond. Feit is dat geen enkele aalstenaar het ooit gezien heeft. Hoe weten diegenen die zogezegd het nu opzettelijk laten lekken dan van het bestaan af?
                  Ik twijfel heel erg aan die uitleg.
                  Feit is dat je als politicus een publiek figuur bent en als burgemeester nog hoofd van de lokale politie. Je geloofwaardigheid is je belangrijkste troef.
                  Dan let je een beetje op zeker? En zeker als CD&V'er die toch denken te staan voor het de goeie moraal en fatsoen van de maatschappij.
                  Feit is dat iedereen nu weet dat onze burgemeester nooit kon ernstig genomen worden .(tenzij ernstig genomen op een toren) :-):-)
                  Ik nam ze toch al niet meer ernstig na haar als flik verklede ontsnapping een jaar of zo geleden. Politici met een seksleven zijn volgens mij altijd te verkiezen op eentje zonder in tegenstelling tot bisschoppen. Kijk maar naar vader en zoon Bush en Clinton daar tussenin die in plaats van andere landen zijn personeel binnenviel.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                    Enig commentaar op dit filmpje... zoals Mitterand... "Et alors.."

                    Non-event.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                      Enig commentaar op dit filmpje... zoals Mitterand... "Et alors.."
                      fout, dit heeft belang! het verziek en bemoeilijkt het politieke leven in een stad van meer dan 70.000 inwoners nog verder. Dat heeft dus impact op termijn voor iedereen die er woont.

                      Diegene die dat afdoen als een non-issue zijn typische niet betrokkenen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                        fout, dit heeft belang! het verziek en bemoeilijkt het politieke leven in een stad van meer dan 70.000 inwoners nog verder. Dat heeft dus impact op termijn voor iedereen die er woont.

                        Diegene die dat afdoen als een non-issue zijn typische niet betrokkenen.
                        Dit is vooral belangrijk voor politieke afrekeningen, is 1.5 jaar oud en duikt "toevallig" op het juiste moment op. Dat zegt meer over diegene die het uitbrengt (iemand een idee wie dat is?) dan over de betrokkene(n).

                        Na korte tijd is iedereen dit vergeten, behalve de carnavalisten....

                        Mag ik mij "betrokkene" noemen? "Die van Aalst" komen zich hier ook om de 10 jaar "moeien"
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #27
                          Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                          klaarblijkelijk:
                          1. heb je niet veel kaas gegeten van hoe de lokale politiek werkt, en zeker niet in aalst
                          2. impact is altijd op lange termijn, besluiten worden tegengehouden enzovoort. Daar hebben heel veel mensen last van.

                          de folklore waar je op doelt, doet niet ter zake... das allemaal voor wat onnozelaars gelukkig te maken.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                            klaarblijkelijk:

                            de folklore waar je op doelt, doet niet ter zake... das allemaal voor wat onnozelaars gelukkig te maken.
                            Pardon? Ik heb 4 jaar in Aalst opleiding gegeven. De invloed van die folklore op de gemeenschap is echt mooi. Daar kunnen andere grote steden een voorbeeld aan nemen.

                            en daar is het om hen gelukkig te maken.
                            The Knight That Says Ni...kon

                            Comment


                            • #29
                              Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                              Sta nu aub niet te doen alsof Aalst het enige stadje is waar dat soort dingen gebeuren in de gemeentepolitiek.
                              Kijk eens buiten de gemeentegrens, je zal massa's gemeenten vinden waar inwoners klagen over ruzies, dingen op lange termijn schuiven, vriendjespolitiek, sjoemelen en wat weet ik nog allemaal.

                              Als dit het ergste is wat je een burgemeester kan aansmeren, dan valt dat vind ik nog heel erg mee.
                              Doe maar eens wat ik vraag, vraag eens in andere gemeenten wat daar de lokale politici al hebben uitgestoken....
                              Jammergenoeg is het bewijs daar niet zo duidelijk als op deze video en komen ze er owv de één of andere reden wel mee weg, maar in principe zijn sommige zaken vele malen erger dan wat je op de video ziet en hebben die zaken meestal een veel grotere maatschappelijke impact rechtstreeks op de bevolking.

                              Echt, ik noem dit bliksemafleiders, en je wil niet weten (of net wel) wat voor monsterlijke verbonden er intussen achter haar rug al afgesloten zijn.
                              Daar zou ik me als Aalstenaar veel meer zorgen over maken.

                              Of om het te zeggen zoals het een fotografieforum waardig is:
                              Als heel de pers zich concentreert op een ingrijpende/verschrikkelijke gebeurtenis vlak voor hun neus, doe dan eens de moeite om je om te draaien en te fotograferen wat er achter jou aan het gebeuren is.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tink Bekijk bericht
                                je wil niet weten (of net wel) wat voor monsterlijke verbonden er intussen achter haar rug al afgesloten zijn.
                                Daar zou ik me als Aalstenaar veel meer zorgen over maken.
                                Is inderdaad niet echt te zien op het filmpje.
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X