Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

    Zijn wij hier niet de verkeerde discussie aan het voeren?
    Het gaat dus inderdaad over een publiek persoon met een gezaghebbende functie en over een dokter, en in de rand over andere politici die op straat plassen of hun medewerkster (met toestemming) een blijk van genegenheid tonen.

    Maar wat we op het filmpje zien is iets wat twee mensen uit vrije wil doen op een spannende plaats en in de quasi zekerheid dat niemand dat zelfs kan gezien hebben.

    Zij zijn dus niet in de fout gegaan, want op een hoge toren zonder pottenkijkers kan moelijk als openbare zedenscennis worden beschouwd.

    Wie wél in de fout is gegaan in de filmer van de situatie, die een privéaangelegenheid heeft gefilmd en bovendien die niet louter voor privégebruik heeft bestemd, maar via Youtube bovendien openbaar heeft gemaakt.

    De burgemeester van Aalst heeft ten gevolge van een privé euh daad uiteraard schade geleden, en ik begrijp dan ook niet dat er geen klacht tegen onbekenden zou komen.

    Hoewel, onbekenden, het is waarschijnlijk wel mogelijk te achterhalen via welke adressen dat origineel op het www is geplaatst.

    Misschien kan de chef van de politie van Aalst heel terecht bij haar diensten eens navragen of hier geen onderzoek kan worden opgestart.

    Comment


    • #32
      Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

      Is dit zedenschennis : ja.
      Openbaar: ja,
      Is het filmpje nu compleet erover? nee
      Moet een burgermeester daar nu voor opstappen ? Voor mij niet, daar moet ze zelf over beslissen. Uiteraard heeft de Christelijke waarde waar haar politieke partij voor staat wel wat glans verloren. Haar imago om nog ernstig politiek te voeren heeft zeker een niet te missen dreun gehad. En misschien wel eentje dat ze gans haar leven zal meedragen.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #33
        Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Oorspronkelijk geplaatst door Tink Bekijk bericht
        en je wil niet weten (of net wel) wat voor monsterlijke verbonden er intussen achter haar rug al afgesloten zijn.
        Is inderdaad niet echt te zien op het filmpje.


        Zo had ik er nog niet over nagedacht.
        Last edited by Tink; 26 augustus 2011, 14:13.

        Comment


        • #34
          Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

          Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
          Zij zijn dus niet in de fout gegaan, want op een hoge toren zonder pottenkijkers kan moelijk als openbare zedenscennis worden beschouwd.
          Daar denken degene die er voor hebben doorgeleerd heel anders over:



          nb, de burgemeester heeft er zo te zien de mond van vol op deze foto.

          Jan

          Comment


          • #35
            Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

            Met dank aan de burgemeester : win een Canon IXUS 220 HS

            Comment


            • #36
              Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

              Genant voor de burgemeester en haar man en daar blijft het toch bij zeker?

              Waar mensen toch altijd zo'n spel van kunnen maken...
              Ja, akkoord, iemand met zo'n positie zou dat beter niet doen want als iemand er een filmpje van maakt en een ander kan je hiermee chanteren of je job/functie op de helling zetten zal die ander het meestal niet laten.

              Maar het is een daad van frivoliteit geweest tussen 2 volwassen mensen, met beider toestemming (veronderstel ik) en ze zijn nog eens een gehuwd koppel. Tja. Als ge nog eens niet zot moogt doen en een spannende sex hebben dan gaat't al ver hoor.
              Akkoord, 't zal wel volgens de letter van de wet zedenschennis zijn. Al moet een toevallige getuigen al héél wat moeite doen om dit te zien. En dan nog. Laat een kind dit zien en die ziet gewoon 2 aangeklede mensen wat bewegen. 't is maar omdat wij weten wat er achter dat muurtje van die toren te zien was dat't plots voor sommigen een grote zaak is.

              Man, man, man.... Ik denk dat ge héél blij moogt zijn als dat het meest foute is wat uw burgervader (of -moeder in dit geval) zoal uitspookt.
              Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

              Comment


              • #37
                Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                Voor wie het onderwerp liever muzikaal benadert.. http://soundcloud.com/joe-fm/pak-mij-de-torenpoepers

                Verder sluit ik mijn volledig aan bij Nevermore
                ::: Flickr :::

                Comment


                • #38
                  Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                  ge zijt pas beroemd als er nen sextape van jou op 't internet circuleert !
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #39
                    Re: Fimpje van de Burgemeester van Aalst al gezien ?

                    ze heeft er wel het juiste volk voor uitgekozen.

                    beste carnavalhit na fuck me botjes.
                    The Knight That Says Ni...kon

                    Comment

                    Working...
                    X