Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen Samsung Tab 10.1 in EU

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geen Samsung Tab 10.1 in EU

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
    Op de iPad kun je met de Camera Connection kit ook SD kaartjes, USB sticks en zelf een camera rechtstreeks aansluiten

Heb ik, heb ik, maar het is toch weer iets dat je er moet op klikken en niet kwijt mag geraken.

Het is wel een goede tussenoplossing.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Heb ik, heb ik, maar het is toch weer iets dat je er moet op klikken en niet kwijt mag geraken.

Het is wel een goede tussenoplossing.
      Ik heb het standaard in mijn fototas zitten
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

Comment

Op de iPad kun je met de Camera Connection kit ook SD kaartjes, USB sticks en zelf een camera rechtstreeks aansluiten
        Bestaat ook bij Samsung.
        Maar het had beter direct aanwezig geweest ... mooi ingebouwd in het toestel.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

En kan je dan ook bvb een word document of een zip bestand van op een USB stick naar je iPad overzetten?
          Of omgekeerd...?
          5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            En kan je dan ook bvb een word document of een zip bestand van op een USB stick naar je iPad overzetten?
            Of omgekeerd...?
            Of een Excel document editeren?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ja dat kan ook allemaal.
              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
              Cybershot Photo Website!

Comment

Ja dat kan ook allemaal.
                Laat eens een screenshot zien waar je op een iPad2 een Excel document aan het editeren bent.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Laat eens een screenshot zien waar je op een iPad2 een Excel document aan het editeren bent.

Last edited by HereIsTom; 11 augustus 2011, 23:22.
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Voilà se, nu weten we dat ook weer.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Ja werkt best wel aardig hoor een iPad, je moet het alleen wel willen ontdekken, ik gebruik 'm de hele dag voor bijna alles, hij kan alleen nog geen koffie voor me maken
                      Cybershot Photo Website!

Comment

Mijn vader gebruikt daar het equivalent van Excel ook voor op zijn iPad (Numbers, of hoe heet dat ook weer) .
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

In mijn ogen is een echte tablet een product dat je alleenstaand kan configureren zonder bepaalde programma's op de pc te moeten zetten.... omdat je anders meer dan de helft van de functies niet kan gebruiken.

Iets wat bij mijn weten dus een Galaxy Tab, Transformer enzo is...
                          Iets wat dus niet iets van Apple is.

En Itunes komt van zijn leven niet op mijn PC.
                          Uit dat principe heb ik een galaxy Tab P1000, vind het makkelijker in de hand liggen dan een 10" model van eender welke fabrikant.
                          Ik heb een schoonzus die een Ipad2 heeft (van haar werk gekregen als nieuwjaarscado) en die er haar beklag over doet dat ze liever de Galaxy Tab heeft.
                          MAAR ik ken ook 'apple'-haters die dan weer de Ipad beter vinden.

Zoals ik al zei: als ik iets koop van hardware wil ik het onmiddelijk kunnen gebruiken... niet eerst aan te moeten sluiten aan het een of ander om het volledig te moeten instellen enz...
                          Maar voor de rest... dat diegenen die Apple graag hebben een Apple gebruiken, dat laat me koud.

Ik vind alleen zielig van Apple dat ze nu praktijken toepast waarvoor ze vroeger zelf zaten te huilen dat het oneerlijk was toen MS ze deed in de jaren 80-90....
                          Last edited by Biohazard79; 12 augustus 2011, 13:20.
                          Mijn Blog
                          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Ach ja dus jij hebt liever een traag en slecht werkende tablet dat eentje die perfect werk en je alleen af en toe even moet aan sluiten op iTunes
                            Vreemd dan dat iedereen die ik ken met een Samsung Tab en Transformer liever een iPad hadden gehad
                            Cybershot Photo Website!

Comment

Ach ja dus jij hebt liever een traag en slecht werkende tablet dat eentje die perfect werk en je alleen af en toe even moet aan sluiten op iTunes
                              Vreemd dan dat iedereen die ik ken met een Samsung Tab en Transformer liever een iPad hadden gehad
                              Mijne Samsung "vreet" stroom Tom...
                              Op één dag zonder gebruik is de batterij half leeg.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Jullie mogen discussiëren zoveel jullie willen... geen van de bestaande tablets is al wat het zou moeten zijn. Elke merk en elk model heeft nog steeds grondige tekortkomingen.
                                Zolang je maar besef hebt dat het nog steeds een duur gadget is die zeker nog niet alle toepassingen onder de knie heeft die het zou moeten hebben om voor een breed publiek echt inzetbaar te zijn.

Ik vergeet nooit de woorden die een telefoon/internet installateur me 15 jaar geleden zei: de mogelijkheden zijn er al, maar ze houden het bewust in bedwang. (Toen bedoelend op het moment dat de internetverbinding aan een overstap bezig was van modem-inbelverbinding naar ADSL.) Hij heeft in de afgelopen jaren al meer dan eens gelijk gekregen, toepasbaar op vele vlakken van de informatica-wereld.
                                www.brunodyserinck.be
                                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
                                X