Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geen Samsung Tab 10.1 in EU
Collapse
X
-
-
Re: Geen Samsung Tab 10.1 in EU
Ben ik effe blij dat ik voor de Transformer ben gegaan, anders had ik nog mooi kunnen blijven wachten...
Tzal nog afwachten worden wat de uitspraak in NL wordt hé. Als die positief is, dan zal Dixons ineens een pak klanten erbij krijgen5DmkIII en wat glas
-
Het is jammer voor de concurrentie, maar ik heb gelukkig de iPad 2 die prima bevaltOlympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
Cybershot Photo Website!
Comment
-
Dit is voornamelijk triestig voor Apple : ze tonen nu hun ware aard...
Microsoft is wat dat betreft "sympathieker" : die eisen een compensatie voor hun gebruikte patenten. Blijkbaar hebben die hun lesje toch al een beetje geleerd. Nu tijd voor Apple.
Is Apple bang dat ze de concurrentie niet zullen aankunnen ? De Galaxy S (II) was het 1e voorbeeld, blijkbaar is Samsung nog zo slecht niet bezig.
Groeten,
Polleke
Comment
-
Tja als Samsung jat van Apple ligt dat niet aan Apple maar aan Samsung want die zijn goed in het jatten van andermans ideeën.
Jij zou het toch ook niet leuk vinden als een ander met jou foto's gaat pronken of nog erger geld verdienenOlympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
Cybershot Photo Website!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk berichtTja als Samsung jat van Apple ligt dat niet aan Apple maar aan Samsung want die zijn goed in het jatten van andermans ideeën.
Jij zou het toch ook niet leuk vinden als een ander met jou foto's gaat pronken of nog erger geld verdienen
Apple doet trouwens gewoon door, want ze gaan nu ook Motorola aanpakken.
Apple heeft zelf een aantal patenten van Samsung misbruikt, maar blijkbaar is het in die richting wel toegestaan...Groeten,
Polleke
Comment
-
-
Och, het maakt mij niet meer uit, voorlopig.
Na weken/maanden uitkijken naar de (beloofde) upgrade van de 10.1v blijkt de 10.1 gewoon een downgrade te zijn: dunner... jawel... schermkwaliteit, cava, maar volgens vergelijkende tests niet onnoemelijk beter. En waar is die beloofd SD-poort? Verdwenen!
Ze willen idd de iPad2 naar de kroon te steken, maar in feite beiden ze enkel maar een dunner tablet aan, en voor de toepassingen die je maar kan draaien is de schermkwaliteit niet van tel.
Nee, ik laat die Galaxy tab 10.1 lekker aan m'n neus voorbij gaan. Centen die ik in een body kan steken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk berichtTja als Samsung jat van Apple ligt dat niet aan Apple maar aan Samsung want die zijn goed in het jatten van andermans ideeën.
Jij zou het toch ook niet leuk vinden als een ander met jou foto's gaat pronken of nog erger geld verdienenCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtMaar als een ander op dezelfde locatie een foto gaat nemen, dan gun je hem toch ook die kans?
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop juist dat er meer concurrentie komt, maar als je de iPad 2 kent en de nieuwe Samsung kun je duidelijk zien dat het een kopie is.Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
Cybershot Photo Website!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtZe willen idd de iPad2 naar de kroon te steken, maar in feite beiden ze enkel maar een dunner tablet aan, en voor de toepassingen die je maar kan draaien is de schermkwaliteit niet van tel.
De iPad 2 is al afgeschreven, de 3 komt er aan maar Samsung was sneller met zijn update ... dat zal wel meespelen.
En de schermkwaliteit ... de meeste maken hier de keuze omdat het scherm van de ene toch beter is dan de andere.
Schermkwaliteit heeft een heel grote invloed op de verkoop.
Maar Apple heeft iets tegen het feit dat ze touchscreen gebruiken ... zie jij iets anders op een tablet?
Is gewoon een concurrentiële zet om een ander tijdelijk uit te schakelen.
Alsof Microsoft zou zeggen dat niemand een tekstverwerker mag maken waar letters in kunnen getypt worden.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk berichtDat is heel wat anders dan als je veel onderzoek, geld en tijd heb geïnvesteerd in een idee.
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop juist dat er meer concurrentie komt, maar als je de iPad 2 kent en de nieuwe Samsung kun je duidelijk zien dat het een kopie is.
Het gaat hen helemaal niet om het model, ze zien zich verslagen als alleenheerser en zijn in hun gat gebeten.
Elk computerscherm lijkt van vorm ook op dat van de concurrentie, dan kunt ge dit ook verbieden.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtHahahaha ...
De iPad 2 is al afgeschreven, de 3 komt er aan maar Samsung was sneller met zijn update ... dat zal wel meespelen.
En de schermkwaliteit ... de meeste maken hier de keuze omdat het scherm van de ene toch beter is dan de andere.
Schermkwaliteit heeft een heel grote invloed op de verkoop.
Maar Apple heeft iets tegen het feit dat ze touchscreen gebruiken ... zie jij iets anders op een tablet?
Is gewoon een concurrentiële zet om een ander tijdelijk uit te schakelen.
Alsof Microsoft zou zeggen dat niemand een tekstverwerker mag maken waar letters in kunnen getypt worden.
Zoals ik al eerder zei ik ben geen Apple fanboy, maar de iPad 2 is tot nu toe gewoon het beste wat er is en mensen zoals jij moeten Apple altijd afkraken omdat ze gewoon jaloers zijnOlympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
Cybershot Photo Website!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk berichtZoals ik al eerder zei ik ben geen Apple fanboy, maar de iPad 2 is tot nu toe gewoon het beste wat er is en mensen zoals jij moeten Apple altijd afkraken omdat ze gewoon jaloers zijn
Ik heb nergens vermeld dat de iPad 2 afgeschreven is tegenover een ander merk of dat die slecht is.
Apple lanceert kortelings de opvolger en de iPad 2 is voor hun passė om verder te investeren.
En jaloers? Waarom zou ik dat zijn? Als ik een iPad zou willen, dan zou ik er gewoon ene kopen maar alleen kon je er geruime tijd geen vinden op voorraad (op enkele uitzonderingen na misschien).
Ik heb op het punt gestaan om hem te kopen maar de beeldverhouding komt me minder goed uit en het ontbreken van Flash ook. We zien dus nog wel wat ze op de markt brengen in de toekomst.
Het is niet omdat ik een product zelf niet heb dat ik het afbreek, er zijn er dat dit wel doen ... plasma vergeten?
De iPad is helemaal niet het beste product, het is gewoon anders en spreekt sommige mensen meer aan dan de andere tablets.
Ieder zijn keuze daarin, Samsung of dergelijke zal voor de ene ook goed zijn en voor de andere minder. Zo is dat met alles.
Samsungs gaan stuk, iPads gaan stuk ...Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk berichtZoals ik al eerder zei ik ben geen Apple fanboy, maar de iPad 2 is tot nu toe gewoon het beste wat er is en mensen zoals jij moeten Apple altijd afkraken omdat ze gewoon jaloers zijn
Comment
Comment