Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen Samsung Tab 10.1 in EU

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geen Samsung Tab 10.1 in EU

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Het grootste probleem is dat Samsung een produkt heeft gemaakt met betere specificaties dan de ipad 2
    Blijf maar zwaaien met specs en cijferkes en andere onzinnigheden... Ik ken zo jaloezigaards die hun Squier stratocaster even goed vinden als een Amerikaanse Strat, ze hebben ook 3 pickups en 6 snaren... En nog zulke die .... ach ja..Hier haak ik af... Daaaag..

Ps..Het grootste probleem is dat Pepsi een produkt heeft gemaakt met betere specificaties dan ...échte Cola... Pakt U een Pepsike jong
    Last edited by LamboCars; 19 augustus 2011, 20:47. Reden: Als er alleen commentaar gegeven wordt om reacties uit te lokken worden deze verwijderd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
      Blijf maar zwaaien met specs en cijferkes en andere onzinnigheden... Ik ken zo jaloezigaards die hun Squier stratocaster even goed vinden als een Amerikaanse Strat, ze hebben ook 3 pickups en 6 snaren... En nog zulke die .... ach ja..Hier haak ik af... Daaaag..

Ps..Het grootste probleem is dat Pepsi een produkt heeft gemaakt met betere specificaties dan ...échte Cola... Pakt U een Pepsike jong

Heb hier nog wat leesvoer : veel leute ermee :

http://tweakers.net/nieuws/76234/app...in-europa.html

http://webwereld.nl/nieuws/107599/ap...n-samsung.html

http://tweakers.net/nieuws/76199/dui...ab-101-op.html

De 2e vind ik wel de beste. Blijkbaar is photoshop ook voor wat valse bewijzen handig...
      Last edited by LamboCars; 19 augustus 2011, 20:46. Reden: Beledigend commentaar verwijderd ...
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom
        Quote werd verwijderd, maar reactie is wel terecht ... en van toepassing !!
        Klein beetje beleefd blijven mag hoor.

[MOD]Sorry VerSeg, ik heb de quote hier toch maar verwijderd omdat het originele post er ook niet meer is ... totaal beledigend en enkel uit op reacties ![/MOD]
        Last edited by LamboCars; 19 augustus 2011, 15:06. Reden: belediging uit quote weggehaald
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Inderdaad heel verstandige reactie. Moet zeggen dat de apple adepten terug duidelijk aangeven van welk hout ze gesneden zijn.
          Kan je me eens aangeven welk scheldwoord ik juist gegeven heb ? "Meneer", "apple-zieltje", "jongen" of "wenen" ?
          Kan je me ook eens aangeven waar ik hier ergens gezwaaid heb met "specs" en "cijfers" ??? Kan me dat niet meer goed herinneren...

Lees eens de links die ik heb opgegeven, en kijk dan eens na hoe opportuun apple op dit ogenblik bezig is. Het is van een zwakheid waar de grootmeester (Microsoft) nog een puntje kan aan zuigen...
          En nee : Dit is niet van een aard dat ik zelfs maar zou overwegen van een ipad te kopen. Niet omdat het van apple is, maar omdat ik die dingen te duur vind, en ik er geen toepassing voor heb. Dat geldt dus evengoed voor een Asus Transformer of Samsung Galaxy...

En nu ga ik wel een scheldwoord gebruiken : Ik leef in goede hoop dat de meeste apple-gebruikers GEEN dergelijke sukkelaars zijn... Degene die ik ken, horen gelukkig tot een betere categorie...

[MOD]Beledigende quote weggehaald ![/MOD]
          Last edited by LamboCars; 19 augustus 2011, 15:05. Reden: Quote verwijderd !
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom
            En wat jij schrijft noem je niet schelden, dan moet je je toch eens na laten kijken net als die vergelijkingen van je!
            Maar ik zeg er niks meer over want jij weet het toch beter, veel plezier ermee
            Voor iemand die hier 17 dagen geregistreerd is heb je al behoorlijk veel mensen geschoffeerd moet ik zeggen

Comment

Jammer dat het altijd zo moet aflopen. . .
              Ik heb nooit meegedaan de welles-nietes spelletjes van Apple, maar ik had wel mijn bedenkingen over Apple: vooral de verhouding prijs-specificaties.

Ondertussen hebben we hier wat Apple producten binnen, en nu besef ik dat specificaties op papier niet beslissend zijn.
              Pas op, ik heb Windows zeker nog niet verlaten en niet alles van Apple is supergoed. . .

iTunes bv. vind ik niet zo leuk, maar ik ben wel bereid om een leercurve door te maken.

Enfin, ik wil alleen maar zeggen dat je er pas echt van kan meespreken als je het in huid hebt.
              Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Enfin, ik wil alleen maar zeggen dat je er pas echt van kan meespreken als je het in huis hebt.
                Inderdaad, specs zeggen niet alles, ik heb zelf verschillende PC in huis met Windows XP, Vista én Win7 ... maar ook een 17" MacBook Pro met OS X 10.6.8 én een iPad ... en ik blijf net zoals velen bij mijn conclusie : Apple is goed ... maar gewoon te duur !

Je maakt mij echt niet wijs dat ze geen gigantische winsten maken op hun iPhone, iPod en iPad toestellen, aan de prijs waar die aan verkocht worden ... maar ze werken goed en doen perfect wat ze moeten doen
                Last edited by LamboCars; 19 augustus 2011, 15:18.
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

... want ze gaan nu ook Motorola aanpakken.
                  Tja, dat is wel zeker nu dat Google Motorola overkoopt.

Vroeger wou Apple alleen Motorola processors in hun Macs omdat die zogenaamd beter waren en nadien zijn ze ook overgestapt op Intel.

Misschien dat ze nu Intel ook voor het gerecht gaan dagen omdat die processors maken die andere fabricanten ook kunnen gebruiken

En in de tussentijd blijven ze maar materiaal gebruiken van alle andere fabricanten voor hun eigen produkten.

Heb geen pad nodig maar als ik dit zo bekijk dan zou ik toch nog naar Nederland gaan om een Samsung pad te gaan kopen.

My2Cents

Steven
                  1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
                    Tja, dat is wel zeker nu dat Google Motorola overkoopt.
                    Zelfs voor die koop was het al zeker... . Google koopt Motorola trouwens voornamelijk voor de patenten die ze hebben !
                    Nu de oorlog blijkbaar van start is gegaan, moeten de Androidboys toch zorgen voor wat weerwerk...
                    Groeten,

Polleke

Comment

En waarvoor Google Motorola heeft overgenomen wordt hier duidelijk : link.

Of dacht je dat Apple geen patenten geschonden heeft ???
                      Groeten,

Polleke

Comment

In Australië (dacht ik) heeft de rechter, anders dan hier in Europa, geoordeeld dat Apple eerst maar eens moet aantonen dat de verkoop van de iPad negatieve invloed ondervind van de concurrentie van Samsung.
                        Aangezien de verkoop van de iPad zeker niet slecht gaat zou dat wel eens moeilijk kunnen worden.

Comment

Dat Apple er dan eerst eens voor zorgt dat als je "eventueel" een iPad wil kopen, dat die ook beschikbaar (voorradig) is!
                          Hoeveel mensen hebben niet weken of maanden moeten wachten? Zelfde als een nieuwe iPhone op de markt komt!
                          Hoe zouden ze dan kunnen volgen moesten al de Samsung-kopers ook nog een iPad willen ... zoals met sommige auto's een jaar wachten of zo?
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

heb het heel topic eens gelezen .

ik heb de apple noch de samsung.
                            het ene omdat mijn enige apple momenteel een rond groen bolletje van de boom voor in de namiddag is en het tweede omdat het merk me niet echt ligt

en hoofdreden voor beiden niet te willen is ook de prijs, die hebben ze ook van elkaar afgekeken vrees ik.

aangezien ik de tablet gebruik om naar de militariabeurzen te gaan (en al de info uit boeken niet in gedrukte vorm wens mee te nemen - geen hernia nodig )is het dus een ietwat goedkoper exemplaar geworden van archos de 10.1.

voor wat hij moet dienen doet hij het goed ,dat is voor mij ook het belangrijkste.

wens dus ook alle apple en samsung gebruikers evenveel plezier met hun hebbeding als ik met mijn hebbeding heb

Comment

link...

Ping pong op z'n IT's ???
                              Groeten,

Polleke

Comment

link...

Ping pong op z'n IT's ???
                                Ja ... veel zever waar de consument niets aan heeft maar een logische te verwachten reactie.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...