Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Tja, een brok antiek nu nog kopen?
De grote ketens zullen deze absoluut niet hebben dus denk ik aan een eBay, kringloopwinkel, ... of je kiest dan toch voor een combo toestel.
Misschien ook nog een beeldbuis TV????
Tja, een brok antiek nu nog kopen?
De grote ketens zullen deze absoluut niet hebben dus denk ik aan een eBay, kringloopwinkel, ... of je kiest dan toch voor een combo toestel.
Misschien ook nog een beeldbuis TV????
Lach niet , ik heb nog steeds een beeldbuis waar ik naar kijk
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Ik heb gisteren gezien dat ik er nog twee op de zolder gezet heb.
Omdat ik altijd kwaliteit wilde had ik al zeer vlug een stereo-VHS. Toen die nog omgerekend 450 euro kostte.
Of ze nog goed werken weet ik niet meer. Een zapper zal er waarschijnlik ook niet bij te vinden zijn, maar tegenwoordig bestaan er toch zappers die alles kunnen?
VHS alleen is niet meer te krijgen, ik heb een vriend die in electro doet en hij heeft me ook niet verder kunnen helpen ( mijn moeder wilde absoluut nog zo een VHS recorder )
Combinatie VHS met DVD bestaat nog wel maar wordt ook steeds moeilijker om nog te vinden.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik heb hier op zolder nog een jvc A2-nicam staan perfecte staat met afstandbediening en handleiding.Heeft nog 25.000 fr gekost. Binnen 14 dagen staat mijn vrouw er mee op de rommelmarkt, we hebben de zolder eens opgekuist
Denk dat ze een aantal jaren geleden gestopt zijn met de produktie van nieuwe toestellen. De boodschap is dus eentje op de kop tikken en tijd beginnen maken om alles wat je wil houden over te zetten.
VHS alleen is niet meer te krijgen, ik heb een vriend die in electro doet en hij heeft me ook niet verder kunnen helpen ( mijn moeder wilde absoluut nog zo een VHS recorder )
Combinatie VHS met DVD bestaat nog wel maar wordt ook steeds moeilijker om nog te vinden.
Onlangs (nou ja, een half jaartje geleden intussen) hetzelfde probleem voor gehad. Geen VHS meer te vinden! Heb nog de hand kunnen leggen op één combo DVD-speler en VHS-speler/recorder, en één combo DVD-speler/recorder en VHS-speler (beide van LG), dus ben weer een tijdje gerust. Moet inderdaad nu wel aan een oplossing denken voor mijn kilometers VHS-band.
Heb pas onlangs een eerste DVD opgenomen, maar heb nog altijd niet gecheckt of het gelukt is.
Tja, voor mensen 'in den overgang'
Wij hebben in de living een flatscreen met InDi digitale TV (van helemaal in het begin)- aangesloten op stereo-installatie- met DVD speler/recorder en videospeler; in de keuken een kleine flatscreen met ingebouwde DVD-speler (moet je eens weten hoeveel moeite ik daarvoor gedaan heb om zoiets te vinden, terwijl Apple al jaren hun DVD speler in hun 'scherm' inbouwen). In de slaapkamer en in de logeerkamer boven telkens een klassieke beeldbuis-TV met DVD/video.
Kabel is van Telenet tegenwoordig, vroeger van de intercommunale (komt via de zijkant van het huis, net achter de flatscreen in onze living binnen), telefoon/internet van Belgacom (komt in het midden van het huis, onder de fundering door, binnen). Vraag me af wie voor onze situatie een geschikte oplossing kan aanbieden.
Kan goed zijn dat we dan dezelfde hadden, Theo.
Ik had een van de allereerste modellen; iets met een "30" in het serienummer dacht ik...
Jaren daarna vernam ik toevallig van een college dat ze nog een oude Betamax op de zolder had staan; heb hem toen overgenomen voor 1000 frank en een fles wijn dacht ik.
Ikke blij, want mijn mooiste films staan op Betamax.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment