Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VHS recorder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VHS recorder

    Waar zou ik die nog kunnen kopen (nieuw) ?
    Niet gecombineerd met dvd (die heb ik al).
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: VHS recorder

    Tja, een brok antiek nu nog kopen?
    De grote ketens zullen deze absoluut niet hebben dus denk ik aan een eBay, kringloopwinkel, ... of je kiest dan toch voor een combo toestel.
    Misschien ook nog een beeldbuis TV????

    Comment


    • #3
      Re: VHS recorder

      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Tja, een brok antiek nu nog kopen?
      De grote ketens zullen deze absoluut niet hebben dus denk ik aan een eBay, kringloopwinkel, ... of je kiest dan toch voor een combo toestel.
      Misschien ook nog een beeldbuis TV????
      Lach niet , ik heb nog steeds een beeldbuis waar ik naar kijk
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: VHS recorder

        Ik heb gisteren gezien dat ik er nog twee op de zolder gezet heb.
        Omdat ik altijd kwaliteit wilde had ik al zeer vlug een stereo-VHS. Toen die nog omgerekend 450 euro kostte.
        Of ze nog goed werken weet ik niet meer. Een zapper zal er waarschijnlik ook niet bij te vinden zijn, maar tegenwoordig bestaan er toch zappers die alles kunnen?

        Je mag ze komen halen, in Mechelen.

        Peter

        Comment


        • #5
          Re: VHS recorder

          VHS alleen is niet meer te krijgen, ik heb een vriend die in electro doet en hij heeft me ook niet verder kunnen helpen ( mijn moeder wilde absoluut nog zo een VHS recorder )
          Combinatie VHS met DVD bestaat nog wel maar wordt ook steeds moeilijker om nog te vinden.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: VHS recorder

            Ik heb hier op zolder nog een jvc A2-nicam staan perfecte staat met afstandbediening en handleiding.Heeft nog 25.000 fr gekost. Binnen 14 dagen staat mijn vrouw er mee op de rommelmarkt, we hebben de zolder eens opgekuist

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #7
              Re: VHS recorder

              Ik heb hier nog 2 VHS-recorders die af en toe nog dienst doen ( teveel werk om alles over te zetten )

              Ik heb ook nog 1 Betamax, maar die banden ben ik nu op de media-player aan het zetten.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: VHS recorder

                Denk dat ze een aantal jaren geleden gestopt zijn met de produktie van nieuwe toestellen. De boodschap is dus eentje op de kop tikken en tijd beginnen maken om alles wat je wil houden over te zetten.

                Comment


                • #9
                  Re: VHS recorder

                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Ik heb ook nog 1 Betamax, maar die banden ben ik nu op de media-player aan het zetten.
                  Mijne is stuk
                  Een van Sony > Slimline
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: VHS recorder

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    VHS alleen is niet meer te krijgen, ik heb een vriend die in electro doet en hij heeft me ook niet verder kunnen helpen ( mijn moeder wilde absoluut nog zo een VHS recorder )
                    Combinatie VHS met DVD bestaat nog wel maar wordt ook steeds moeilijker om nog te vinden.
                    Vanaf woensdag in de Aldi.
                    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                    Comment


                    • #11
                      Re: VHS recorder

                      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                      Lach niet , ik heb nog steeds een beeldbuis waar ik naar kijk
                      Ik ook...

                      Ik heb mijn cassette deck in de Kringloop winkel gekocht voor 20eur. Goed spul
                      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                      Comment


                      • #12
                        Re: VHS recorder

                        Dé géwoné léttér é van mijn Rémington typé 1938 is vérslétén.
                        Hééft iémand dié nog op ovérschot?

                        2ventuéél wil ik wissélén want ik héb dé léttér A van één Olivétti typé 1925 dubbél.

                        Ik bén ook nog op zoék naar één @ voor mijn Guténbérg uit 1684.



                        Gépost van mijn iPad

                        Comment


                        • #13
                          Re: VHS recorder

                          Onlangs (nou ja, een half jaartje geleden intussen) hetzelfde probleem voor gehad. Geen VHS meer te vinden! Heb nog de hand kunnen leggen op één combo DVD-speler en VHS-speler/recorder, en één combo DVD-speler/recorder en VHS-speler (beide van LG), dus ben weer een tijdje gerust. Moet inderdaad nu wel aan een oplossing denken voor mijn kilometers VHS-band.
                          Heb pas onlangs een eerste DVD opgenomen, maar heb nog altijd niet gecheckt of het gelukt is.

                          Tja, voor mensen 'in den overgang'

                          Wij hebben in de living een flatscreen met InDi digitale TV (van helemaal in het begin)- aangesloten op stereo-installatie- met DVD speler/recorder en videospeler; in de keuken een kleine flatscreen met ingebouwde DVD-speler (moet je eens weten hoeveel moeite ik daarvoor gedaan heb om zoiets te vinden, terwijl Apple al jaren hun DVD speler in hun 'scherm' inbouwen). In de slaapkamer en in de logeerkamer boven telkens een klassieke beeldbuis-TV met DVD/video.
                          Kabel is van Telenet tegenwoordig, vroeger van de intercommunale (komt via de zijkant van het huis, net achter de flatscreen in onze living binnen), telefoon/internet van Belgacom (komt in het midden van het huis, onder de fundering door, binnen). Vraag me af wie voor onze situatie een geschikte oplossing kan aanbieden.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                          Comment


                          • #14
                            Re: VHS recorder

                            Awel LesC, een goei oplossing is..... Breek 't kot af en herbegin.

                            Dat zeggen mijn gasten ook als ik met een dergelijk (volgens hen ouderwets) probleem afkom.
                            perman
                            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                            Comment


                            • #15
                              Re: VHS recorder

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Mijne is stuk
                              Een van Sony > Slimline
                              Kan goed zijn dat we dan dezelfde hadden, Theo.
                              Ik had een van de allereerste modellen; iets met een "30" in het serienummer dacht ik...

                              Jaren daarna vernam ik toevallig van een college dat ze nog een oude Betamax op de zolder had staan; heb hem toen overgenomen voor 1000 frank en een fles wijn dacht ik.

                              Ikke blij, want mijn mooiste films staan op Betamax.
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment

                              Working...
                              X