Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Ik heb in de tijd mijn vriendin ( nu vrouw) eens een weekendje parijs cadeau gedaan met alles erop en eraan. oa bezoekje aan moulin rouge.

    mir
    héhé, das een klassieker hé..

    Ik ook met de mijne.. En vanboven op de Eifeltoren gevraagd om te trouwen, en 11 jaar, 2 kinderen, nen hond en een stapel lenzen later nog altijd grote liefde...


    ( en meisjes blijven meisjes hoor... Parijs, ringetjes, briefjes, ditjes datjes...)
    Last edited by tommmm; 3 augustus 2011, 18:12.

    Comment


    • #32
      Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

      Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
      Dat is pas moeilijk!
      Maar dat maakt het ook net plezant!

      L.
      http://lievendevlaminck.wordpress.com/

      Comment


      • #33
        Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

        Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
        Ik vind het gewoon moeilijk om een gepaste datum te vinden voor zo'n citytrip .. vanaf half augustus zit alles zo vol. Ik had gedacht om in de herfstvakantie te boeken maarja, hoe word het weer dan
        Niet beginnen zagen hé.
        Heb je er zelf wel zin in eigenlijk?

        L.
        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

        Comment


        • #34
          Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

          Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
          ...........maar ja, hoe word het weer dan
          ......en zo vindt je steeds weer iets om er onder uit te komen heb ik het idee,
          wil je zelf wel wat ondernemen samen met je vrouwtje ?
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #35
            Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

            Tssss...

            Vriendin.
            18.

            Al wat je nodig hebt is een rode strik.

            J.
            http://www.theafricabug.com

            Comment


            • #36
              Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Ik heb het zelf al eens gedaan en al eens als tip gegeven. Koop haar een jeansbroek. Dat
              hoeft niet zo'n dure te zijn. En in alle zakken steek je heel lieve en leuke briefjes, waarop
              wat ze voor je betekent, hoe graag je haar ziet. Maar ook een briefje met een aanbieding
              voor een picknick aan zee, eentje met een glaasje bij zonsondergang, een wandeling langs
              het strand waarbij jij haar handtas draagt. Wees lief. En koop geen dwaze bonnen of nog
              dwazere ringen. Daar zit geen liefde in, alleen maar voorspelbaarheid en saaiheid. Verras,
              maak blij en lach om haar en huil om haar, zodat jullie weer worden als kinderen die elk
              een leuk speeltje hebben gekregen. Vergeet niet dat liefde niet bestaat, je moet ze zelf
              maken... en niet kopen.
              Dat pakt mij si.

              Comment


              • #37
                Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                Ik als vrouw kan alleen maar akkoord gaan met doudeke, 't is een supercadeau!

                Ik was onlangs 1 jaar samen met m'n vriendje, en 1 van de cadeaus die ik hem heb gegeven was een fotoboek. Geen digitaal, maar zelf ingeplakt met veel tekstjes, dingen ingeplakt (bv een blaadje van een roos die hij me ooit gaf, festivalbandjes, biosticketjes, ...). Ik heb heel veel tijdschriften doorbladerd op zoek naar zinnetjes of woorden die ik er ook kon inplakken. En elke dag lees ik "liefde is" in de krant, en als het iets superpassend was knipte ik het uit. Het hele jaar door netjes foto's en speciale gebeurtenissen bijgehouden.
                't Is geen watje, maar hij was zo ontroerd dat hij is beginnen wenen. Hij vond het prachtig.
                Er kruipt natuurlijk veel tijd en voorbereiding in, alleen de zoektocht naar een mooi fotoboek heeft al redelijk wat geduurd.
                Facebook
                Flickr
                500px

                Comment


                • #38
                  Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                  Cadeautip

                  Comment


                  • #39
                    Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Toevallig gisteren de productie van de R8 op TV kunnen bekijken..... Bijna allemaal handwerk.... Was te zien op Discovery channel .... Indrukwekkend!
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      komt em niet toe met 200€ zou ik ook wel fijn vinden als kado
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #41
                        Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                        Een vibrerend eitje met afstandbediening?
                        Of iets anders uit de sexshop?
                        Voor een jong stelletje als jullie bestaat er toch slechts één ding in het leven en dat is seks, of niet?

                        Het is dan misschien niet handig om het cadeau te geven waar de hele familie bij zit, dan geef je iets anders voor de vorm en later je 'echte' cadeau.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                          Tssss...

                          Vriendin.
                          18.

                          Al wat je nodig hebt is een rode strik.

                          J.
                          En waar moet die dan rond ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                          Voor een jong stelletje als jullie bestaat er toch slechts één ding in het leven en dat is seks, of niet?
                          Ik heb de indruk dat de jongere generatie daar vooral met hun mond over bezig is, maar het (gelukkig) minder vlug in praktijk omzet dan vroeger.. niet gelijk in de 70's...
                          Last edited by tommmm; 6 augustus 2011, 22:21.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                            Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                            Een vibrerend eitje met afstandbediening?
                            Of iets anders uit de sexshop?
                            Voor een jong stelletje als jullie bestaat er toch slechts één ding in het leven en dat is seks, of niet?

                            Het is dan misschien niet handig om het cadeau te geven waar de hele familie bij zit, dan geef je iets anders voor de vorm en later je 'echte' cadeau.
                            Of een spel: http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/ul...O0020276789bas

                            Ik heb er heel goeie ervaring mee! (ben ook 18)
                            Facebook
                            Flickr
                            500px

                            Comment


                            • #44
                              Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                              Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                              En waar moet die dan rond ?
                              Nice try, maar ik ga niet de Captain Obvious uithangen.
                              http://www.theafricabug.com

                              Comment


                              • #45
                                Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                                Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                                komt em niet toe met 200€ zou ik ook wel fijn vinden als kado
                                Misschien een half uurke? Bij Ferrari kan da toch ook.

                                ps: Ballonvaart? Nadeel: Ge zijt vaak nie alleen en kunt dan serieuze zeurpieten bij u hebben, ge moet wachten tot zij kunnen vliegen.
                                Voordeel: toch wel een unieke belevenis.
                                Nikon D7000 en wat lenzen.
                                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                                Comment

                                Working...
                                X