Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website. Achtergrond.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website. Achtergrond.

    Op deze website is de achtergrond licht. Bij foto's vind ik dat hinderlijk. Het liefst zou ik dat op donkergrijs of zwart instellen. Zijn er instellingen die dat mogelijk maken.

    Bij voorbaat dank, Peter.

  • #2
    Re: Website. Achtergrond.

    Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
    Op deze website is de achtergrond licht. Bij foto's vind ik dat hinderlijk. Het liefst zou ik dat op donkergrijs of zwart instellen. Zijn er instellingen die dat mogelijk maken.

    Bij voorbaat dank, Peter.
    hier al vaak aangehaald!!
    zoekfunctie bied meer uitleg hoe of wat
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Website. Achtergrond.

      D'er loopt in het VZW-subforum momenteel een gelijkaardige draad. Omdat dat subforum enkel voor VZW leden is, kunnen niet-leden daar natuurlijk niet bij.
      Maar Sannepoes zal het niet erg vinden als ik de links (naar gelijkaardige threads) die zij daar postte, hier even herhaal:
      Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

      en
      Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Website. Achtergrond.

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        D'er loopt in het VZW-subforum momenteel een gelijkaardige draad. Omdat dat subforum enkel voor VZW leden is, kunnen niet-leden daar natuurlijk niet bij.
        Maar Sannepoes zal het niet erg vinden als ik de links (naar gelijkaardige threads) die zij daar postte, hier even herhaal:
        Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

        en
        http://forum.belgiumdigital.com/f6/z...bd-286982.html
        Bedankt voor de draad. Persoonlijk ga ik voor een donkergrijze achtergrond [85, 85, 85].

        Comment

        Working...
        X