Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Op 18 jaar? "t kan goed zijn dat ze panikeert.....
    Dacht ik ook toen ik het las , laat maar uit zo'n verlovingsring op 18 jaar

    Comment


    • #17
      Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ne kleine.
      ....of juist niet.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #18
        Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

        Ik heb het zelf al eens gedaan en al eens als tip gegeven. Koop haar een jeansbroek. Dat
        hoeft niet zo'n dure te zijn. En in alle zakken steek je heel lieve en leuke briefjes, waarop
        wat ze voor je betekent, hoe graag je haar ziet. Maar ook een briefje met een aanbieding
        voor een picknick aan zee, eentje met een glaasje bij zonsondergang, een wandeling langs
        het strand waarbij jij haar handtas draagt. Wees lief. En koop geen dwaze bonnen of nog
        dwazere ringen. Daar zit geen liefde in, alleen maar voorspelbaarheid en saaiheid. Verras,
        maak blij en lach om haar en huil om haar, zodat jullie weer worden als kinderen die elk
        een leuk speeltje hebben gekregen. Vergeet niet dat liefde niet bestaat, je moet ze zelf
        maken... en niet kopen.

        Comment


        • #19
          Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

          een tekening?

          Comment


          • #20
            Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

            Doudeke, dat vind ik nu eens een subliem voorstel
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #21
              Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Doudeke, dat vind ik nu eens een subliem voorstel
              Yep, ik ook ! ! ! :
              ”Dans la vie Il faut ętre bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #22
                Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Doudeke, dat vind ik nu eens een subliem voorstel
                we have a winner
                nikon stuff

                Comment


                • #23
                  Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                  eindelijk nog zo enen , ik begon al te denken van ben ik nu alleen ? die het liever wat creatiever/niet commercieler/ niet opgefokt & opgejaagd zou aanpakken.
                  Vooral in een grote bocht om de door de commerce opgedrongen zgn romantische dingen, .
                  - Ik vind s'ochtends champagne niet lekker , als je veel advertenties moet geloven ben ik gek.
                  - Naar de sauna : al da gedoe en als je dit niet gewoon bent loop je maar wat gegeneerd te klungelen
                  - Ringen : schoon maar ofwel koop je een goeie kwaliteit en geen "faut bijoux" , in onze "jongen" tijd konden we ook zelf nog iets maken ( en daar vooral tijd in stoppen ipv geld) , oa in leder, macrame, emailleren ed , ik weet hier in het kastje met waardevolle spullen nog dingen liggen die al + 35 jaar gekoesterd worden;
                  - de suggestie v d wandeling aan zee , bij valavond gaan fietsen op de dijk in Temse , een lekker fles wijn mee in de fietszakken , de zonsondergang live meedoen bij een mooie bocht in de schelde , een dag heel alleen met zijn tweetjes in de hoge venen ronddwalen , met een stokbrood ,wat tomaten en een stuk kaas mee en een wat fruit ,
                  Als je er tijd en moeite insteekt zal ze het wel apprecieren , en vooral niet te kort door de bocht om dit door anderen voor jou snel te laten invullen.
                  succes Erwin
                  Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

                  Comment


                  • #24
                    Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                    Een surprise citytrip is ook leuk. Een smoes verzinnen om haar (en de nodige bagage) naar de luchthaven te krijgen, en haar daar vertellen dat ze het vliegtuig op mag. Wij hebben zo es een weekendje Praag gedaan, dat was een schitterende verrassing!

                    L.
                    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                      in mijn vrije tijd ben ik ook amateurseksist en zo ik merk dat die balorige vrouw-wezens eigenlijk in maar twee zaken geďnteresseerd zijn: aandacht en creativiteit.

                      Vreemd genoeg zijn dat de twee hoofdelementen van Doudekes voorstel en van alle anderen die voor het niet-commerciele en eerder morantische kiezen. Als je voldoende aandachtsspan hebt om langer dan 2 minuten naar een vrouw te luisteren kom je er wel achter wat ze echt wil en met een beetje creativiteit wordt dat nog haalbaar ook.

                      Succes.
                      The Knight That Says Ni...kon

                      Comment


                      • #26
                        Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                        Een smoes verzinnen om haar (en de nodige bagage) naar de luchthaven te krijgen,
                        Dat is pas moeilijk!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                          Dat is pas moeilijk!
                          Valt mee hoor. Heb het zellf vorig jaar nog gedaan. Wel voor een half weekend, geen week.
                          Een maand op voorhand zeggen dat ze een zaterdagmiddag en avond moet vrijhouden "om naar een tentoonstelling in Brussel te gaan en de avond er te spenderen". Ondertussen een hotel boeken in Parijs, twee tickets voor de Thalys en wat ondergoed meenemen uit de kleerkast (voor vrouwen ligt dat nogal gevoelig).

                          Dan in station Brussel-Zuid nog wat acteerwerk en kijken naar welke trein náást de Thalys vertrekt en dan eenmaal op het perron met de trein naar kweetniewaar, plots zeggen dat je geen zin heb om te wachten op die gewone trein en doodleuk op de Thalys naar Parijs springen op het perron achter ons.

                          Haar gezicht toen, maakte het allemaal waard.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                            Gewoon een weekendje Ardennen met de tent, met alles er op en er aan. Een citytrip hoeft daarvoor niet het buitenland te zijn Ze moet dan wel van kamperen houden natuurlijk.
                            Een picnic met alles er op en eraan, mmmmmmmmmmmmmmm!
                            Een Bongobon, als ik dat zou krijgen van mijn lief, zou ik dat heel raar vinden, dan zou ik denken dat hij mij niet kent en een snelle oplossing genomen heeft. Alle, mijn gedacht he
                            Maak er iets persoonlijks van, dat hoeft zelfs niets te kosten. Steek er je tijd en energie in, wij vrouwen vinden dat fantastisch!
                            https://www.tinicleemputfotografie.com/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                              Gewoon een weekendje Ardennen met de tent, met alles er op en er aan. Een citytrip hoeft daarvoor niet het buitenland te zijn Ze moet dan wel van kamperen houden natuurlijk.
                              Een picnic met alles er op en eraan, mmmmmmmmmmmmmmm!
                              Een Bongobon, als ik dat zou krijgen van mijn lief, zou ik dat heel raar vinden, dan zou ik denken dat hij mij niet kent en een snelle oplossing genomen heeft. Alle, mijn gedacht he
                              Maak er iets persoonlijks van, dat hoeft zelfs niets te kosten. Steek er je tijd en energie in, wij vrouwen vinden dat fantastisch!
                              Kamperen zal er zeker niet inzitten Ik vind het gewoon moeilijk om een gepaste datum te vinden voor zo'n citytrip .. vanaf half augustus zit alles zo vol. Ik had gedacht om in de herfstvakantie te boeken maarja, hoe word het weer dan
                              Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                              https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                              Comment


                              • #30
                                Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                                Een tattoo met haar naam op uw gat .

                                Comment

                                Working...
                                X