Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betalen via automatische incasso mogelijk in NL bij abonnement op ZOOM.NL ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Betalen via automatische incasso mogelijk in NL bij abonnement op ZOOM.NL ?

    Ik nam een abonnement bij zoom.nl en er stond dat je kon betalen via factuur, via acceptgiro of via automatische incasso.
    Een week geleden stuurde ik een bericht naar hun externe klantendienst IDG, maar het duurt al een week en nog geen reactie.

    Vraagje : weet iemand als dit mogelijk is als je een abonnement neemt op een Nederlands magazine om via "automatische incasso" te werken?
    Is dit dan de NL benaming voor onze domiciliëring en kan een NL firma dit naar een Belgische bank sturen?

    Via factuur was het nog €2,5 duurder, heb "acceptgiro" gekozen, misschien dat ze een overschrijving ofzo sturen, misschien nog het gemakkelijkst.
    Zijn er hier eigenlijk nog leden van Zoom.nl ?
    Last edited by CanonYouCan; 14 augustus 2011, 12:26.

  • #2
    Re: Betalen via automatische incasso mogelijk in NL bij abonnement op ZOOM.NL ?

    Acceptgiro is volgens mij gewoon een overschrijving.
    Om de woorden van Asterix te gebruiken: Rare jongens, die Nederlanders...
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Betalen via automatische incasso mogelijk in NL bij abonnement op ZOOM.NL ?

      Inderdaad, die Nederlanders zijn net zo raar als de Belgen....
      Doe maar gewoon en je bent al gek genoeg, zullen we maar zeggen.

      Domiciliëring is inderdaad automatische incasso.
      Acceptgiro is een overschrijvingsformulier die je krijgt opgestuurd (giro, van giraal; dit in tegenstelling to chartaal=cash geld).

      Je krijgt gewoon een brief van IDG, waarop een belgisch KBC-rekening staat aangegeven, waarop je het verschuldigde bedrag moet storten. Zo heb ik heb ik dat jarenlang gedaan met het blad Computer!Totaal van IDG en elk jaar gewoon op die KBC-rekening gestort.
      Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

      Comment

      Working...
      X