Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb er mij vandaag eentje aangeschaft weliswaar 2de hands, en heb ze daarstraks eens geprobeert op m'n 1D.
Kan me best voorstellen dat je deze lens zult missen aan m'n eerste shots te zien, en het grote voordeel (persoonlijk) dat het een heel lichte lens is en dus ideaal voor wandelingen.
Heb deze speciaal gekocht vanwege m'n 77mm filters (CP en ND) die ik nog heb liggen, zo kan ik deze toch gebruiken binnenkort als ik op vakantie vertrek.
Ik heb ook nog een 16-35 maar door de 82mm schroefdraad kon ik die filters niet gebruiken en kon ze ook niet zomaar even snel bestellen omdat die filterdraad nergens leverbaar is uit stock, dus dan maar een 17-40 gekocht speciaal voor de vakantie. (de lens is compleet met originele verpakking en alle toebehoren, 2 zonnekappen bij (eentje voor FF en eentje voor crop) en een B+W UV filter erop)
Na mijn reisje van 2 weken Oostenrijk gaat deze waarschijnlijk terug in de verkoop, dus Pascal ......
grts
Sieg
Zal het in mijn achterkamer houden//
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
L lenses are rugged things. They don't break easy. But one day last year we took on an intern and he proved us wrong. In this video, we show what can be done...
nikon d7000 met sigma 17-50 f2.8
kijk eens naar die flickr daar!
dik balen jong , doet altijd veel pijn ,
en dan al die tips , had je dit ,heb je niet dat , kon je niet zo ,..................
We hebben allemaal al eens wat laten vallen , de ene heeft meer geluk dan de andere ( ikke een 70-200 , 2.8 , de zware klopper van N , enkel de zonnekap gebarsten; Hoop voor jou dat er iemand ééntje heeft liggen die hem voor een schappelijk prijsje wegdoet.
veel sterkte , dewiene
Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Comment