Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iedereen bedankt voor de steun.
Wat de verzekering betreft..
Vergeten....
had je de zonnekap erop zitten?
Die stond er niet op en gelukkig mijn ND fader ook niet...
Op zo een hoogte overleeft geen enkele lens het....pff.
Jer0en
verkocht !
Lach er maar een beetje mee....
Neen hoor die komt in de kast met relikwieën...bijgelovig als ik ben....
hung
Re: R.i.p 17-40
helemaal niet meer te maken?
Euh als er iemand is die zo handig is? Ik denk het niet hoor...en zeker niet als de stukken eraf vlogen...
Trouwens een deel ligt nu tussen de mosselen....
spikkesenior
Re: R.i.p 17-40
Sh*t...
Maar je kunt altijd de mijne lenen (als ik ze zelf niet nodig heb)
Sinds mijn tokina gebruik ik ze niet meer voor landschappen
Veel moed
Eddy als ik U niet had en mijn twee ogen...dan zag ik gene steek..
Krijg bijna de tranen in de ogen...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Heb er mij vandaag eentje aangeschaft weliswaar 2de hands, en heb ze daarstraks eens geprobeert op m'n 1D.
Kan me best voorstellen dat je deze lens zult missen aan m'n eerste shots te zien, en het grote voordeel (persoonlijk) dat het een heel lichte lens is en dus ideaal voor wandelingen.
Heb deze speciaal gekocht vanwege m'n 77mm filters (CP en ND) die ik nog heb liggen, zo kan ik deze toch gebruiken binnenkort als ik op vakantie vertrek.
Ik heb ook nog een 16-35 maar door de 82mm schroefdraad kon ik die filters niet gebruiken en kon ze ook niet zomaar even snel bestellen omdat die filterdraad nergens leverbaar is uit stock, dus dan maar een 17-40 gekocht speciaal voor de vakantie. (de lens is compleet met originele verpakking en alle toebehoren, 2 zonnekappen bij (eentje voor FF en eentje voor crop) en een B+W UV filter erop)
Na mijn reisje van 2 weken Oostenrijk gaat deze waarschijnlijk terug in de verkoop, dus Pascal ......
Nu lees ik dit pas...
Alleszins heel spijtig voorval
Ik heb het ook al voorgehad (zelf omgelopen); maar met laag standpunt en viel in 't gras
Zonder schade dus.
Je kan enkel ondergaan, niks aan te doen en spoedig proberen een nieuwe te kopen
Ooit eens een 10-22mm (gelukkig ietsje goedkoper dan jouw 17-40) op zelfde manier veloren. Gelukkig vond ik z'n broertje hier binnen de week op Aangeboden. Maar je bent er sowieso een paar dagen ongelukkig over ... 't is "verloren geld" hé
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment