Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

R.i.p 17-40

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: R.i.p 17-40

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Heb er mij vandaag eentje aangeschaft weliswaar 2de hands, en heb ze daarstraks eens geprobeert op m'n 1D.
    Kan me best voorstellen dat je deze lens zult missen aan m'n eerste shots te zien, en het grote voordeel (persoonlijk) dat het een heel lichte lens is en dus ideaal voor wandelingen.
    Heb deze speciaal gekocht vanwege m'n 77mm filters (CP en ND) die ik nog heb liggen, zo kan ik deze toch gebruiken binnenkort als ik op vakantie vertrek.
    Ik heb ook nog een 16-35 maar door de 82mm schroefdraad kon ik die filters niet gebruiken en kon ze ook niet zomaar even snel bestellen omdat die filterdraad nergens leverbaar is uit stock, dus dan maar een 17-40 gekocht speciaal voor de vakantie. (de lens is compleet met originele verpakking en alle toebehoren, 2 zonnekappen bij (eentje voor FF en eentje voor crop) en een B+W UV filter erop)

Na mijn reisje van 2 weken Oostenrijk gaat deze waarschijnlijk terug in de verkoop, dus Pascal ......

grts
    Sieg
    Zal het in mijn achterkamer houden//
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Inderdaad klopt !!
      Had er achteraf al spijt van dat ik ze had weggedaan vanwege de courante 77mm.

En nog steeds tevreden gebruiker van deze lens ?

grts
      Sieg
      yup! Ik mis f2.8 eigenlijk niet :-) Jammer dat ze op de 1D niet zo breed is als ze op mijn oude 5D was, maar dat ligt niet aan de lens natuurlijk.

Comment

het enigste waar ik aan kan denken om de pijn te verzachten is dit:
        L lenses are rugged things. They don't break easy. But one day last year we took on an intern and he proved us wrong. In this video, we show what can be done...
        nikon d7000 met sigma 17-50 f2.8
        kijk eens naar die flickr daar!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dewey Bekijk bericht
          het enigste waar ik aan kan denken om de pijn te verzachten is dit:
          http://www.youtube.com/watch?v=uDHQ5...el_video_title
          Das nog eens een gedacht se....It makes me sick...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

dik balen jong , doet altijd veel pijn ,
            en dan al die tips , had je dit ,heb je niet dat , kon je niet zo ,..................
            We hebben allemaal al eens wat laten vallen , de ene heeft meer geluk dan de andere ( ikke een 70-200 , 2.8 , de zware klopper van N , enkel de zonnekap gebarsten; Hoop voor jou dat er iemand ééntje heeft liggen die hem voor een schappelijk prijsje wegdoet.
            veel sterkte , dewiene
            Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Working...
            X