Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat krijg je ook soms op BD.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Dat krijg je ook soms op BD.

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Een pm of pb in het Nerderlands is een 'persoonlijk bericht', waar het nut daar een openbaar bericht van te maken?
    Enkel goed om wat olie op het vuur te gieten en meer mensen erbij te betrekken.
    En moest de naam er bijgezet worden?
    Dat is al niet beter dan het pb op zich. De TS heeft het nu wel over een mail maar dat is ook persoonlijk gericht.
    Dan is iedereen hier gewaarschuwd, de onnozelaar die mij zo'n belachelijke mails/PM's stuurt kan het evengoed publiek zeggen, want ik maak het ook bekend.
    Ik vind dit allemaal nogal straf, iemand wordt hier op een belachelijke manier aangevallen, en dan zou de topicstarter nog de slechte zijn... Dat ze de mens gewoon gerust gelaten hadden hé, eigen schuld, dikke bult zeggen ze hier !

    Comment


    • #47
      Re: Dat krijg je ook soms op BD.

      Tja, het is puur persoonlijk he, maar ik zou eens goed lachen, de mail verwijderen en verder gaan met mijn leven.
      Er zijn ergere zaken in 't leven waar ik mij druk over maak.
      Mvg Tim

      Comment


      • #48
        Re: Dat krijg je ook soms op BD.

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Als mail gekregen van een zekere William Hoegaerts.



        Mijn antwoord:



        Ik moet ergens een van mijn vele spellingsfouten gemaakt hebben, en dat manneke kan dat niet verdragen, t'zal de examenstress zijn zeker.
        Dat "manneke" zou in feite moeten aangeschreven worden door de forumleiding met de melding dat BD niet gediend is van bewust agressief of arrogant gedrag .


        Walter
        D850

        Comment


        • #49
          Re: Dat krijg je ook soms op BD.

          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Dat "manneke" zou in feite moeten aangeschreven worden door de forumleiding met de melding dat BD niet gediend is van bewust agressief of arrogant gedrag .


          Walter
          Voilá, dat trekt er meer op

          Comment


          • #50
            Re: Dat krijg je ook soms op BD.

            Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
            Dat "manneke" zou in feite moeten aangeschreven worden door de forumleiding met de melding dat BD niet gediend is van bewust agressief of arrogant gedrag .


            Walter
            Dat manneke heeft blijkbaar niets met BD te maken, deze morgen terug een mail gekregen.

            Voilà. Spellingsfout ok, maar in 70+ topics? Nooit gezien hoe anderen het schrijven? Amaai.

            Ik ben trouwens geen lid van BD dus die negeerlijst gaat niet goed werken, hè?
            IK zal hem maar best negeren, blijkbaar zo ne zot die maar dat te doen heeft.

            Comment


            • #51
              Re: Dat krijg je ook soms op BD.

              Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
              Dat "manneke" zou in feite moeten aangeschreven worden door de forumleiding met de melding dat BD niet gediend is van bewust agressief of arrogant gedrag .


              Walter
              Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Voilá, dat trekt er meer op
              En hoe zou de forumleiding nu weet moeten hebben van dergelijke mails tussen twee BD leden?


              Grtz, RF


              Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

              Comment


              • #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon

                En hoe zou de forumleiding nu weet moeten hebben van dergelijke mails tussen twee BD leden?

                Grtz, RF
                Hoezo? Als mod moeten jullie toch alles contoleren? Posts, priveberichten en mails?

                Wat hebben jullie anders te doen?

                ;-)
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #53
                  Re: Dat krijg je ook soms op BD.

                  Ik heb hier ooit eens een PB gekregen van iemand op bd die mijn moeder een hoer noemde en me kanker toewenste. Ik heb dit toen gemeld aan de forumleiding.

                  Niet te zwaar aan tillen, ofwel eens afspreken met die gast
                  Achter hun pc verkopen ze stoere praat eens zien of dat ook zo is als je voor ze staat.

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #54
                    Re: Dat krijg je ook soms op BD.

                    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Ik heb hier ooit eens een PB gekregen van iemand op bd die mijn moeder een hoer noemde en me kanker toewenste. Ik heb dit toen gemeld aan de forumleiding.

                    Niet te zwaar aan tillen, ofwel eens afspreken met die gast
                    Achter hun pc verkopen ze stoere praat eens zien of dat ook zo is als je voor ze staat.

                    mir
                    Ik zal er helemaal niet meer op reageren Mir, blijkt nu dat deze persoon helemaal niet op BD zou zitten (zie #50) maar hoe hij dan aan mijn email adres komt is mij een raadsel.

                    Ik ben eens gaan googelen op zijn naam, maar vind niets terug wat bruikbaar is.

                    Blijkbaar zo een sukkel die het prettig vindt om mensen zo te proberen treiteren.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Dat krijg je ook soms op BD.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      En hoe zou de forumleiding nu weet moeten hebben van dergelijke mails tussen twee BD leden?


                      Grtz, RF

                      In dit specifieke geval kon BD natuurlijk geen weet hebben van dat bericht .Maar het is wel een typisch voorbeeld van wat nog (te) vaak gebeurt op BD , waar iedereen het kan meelezen .
                      Gedaan inderdaad met de vroege internetdagen , toen iedereen superbeleefd was tegenover elkaar . Nu zijn de internetfora een eldorado vor laffe zieligerds die daar dingen durven zeggen die ze op café nooit zouden durven zeggen . Je kunt ze toch niets maken , en als het te gortig wordt en ze vliegen ergens buiten , beginnen ze ergens anders gewoon opnieuw.


                      Walter
                      D850

                      Comment


                      • #56
                        Re: Dat krijg je ook soms op BD.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        En hoe zou de forumleiding nu weet moeten hebben van dergelijke mails tussen twee BD leden?


                        Grtz, RF
                        In dit geval deelde de geplaagde persoon het mee aan jullie hé

                        Comment


                        • #57
                          Re: Dat krijg je ook soms op BD.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                          Gedaan inderdaad met de vroege internetdagen , toen iedereen superbeleefd was tegenover elkaar . Nu zijn de internetfora een eldorado vor laffe zieligerds die daar dingen durven zeggen die ze op café nooit zouden durven zeggen . Je kunt ze toch niets maken , en als het te gortig wordt en ze vliegen ergens buiten , beginnen ze ergens anders gewoon opnieuw.
                          Walter
                          Op Café? In de laatste drie cafés die ik bezocht, ging het telkens over "die vremden", en "en dan zeggen ze dat we racisten zijn". Er zijn er nog maar heel weinig over waar ik zonder veel spanning iets kan gaan drinken. Gelukkig ben ik op BD daarvan gespaard.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Dat krijg je ook soms op BD.

                            Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            Ik heb hier ooit eens een PB gekregen van iemand op bd die mijn moeder een hoer noemde en me kanker toewenste. Ik heb dit toen gemeld aan de forumleiding.

                            Niet te zwaar aan tillen, ofwel eens afspreken met die gast
                            Achter hun pc verkopen ze stoere praat eens zien of dat ook zo is als je voor ze staat.

                            mir
                            Die zou ik heel hartelijk bedankt hebben. Bovendien belooft dat ik mijn uiterste best
                            zou doen om zijn wens in vervulling te laten gaan.

                            Achter hun pc... als de mail getekend is met Freddy De K. dan stuur ik er toch liever
                            een moderator op af.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Dat krijg je ook soms op BD.

                              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Die zou ik heel hartelijk bedankt hebben. Bovendien belooft dat ik mijn uiterste best
                              zou doen om zijn wens in vervulling te laten gaan.

                              Achter hun pc... als de mail getekend is met Freddy De K. dan stuur ik er toch liever
                              een moderator op af.

                              Ik heb nog eens in de archieven zitten snuisteren, blijkbaar was mijn opmerking over met knikkers spelen in het verkeerde keelgat geschoten. Zie dit topic: http://forum.belgiumdigital.com/f9/4...0d-295434.html

                              Trouwens daarna heeft deze gebruiker niets meer gepost op BD.

                              mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                              Comment


                              • #60
                                Re: Dat krijg je ook soms op BD.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                                Hoezo? Als mod moeten jullie toch alles contoleren? Posts, priveberichten en mails?

                                Wat hebben jullie anders te doen?

                                ;-)
                                't Zal gaan ja?

                                Grtz, RF


                                Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                                Comment

                                Working...
                                X