Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat krijg je ook soms op BD.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dat krijg je ook soms op BD.

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Die PM openbaar maken en de naam van de auteur vermelden, is dat evenmin.

Ah nee ?

Dat vind ik nog straffer dat ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Ah nee ?
      Eigenlijk valt een PM onder het briefgeheim. Zonder toelating van de auteur mag je die zelfs niet openbaar maken. (de redacties van "de boekskes" zullen hier wel anders over denken ).
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
        ge moet al eens gewoon de nieuwssites uitpluizen... staat ook constant vol met taalfouten
        Het ergst is nog dat dit meer en meer als aanvaardbaar of als "normaal" aanzien wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jojoken Bekijk bericht
          Het ergst is nog dat dit meer en meer als aanvaardbaar of als "normaal" aanzien wordt.
          Niet door iedereen: Hun Witte Boekje kost namelijk bijna 20 euro, terwijl het Groene Boekje gratis op internet staat.

Comment

Ah nee ?

Dat vind ik nog straffer dat ...
            Neen, ik vind dit niet gepast.
            Als je een probleem hebt met PM's die je van iemand ontvangt dan breng je een moderator op de hoogte.
            Eventueel, als je je echt niet kan inhouden, post je de PM zonder vermelding van de auteur.
            Mvg Tim

Comment

Als je een probleem hebt met PM's die je van iemand ontvangt dan breng je een moderator op de hoogte.
              Eventueel, als je je echt niet kan inhouden, post je de PM zonder vermelding van de auteur.
              Ken jij de auteur dan nu ?

Comment

Ken jij de auteur dan nu ?
                De naam staat in de openingspost onder het eerste citaat.
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Sommigen "noemen" een trui.... een boy
                  Uus Westvlams nie teur de stroent trekn ee, Semi-ollander

Comment

Die PM was zeker niet netjes.
                    Die PM openbaar maken en de naam van de auteur vermelden, is dat evenmin.
                    Al begrijp Ik je frustratie wel.

Eerlijk gezegd, erger ik mij vaak aan de taalfouten die ik tegenkom.
                    En dan heb ik het niet over boddy, lensen, fotograven of rare zinsconstructies, maar over fouten tegen de basisregels.

Taalfouten maakt iedereen wel eens. Niemand is perfect.
                    Maar dat wil niet zeggen dat je tijdens het schrijven van een post niet een beetje moeite mag doen om taalfouten proberen te vermijden.
                    Het was geen PM, maar rechtstreeks een mail aan mijn adres, zelfs niet
                    met de vermelding dat deze via BD was verzonden, hoe komt hij dan aan mijn adres ? Hij moet er dus duidelijk moeite voor gedaan hebben, was het via PM geweest, dan zou ik dat hier nooit openbaar gemaakt hebben.

Fouten tegen de basisregels maak ik ook, maar probeer het (in de mate van mijn beperkte kennis) zoveel mogelijk te vermijden.

Comment

www.avondschool.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                        Uus Westvlams nie teur de stroent trekn ee, Semi-ollander
                        Hm... zal ik nooit doen als ik "schoon" vrouwen" bezig hoor
                        (Karrewiel (?) in Bellem bij Aalter tegenover de voormalige pastorie).
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Het was geen PM, maar rechtstreeks een mail aan mijn adres, zelfs niet
                          met de vermelding dat deze via BD was verzonden, hoe komt hij dan aan mijn adres ?
                          Op je profielpagina bij contactinformatie kan men kiezen voor: "Stuur een bericht via e-mail naar demeyereg".

Fouten tegen de basisregels maak ik ook, maar probeer het (in de mate van mijn beperkte kennis) zoveel mogelijk te vermijden.
                          Ik maak ook fouten tegen die regels en net zoals jij probeer ik die te vermijden.
                          Dat lukt niet altijd, maar ons best doen is al veel.
                          Mvg Tim

Comment

Op je profielpagina bij contactinformatie kan men kiezen voor: "Stuur een bericht via e-mail naar demeyereg".
                            Dat weet ik Ticor, ik heb er in de tijd nog van deze gekregen, maar dan stond er als ik mij niet vergis een vermelding bij dat het via BD kwam, tenzij dat nu veranderd zou zijn.

Inderdaad, je kan er het adres uit afleiden.

Dit is een bericht van demeyereg van Belgiumdigital forum - Digitale fotografie ( http://forum.belgiumdigital.com/ ). De eigenaren van Belgiumdigital forum - Digitale fotografie zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze e-mail.

Om demeyereg te e-mailen, kun je gebruikmaken van het online formulier:

Je kunt ook direct een e-mail sturen naar:
                            mailto:demeyere.g@telenet.be

Het bericht is als volgt:

e-mail test.
                            Last edited by Guest42; 25 juni 2011, 10:23.

Comment

ik vind dat zondermeer afhankelijk van de inhoud van de PM. ALs iemand mij denkt te moeten terechtwijzen op een belachelijke manier, heb ik er geen enkel probleem mee om dat openbaar te maken
                              Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                              Our English website: www.kaichitravel.com
                              Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Een pm of pb in het Nerderlands is een 'persoonlijk bericht', waar het nut daar een openbaar bericht van te maken?
                                Enkel goed om wat olie op het vuur te gieten en meer mensen erbij te betrekken.
                                En moest de naam er bijgezet worden?
                                Dat is al niet beter dan het pb op zich. De TS heeft het nu wel over een mail maar dat is ook persoonlijk gericht.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X