Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat krijg je ook soms op BD.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dat krijg je ook soms op BD.

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
    We zijn nochtans met tientalle miljoenen nederlandstaligen, die het volgens de Taalunie spijtig zouden vinden moest onze moedertaal verloren gaan. Die oostblokkers op mijn facebook verstaan sowieso geen ene moer van wat ik hun in het Engels zeg.
    Tja zo is dat

Je moet een taal, een basistaal, goed kennen om een tweede taal te leren.

In de fotografie is dat ook zo. De basis daar is het verband tussen ISO, F-waarde en
    sluitersnelheid.
    En als je dat niet onder knie hebt dan vergeet ik het he
    Ik ga dat geen twee keren zeggen
    Het internet stikt van de informatie en als men dan nog niet de moeite doet...
    Vroeger, ja ja, hadden "wij" niks
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

ooh joeby een daalburidein. aldeit leuk zooo iemant.
      ik hoob tad hei ook ne keer iedz verkeert zal teiben.
      Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Ik heb voor 90% zeker ook is een mail van hem gehad pfff erg moe wordt ik van die man!
        Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

deet hei tog? : 'vraagske'

@ Geert: ecops?

Comment

Gisteren werd er trouwens in een veelbekeken tv-programma iemand uitgebreid te kakken gezet omdat ze niet wist hoeveel eieren er in een doshein zaten.
            Ik weet niet eens wat dat is, een doshein.
            Was dat deze dame ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Het internet stikt van de informatie en als men dan nog niet de moeite doet...
              Vroeger, ja ja, hadden "wij" niks
              Het internet stikt van de commerciele aanbiedingen, waar bewust schrijffouten worden ingevoegd om ongeletterde klanten om de tuin te leiden. De anderen weten het immers te goed.
              Zoekmachineoptimalisatie noemen ze dat.
              Google probeert je bijvoorbeeld een motocrossharnas aan te smeren als je een boddy zoekt.

Comment

ge moet al eens gewoon de nieuwssites uitpluizen... staat ook constant vol met taalfouten
                Mijn Blog
                D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Heb voor de fun eens naar 'boddy' gezocht hier en ik vond maar liefst 158 draadjes. Ofwel is hier iemand zeer productief & consequent geweest, ofwel zijn er meer die de fout maken. Nu ja, geen probleem zolang we elkaar maar begrijpen. Iedereen weet ondertussen wel dat men dan 'buddy' bedoelt hé.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Engelstalig, doch relevant filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=J7E-aoXLZGY
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
                      Heb voor de fun eens naar 'boddy' gezocht hier en ik vond maar liefst 158 draadjes. Ofwel is hier iemand zeer productief & consequent geweest, ofwel zijn er meer die de fout maken. Nu ja, geen probleem zolang we elkaar maar begrijpen. Iedereen weet ondertussen wel dat men dan 'buddy' bedoelt hé.
                      Sommigen "noemen" een trui.... een boy
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Sommigen "noemen" een trui.... een boy
                        Ja en dan?
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
                          Ik heb voor 90% zeker ook is een mail van hem gehad pfff erg moe wordt ik van die man!
                          Foei!
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Die PM was zeker niet netjes.
                            Die PM openbaar maken en de naam van de auteur vermelden, is dat evenmin.
                            Al begrijp Ik je frustratie wel.

Eerlijk gezegd, erger ik mij vaak aan de taalfouten die ik tegenkom.
                            En dan heb ik het niet over boddy, lensen, fotograven of rare zinsconstructies, maar over fouten tegen de basisregels.

Taalfouten maakt iedereen wel eens. Niemand is perfect.
                            Maar dat wil niet zeggen dat je tijdens het schrijven van een post niet een beetje moeite mag doen om taalfouten proberen te vermijden.
                            Mvg Tim

Comment

We zijn nochtans met tientalle miljoenen nederlandstaligen, die het volgens de Taalunie spijtig zouden vinden moest onze moedertaal verloren gaan. Die oostblokkers op mijn facebook verstaan sowieso geen ene moer van wat ik hun in het Engels zeg, en de Vlamingen blijven weg.
                              Hun is juist als je praat over hun hen, maar hun hebben is fout.
                              Dus: zij hebben hun hen geslacht. U zal het hun hen in het Engels moeten zeggen.
                              Hun; hen; zij, wordt vaak verwisseld zelf door mensen die geld met hun mond verdienen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                                Hun is juist als je praat over hun hen, maar hun hebben is fout.
                                Dus: zij hebben hun hen geslacht. U zal het hun hen in het Engels moeten zeggen.
                                Hun; hen; zij, wordt vaak verwisseld zelf door mensen die geld met hun mond verdienen.
                                U zal het aan hen in het Engels moeten zeggen.

Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X