Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed bezig Apple . . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goed bezig Apple . . .

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Nee, de iPad is nu eenmaal een supergoed concept. (hardware, os, apps), anders was de verkoop echt niet zo hoog, en kochten veel meer mensen een galaxy.

Cijfers liegen niet.
    Of misschien is het een hype en moet je dit wel hebben om mee te zijn. Een manager zonder Ipad kan toch niet meer. Maar hoeveel gebruiken het effectief wanneer er niemand toekijkt? Geef mij in elk geval maar normale laptop.

En met cijfers kan je alles bewijzen, google op "slechte ervaringen ipad" gaf 183.000 resultaten (0,34 seconden)
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
      Dus iemand die een 6 jaar oude powerpc heeft heeft pech? Terwijl hij die nog perfect kan gebruiken om te surfen en mailen zou hij enkel hiervoor moeten een nieuwe kopen?
      Een G5 of G4 powerpc kan osx 10.5 draaien, en laat dat nu het enige zijn dat nodig is voor te syncen met een ios device.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voyager Bekijk bericht
        Een G5 of G4 powerpc kan osx 10.5 draaien, en laat dat nu het enige zijn dat nodig is voor te syncen met een ios device.
        Is dat os 10.10.5 ?
        Sorry kon het niet laten
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX

Comment

vind de titel nogal wat verwarrend)(.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Is dat os 10.10.5 ?
            Sorry kon het niet laten
            Niks om mee te lachen. Ik gebruik ook dezelfde manier van OS versievermelding:
            OSX 10.3.9 (op mijn Powerbook G4 en mijn oude iMac G4), OSX 10.6.7 op mijn vrouw haar MBP en mijn Intel iMac.
            Maar OS 9.2.2 op mijn iMac G3.
            Last edited by LesC; 26 mei 2011, 11:05.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Hier liggen beiden in huis: een Galaxy Tab ( 7") én een iPad.

Beiden hebben hun voor-en nadelen, maar beiden zijn imho zéér goede toestellen.

Ik heb inderdaad de indruk dat het aanraakscherm van de GT iets minder snel reageert dan de iPad, maar zeker niet slecht of onvoldoende.

De optische schermkwaliteit van de GT daarentegen, vind ik ( raar maar waar ) nét iets beter dan die van de iPad. ( kleur en contrast )

Apps ? Tja beiden hebben er meer dan voldoende.

Wat ik nog steeds vervelend vind is dat de Ipad geen SD-kaartjes in zijn body toelaat ( en dat nooit zal willen doen imho... ) en het gedoe van Itunes.....maar ja, dat zal wel aan mij liggen; dus dat geef ik nog even de tijd.

@ Theo: Bellen en SMS-sen met de GT is héél leuk en gaat heel vlot, maar door zijn grootte ga je meestal ook "handenvrij" bellen en daar gaat je "privacy" dan als er een telefoontje binnenkomt.
              Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Hier liggen beiden in huis: een Galaxy Tab ( 7") én een iPad.

Beiden hebben hun voor-en nadelen, maar beiden zijn imho zéér goede toestellen.

Ik heb inderdaad de indruk dat het aanraakscherm van de GT iets minder snel reageert dan de iPad, maar zeker niet slecht of onvoldoende.

De optische schermkwaliteit van de GT daarentegen, vind ik ( raar maar waar ) nét iets beter dan die van de iPad. ( kleur en contrast )

Apps ? Tja beiden hebben er meer dan voldoende.

Wat ik nog steeds vervelend vind is dat de Ipad geen SD-kaartjes in zijn body toelaat ( en dat nooit zal willen doen imho... ) en het gedoe van Itunes.....maar ja, dat zal wel aan mij liggen; dus dat geef ik nog even de tijd.

@ Theo: Bellen en SMS-sen met de GT is héél leuk en gaat heel vlot, maar door zijn grootte ga je meestal ook "handenvrij" bellen en daar gaat je "privacy" dan als er een telefoontje binnenkomt.
                Okee "Alfaatje"
                Een Sd-kaartje en iPad is op te lossen he.
                In de Mediamarkt bijv. hangt zo' n ganse muur vol met hulpstukjes.

Die Tab 10.1 kan ik nog niet zo direct vinden.
                Op de site van Samsung zie ik hem (nog) niet.
                Of heb ik niet echt goed gezocht?

Ben vorige 'nacht" bezig geweest met een Packard Bell netbook Dot Se.
                (Is van & voor de dochter van een vriendin.)
                Die heeft ook een scherm van 10.1.
                Staat Windows 7 Start op plus gratis volledige versie van PS Elements 8.
                Een HD van 250 GB.
                Wat ik zeggen wil: handig toestel en zonder een resem apps. die ik toch niet gebruik.
                Kost ook maar een fractie van wat een tablet kost.
                En die is sneller dan mijn (oudere) Laptop Compaq Evo.
                (sorry voor de OT)
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

En met cijfers kan je alles bewijzen, google op "slechte ervaringen ipad" gaf 183.000 resultaten (0,34 seconden)
                  Best weinig als je weet hoeveel ipads er al verkocht zijn

Comment

Van generatie 1 alleen al 15 miljoen als ik het me goed herinner ...
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Best weinig als je weet hoeveel ipads er al verkocht zijn
                      Het was in het nederlands ingetypt en volgens mij zijn er nog geen 183000 verkocht in nederlandstalige landen.

Comment

Ik zal een andere Google gebruiken denk ik!

Geen resultaten gevonden voor "slechte ervaring iPad".
                        Resultaten voor slechte ervaring iPad (zonder aanhalingstekens)
                        Tja en zonder aanhalingstekens krijg je elke site waar die 3 woorden in elke willekeurige volgorde op staan. Dus dat zegt echt niets.
                        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                          Ik zal een andere Google gebruiken denk ik!

Tja en zonder aanhalingstekens krijg je elke site waar die 3 woorden in elke willekeurige volgorde op staan. Dus dat zegt echt niets.
                          Gaan we nu echt de discussie veranderen naar het onderwerp cijfers zeggen niet alles?
                          Het was misschien een dom voorbeeld maar cijfers bewijzen juist niks.

Comment

Gaan we nu echt de discussie veranderen naar het onderwerp cijfers zeggen niet alles?
                            Het was misschien een dom voorbeeld maar cijfers bewijzen juist niks.
                            Niet dom maar correct omdat cijfers alles bewijzen
                            Ooit een buis gehad op school?
                            4 op 10 = een buis en dat zijn cijfers

Ik heb wel het liefst te doen met eerlijke mensen en eerlijk cijfers.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Niet dom maar correct omdat cijfers alles bewijzen
                                Ooit een buis gehad op school?
                                4 op 10 = een buis en dat zijn cijfers

Ik heb wel het liefst te doen met eerlijke mensen en eerlijk cijfers.
                                Fout, dat is in de veronderstelling dat je 50% nodig hebt om te slagen.
                                Want in die veronderstelling zou 6/10 geslaagd zijn, maar als je bvb een cisco examen gaat afleggen is 6/10 een buis. Cijfers zijn enkel juist als je ze juist interpreteert.

Comment

Working...