Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed bezig Apple . . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goed bezig Apple . . .

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    OVI van Nokia is ook prima.
    Het programma waar ik het meest problemen mee had, PC-suite daarentegen werkte goed.

Kis van Samsumg is echt gericht op die "apps" ed.
    Maar als ik me niet vergis (ben geen echte kenner) wordt de Galaxy S niet compleet
    ondersteund....
    Kies dus, dat ondersteunt niet alles op de Galaxy S maar heeft niets met het toestel te maken.
    Google wil eigenlijk niet dat Samsung Apps via Kies werkt voor Android toestellen en die ondersteuning is dus niet voorzien (voorlopig).
    De eerste versies van Kies waren ook een ramp om te connecteren maar heden gaat het ook al weer een pak beter ... PC-suite en OVI van Nokia heeft dat probleem ook een tijd gekend.
    Ik denk dat er overal wel iets is natuurlijk.
    Nu als je de Galaxy S neemt, die is specifiek op alles van Google gericht natuurlijk, dat is een keuze dat je maakt als je een Android toestel koopt.
    Goed informeren voor je koopt en niet alleen op uiterlijk voortgaan is nog steeds het beste om een toestel te vinden dat best geschikt is.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Het programma waar ik het meest problemen mee had, PC-suite daarentegen werkte goed.

Kies dus, dat ondersteunt niet alles op de Galaxy S maar heeft niets met het toestel te maken.
      Google wil eigenlijk niet dat Samsung Apps via Kies werkt voor Android toestellen en die ondersteuning is dus niet voorzien (voorlopig).
      De eerste versies van Kies waren ook een ramp om te connecteren maar heden gaat het ook al weer een pak beter ... PC-suite en OVI van Nokia heeft dat probleem ook een tijd gekend.
      Ik denk dat er overal wel iets is natuurlijk.
      Nu als je de Galaxy S neemt, die is specifiek op alles van Google gericht natuurlijk, dat is een keuze dat je maakt als je een Android toestel koopt.
      Goed informeren voor je koopt en niet alleen op uiterlijk voortgaan is nog steeds het beste om een toestel te vinden dat best geschikt is.
      Absoluut en 100% mee eens.
      Als ik met de iPAD kon telefoneren....omwille van dat groot scherm he.
      (sms-en zou ook een pak gemakkelijker zijn > grotere tekst)
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

blijkbaar ken je de mogelijkheden van Ipad niet : Whatsapp en VOIP zijn de toekomst en tevens gratis
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
          blijkbaar ken je de mogelijkheden van Ipad niet : Whatsapp en VOIP zijn de toekomst en tevens gratis
          Zijn de toekomst, maar niet iedereen heeft het al.
          Je kan met whatsapp enkel smsen met mensen die dit ook hebben en dan ook nog data abonnement hebben of ze krijgen ze savonds thuis. Beetje het nut van sms weg dan?
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
            Neen ik ben geen kenner devid.

Telefoneren zou moeten kunnen of ik stel me dat toch zo voor, zoals telefoneren met een (gewone) gsm.
            Dus ideaal en met een groot scherm.
            In de auto via een oortje enz. (indien nodig)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Uitstekend idee, maar ik geloof nooit dat de iPad bedoeld was als maxi-iPhone.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                Zijn de toekomst, maar niet iedereen heeft het al.
                Je kan met whatsapp enkel smsen met mensen die dit ook hebben en dan ook nog data abonnement hebben of ze krijgen ze savonds thuis. Beetje het nut van sms weg dan?
                Das toch zeker.
                Ben wel NIET tegen een nuttige vooruitgang in de toekomst
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Uitstekend idee, maar ik geloof nooit dat de iPad bedoeld was als maxi-iPhone.
                  Zou me verdorie goed uitkomen Les
                  Smartphones zoals die er nu zijn à la iPhone, zijn prima als systeem maar ik
                  heb veel teveel moeite met het intikken van cijfers en letters.
                  't Gaat me ook veel te langzaam.
                  (Op het toetsenbord van een pc kan me niemand bijhouden )
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ik heb geen idee van je leeftijd, maar je behoort zeker tot de medioren/senioren/bejaarden... afhankelijk van het etiket dat men op jou kleeft en jijzelf aanvaardt. D'er zijn zeker al persiflages (à la M!lf) geweest waarin een 'senior citizen' een dergelijk grote iPhone (een iPad dus) tegen zijn oor (of z'n gehoorapparaat?) drukt -daarmee de helft van z'n gezicht bedekt- en roept "Hallo?!?"
                    Maar ik begrijp dat een wat grotere GSM, en zeker, als het een toetscherm betreft, met wat aanpasbare lettertypen, een oplossing kan bieden.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Galaxy Tab 7" daar kan je mee bellen en sms'en.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Juist.
                        Zal die een keer grondig bekijken
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

En waarschijnlijk nu al in 'denaldi" voor een "meeneemprijsje".

Comment

Wat ik me afvraag, als die toestellen allemaal zo goed zijn, waarom er dan zo weinig van verkocht worden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                              Wat ik me afvraag, als die toestellen allemaal zo goed zijn, waarom er dan zo weinig van verkocht worden?
                              Jij hebt er eentje zeker en je kan dus uit ervaring meespreken?

Dat toestel werkt inderdaad heel goed!
                              De eerste verkoop is wat geremd geweest door de hoge prijs maar ondertussen is die prijs ook fors gezakt. Trouwens hebben ze de eerste kopers ook allemaal een deel terugbetaald als ze de aanvraag deden via de site, maar dat is een ander punt.
                              Ondertussen is de 10.1" uit en die is wat mij betreft even goed als de iPad 2, ik zou zelfs niet willen wisselen tussen deze twee.
                              Tegenover de Samsung 7" had de iPad het voordeel van de grootte en beter scherm maar dat voordeel is ondertussen ook al verdwenen.
                              De meeste mensen horen iPad en reageren alsof dat het enige is dat bestaat.
                              En denk je nu dat een iPad veel beter is? Er zijn er hier ook die al aan hun derde exemplaar zitten, die gaan dus ook stuk zoals alles.
                              De iPad wordt ook in China gemaakt door mensen die in onwaardige omstandigheden moeten werken, de fabriek van Samsung daarentegen wordt aanzien als die met het meeste respect voor de rechten van de mens en de beste werkomstandigheden in de branche elektronische apparaten.
                              Wat mij betreft koopt eenieder wat hij wil maar het is niet omdat men een bepaalde keuze maakt dat die voor iedereen de beste is en het wil nog minder zeggen dat de andere daarom afgebroken moeten worden!
                              Wat Samsung betreft, de pas uitgekomen 10.1" was op de meeste plaatsen ook de eerste dag uitverkocht net als de iPad, enkel moet ge geen maanden wachten op een volgende levering.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Ach weet je, de paar keer dat ik op de galaxy ( ook de nieuwe) gewerkt heb, had ik zo iets van goed, maar net niet. Alles werkt wat minder vlot dan op de iPad. touche reen, toetsenbord, apps..
                                En voor de prijs moet je het niet laten! Iemand die 500 neertelt voor een tablet, kan kiezen.
                                Al die argumenten van gezondheid en Chinese medewerker doen niks terzake, want uiteindelijk komen ze allemaal van dezelfde fabrieken.
                                Nee, de iPad is nu eenmaal een supergoed concept. (hardware, os, apps), anders was de verkoop echt niet zo hoog, en kochten veel meer mensen een galaxy.

Cijfers liegen niet.

Comment

Working...
                                X