Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beste friet wordt gebakken in Eindhoven.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De beste friet wordt gebakken in Eindhoven.

Waarom kots ik nu spontaan ? Ah ik weet, ik dacht aan een patatje oorlog.

Comment

wederom LOL !

eender welk frietkot (bij ons worden frieten zelden in een tent verkocht) die McCain frieten of eender welk ander merk verkoopt, kan binnen de kortste keren zijn deuren sluiten wegens verlieslatend...

Wat frieten betreft zijn we al even kieskeurig als op bier : desnoods rijden we 10 kilometer verder, als't maar deftige zijn...

Stella is wss inderdaad het enige brouwsel waarmee je de pot nog proper krijgt na een nachtje Heineken of zo )

Comment

MacCain, zijn dat geen oven fritten ?
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Het kan natuurlijk best dat hij zijn frieten net over de grens bij nen anderen Ollander in een caravan gaan eten is, heeft veel weg van een frietkot hee

Comment

Belgie - Holland: 1 - 1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepmetballekes Bekijk bericht
              wederom LOL !

eender welk frietkot (bij ons worden frieten zelden in een tent verkocht) die McCain frieten of eender welk ander merk verkoopt, kan binnen de kortste keren zijn deuren sluiten wegens verlieslatend...

Wat frieten betreft zijn we al even kieskeurig als op bier : desnoods rijden we 10 kilometer verder, als't maar deftige zijn...

Stella is wss inderdaad het enige brouwsel waarmee je de pot nog proper krijgt na een nachtje Heineken of zo )

er zijn hier genoeg frituren met slechte frut hoor, wel meestal gelegen op lokaties met veel voorbijgangers of ergens zonder concurrentie (waar je dus meer dan 10km moet gaan rijden voor een ander frituur).
              http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                er zijn hier genoeg frituren met slechte frut hoor, wel meestal gelegen op lokaties met veel voorbijgangers of ergens zonder concurrentie (waar je dus meer dan 10km moet gaan rijden voor een ander frituur).
                Ik moet zeggen dat ik toen op kot in Antwerpen (Kiel/Wilrijk/Hoboken) toch ook meer frituren kende met slechte frut dan wat anders.....

Jammer, zeker wanneer je van Diepenbeek Centrum kwam waar je in een straal van 100meter drie -frituren had.
                Mensen waren daar zelfs zo verwend dat één van die frituren een hele tijd minder klanten heeft gehad gewoon omdat 'm van aardappelsoort was veranderd (werden allemaal vers gesneden), maar die andere soort gaf nog steeds betere frieten dan wat we later in het Antwerpse kregen.

Maar overal zijn er wel ergens minder goei frituren, met van die vieze wakke frieten in slecht vet gebakken...brrrrr......

En ik vind het niet onlogisch dat een winnende nederlandse frituur dan toch heel kort op de belgische grens ligt....
                Last edited by Tink; 24 februari 2011, 09:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Een echt pak frieten wordt dan normaal ook in een hoorntje (zoals ze dat hier noemen)
                  Je bedoelt natuurlijk gewoon "nen tipzak"...
                  Een hoorntje is is om ijsjes uit te eten, of is een bladerdeegje gevuld met pudding (eventueel besprenkeld met grove suiker).
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

De beste friet eet je thuis (mijn vrouw is de dochter van vroeger in Gent uitbaters van een "echt" frietkot .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manos
                      De beste friet eet je thuis (mijn vrouw is de dochter van vroeger in Gent uitbaters van een "echt" frietkot .
                      Is dit een uitnodiging?
                      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

nen kaaskop dat een goe pak friet kan maken?
                        dat bestaat niet !
                        Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                          Is dit een uitnodiging?

Neen maar voor mij handig in huis te hebben

Comment

Och keeskoppen claimen ook al Manneken Pis
                            Nog een geluk dat ze hier de echte Manneken-Pis of is het deze Manneken-Pis

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                            Daar kunnen de Belsen nog veel van leren met hun Mcainfriet.
                            In Belsen zullen ze er niet van wakker liggen hoor, hier trouwens ook niet

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                            en nu e kleintje mee stoofvleessaus punt
                            me een kwak mayonaise ipv een punt

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            ... vier stukjes stoofvlees en ne liter saus?
                            (ben maar aan 't zwansen he)
                            Heeft dan ook geen stoofvlees gevraagd maar om stoofvleessaus
                            (Ik zwans ni)
                            Never resist temptation or it could go away...
                            Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

In Nederland bakt de keten Bram Ladage (vooral Rotterdam en omstreken) de beste frieten. Eerlijk gezegd veel beter dan de meeste frietkotten in Vlaanderen. Vers gemaakt en gebakken in 100 % plantaardige olie en een zeer zuivere aardappelsmaak. Jammer van die mierzoete frietsaus......Ik ga volgende keer een knijpfles belgische mayonaise meenemen.....op z'n hollands
                              Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                                Och keeskoppen claimen ook al Manneken Pis
                                Nog een geluk dat ze hier de echte Manneken-Pis of is het deze Manneken-Pis

In Belsen zullen ze er niet van wakker liggen hoor, hier trouwens ook niet

me een kwak mayonaise ipv een punt

Heeft dan ook geen stoofvlees gevraagd maar om stoofvleessaus
                                (Ik zwans ni)
                                Als u zo door gaat ga ik straks ook nog roepen dat we beter met de Vlaamse taal omgaan.
                                Het is niet Manneken-Pis maar Menneke-Pis; het is niet België maar Bels en daar wonen geen Belgen maar Belsen. Ik weet wel dat u krampachtig Ollands probeerd te spreken maar bij ons in de grensstreek spreekt men Vlaams-Limburgs en Noord-Brabants

Comment

Working...
                                X