Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ryanair en de amokmakende studenten op Lanzarotte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ryanair en de amokmakende studenten op Lanzarotte

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Mijn gedacht : Die jongeren krijgen tegenwoordig een veel te 'vrije' opvoeding.
    Hebben ook geen respect meer voor ouderen.

Maar ja dat dachten onze ouders waarschijnlijk ook al van wat gaat er van de jeugd van tegenwoordig worden ?

mir
    dat zal wel hoor, maar de evolutiecurve gaat wel steeds steiler in functie van de tijd...

Comment

En vroeger waren ze allemaal braaf.

Hoe zat dat weer met kermisgevechten met naburige dorpen?
      Vergeldingsacties als er een uit een ander dorp een lief had in het verkeerde dorp?
      Cafees waar de politie via de deur binnen en via het raam buitenkwam?
      We zouden nog eventjes kunnen doorgaan.

Moesten allen die nu verwijzen naar opvoeding en de huidige jeugd eens eerlijk een lijstje maken van wat ze in hun jeugd al dan niet in groep, allemaal uitgestoken hebben,.......

Zijn er dingen gebeurd die niet door de beugel konden?
      Zeker en vast wel.
      Heeft dat met de jeugd te maken? Ja het waren jongeren maar a.u.b. het waren niet ALLE jongeren, en er is geen wereldoorlog uitgebroken (of heb ik iets gemist?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
        In groep is zelfs de best opgevoed persoon in staat zijn idealen op een verkeerde manier na te streven.
        Dit antwoord had ik natuurlijk verwacht.
        Maar mijn reactie staat als een huis: opvoeding en dan doe je zoiets niet

Heb hetzelfde meegemaakt en met volwassenen zelfs.
        Heb dat ooit uitgelegd hier op BD.
        En ik moet jou daarom OOK gelijk geven
        Ging over een paar honderd op hol geslagen Belgen op Gatwick.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht

Vergeldingsacties als er een uit een ander dorp een lief had in het verkeerde dorp?

Moesten allen die nu verwijzen naar opvoeding en de huidige jeugd eens eerlijk een lijstje maken van wat ze in hun jeugd al dan niet in groep, allemaal uitgestoken hebben,.......

Zijn er dingen gebeurd die niet door de beugel konden?
          Zeker en vast wel.
          Heeft dat met de jeugd te maken? Ja het waren jongeren maar a.u.b. het waren niet ALLE jongeren, en er is geen wereldoorlog uitgebroken (of heb ik iets gemist?)
          Ik weet één ding wel zeker:
          Als we nog maar in de verte een politieman zagen, dan deden we flink onze handjes terug aan het stuur toen we zonder handen fietsten.
          Nu dagen ze de politieman uit en wijzen zij hem op zijn plichten en hun rechten.
          En o wee als die hen "onterecht" aanraakt, dan moet ie van hen afblijven, of...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
            Eenzijdige berichtgeving is zelden of nooit helemaal correct en objectief. Waarmee ik niet beweer dat die groep jongeren volledig recht in hun schoenen staat, hé.

Feit is natuurlijk ook dat bepaalde situaties kunnen escaleren wanneer op een minder gepaste wijze op min of meer ongepast gedrag gereageerd wordt...

Wat betreft die alles-kan-alles-mag mentaliteit bij jongeren: ik reis vrij vaak per trein, ik ben zelf GEEN jongere meer (jammer genoeg), maar ik kan wel met zekerheid vertellen dat dergelijke mentaliteit vooral merkbaar is bij de zogezegd betere middenklasse 40 en 50 plussers. Ook in het verkeer zie ik (enkele uitzonderingen daar gelaten) meer hoffelijkheid bij jongeren als bij ouderen.

Dus ik vind niet dat alles altijd op de jeugd moet worden afgeschoven.

mvg,
            Bart
            Geheel met u eens: dat is als zestiger ook mijn ervaring. Jongeren zijn meestal beter aanspreekbaar op hun gedrag. Stomdronken mensen zijn geen van alle aanspreekbaar.
            Bij de meeste vliegmaatschappijen kom je niet het vliegtuig in wanneer je waarneembaar te veel gedronken hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht

wat een heerlijke tijd was dat hè.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                wat een heerlijke tijd was dat hè.
                grt,bouk.
                En als je nu ziet wat er van de toemalige jeugd van tegenwoordig geworden is,.....

Comment

Hier nog een inpak instructie video voor de Ryan Air gebruikers....http://www.youtube.com/watch?v=klNLqDpdYLI

Comment

Working...
                  X