Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Sinds geruime tijd, toen de dieren nog spraken, deed men een uitvinding. Deze uitvinding heet telefoon (moderne variant : Global System for Mobile Communications)
U kan deze uitvinding gebruiken om meer bij deze handelaar te weten te komen:
03/828.37.52
Dit was een gratis tip
Sinds geruime tijd, toen de dieren nog spraken, deed men een uitvinding. Deze uitvinding heet telefoon (moderne variant : Global System for Mobile Communications)
U kan deze uitvinding gebruiken om meer bij deze handelaar te weten te komen:
03/828.37.52
Dit was een gratis tip
YMMV
Nerdi
Het tijdstip van je post zal er wel iets mee te maken hebben.
Vraag van TS ging niet over het objectief maar over Foto Rubens zelf.
Of iemand ervaringen had met deze handelaar.
Ik zie TS nog niet naar FR bellen om te vragen wat de ervaringen van hun klanten met hen zijn.
Ik ben samen met nog enkele collega's vaste klant bij Studio73, Foto Rubens is hier een onderdeel van ... tot op heden enkel uiterst positieve ervaringen mee gehad ... wat niet gezegd kan worden van de concurrentie in Turnhout
Laatst nog een 15-85 gekocht voor een mooie promotieprijs: 500pleurootjes ;-)
en inderdaad een klassiek winkeltje, tot het plafond volgestouwd...maar wel met eerlijk advies.
Ze hebben dikwijls materiaal dat je ergens anders soms niet vindt, handig toch!
Bij Media Markt Antwerpen op voorraad voor 1169,-. Ik koop alles daar: goede prijzen en uitstekende verkopers die weten over wat ze praten...
Ik doe oprecht moeite om je te geloven hoor
Wat die prijs betreft:
Onlangs in MM-Oostende nog de prijs gevraagd, aangedrongen met het argument "internet-shop", en de prijs bleef bij 1500€
Vreemd he
Ik doe oprecht moeite om je te geloven hoor
Wat die prijs betreft:
Onlangs in MM-Oostende nog de prijs gevraagd, aangedrongen met het argument "internet-shop", en de prijs bleef bij 1500€
Vreemd he
Nee, niet echt als je weet dat elke Media Markt zijn prijzen onafhankelijk bepaald. En in Antwerpen is de concurrentie nu eenmaal groter: Grobet, Dierckx, Rubens, Konijnenberg...
Heb er al veel buitenkansjes gekocht (mijn E-30 gekocht daar - stond €800,- geprijsd, en deden er met de glimlach €100- af toen ik de prijs bij het Konijn toonde. De uitleg die ik toen kreeg beschouw ik nog steeds als een monument; 't was de eerste keer dat er iemand iets deftigs kon zeggen over 4/3's: die mens wist waarover hij sprak en kon mij nog enkele dingen bijbrengen die ik niet wist.)
Comment