Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ryanair en de amokmakende studenten op Lanzarotte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ryanair en de amokmakende studenten op Lanzarotte

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
    En u was er zelf bij aanwezig om dit alles te bevestigen?
    Mijn grootmoeder heeft mij altijd verteld: "Je mag niet àlles geloven wat de gazetten en de oude wijven vertellen"

Waarmee ik dus wil zeggen dat veel zaken met een korreltje zout moet worden genomen.

Ik ben vooral deze mening toegedaan omdat jongeren in veel gevallen de schuld van alles zijn. En op die manier worden jongeren allemaal op dezelfde manier bekeken en zijn mensen al bevooroordeeld wanneer men jongeren ziet komen.
    Zeker en ik ben het eens met jou.
    Ik heb wel andere ervaringen.
    Ook van jeugd op speelpleinwerkingen en vooral als het over de "leiding" gaat.
    Die hebben geen besef van verantwoordelijkheid omdat ze zelf nog kinderen zijn.
    En als er ongelukken gebeuren dan komen ze er nog meestal van af ook nog...
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus

Zeker en ik ben het eens met jou.
      Ik heb wel andere ervaringen.
      Ook van jeugd op speelpleinwerkingen en vooral als het over de "leiding" gaat.
      Die hebben geen besef van verantwoordelijkheid omdat ze zelf nog kinderen zijn.
      En als er ongelukken gebeuren dan komen ze er nog meestal van af ook nog...
      Heel jammer dat u met uitlatingen als bovenstaande alweer alle jongeren op eenzelfde lijn plaatst, door de enkele gevallen die die de media halen. Die halen alle media, maar over de overgrote meerderheid die wèl alles netjes in orde heeft en zich wèl gedraagt zoals het moet... daar wordt nooit met een woord over gerept.

Heel, heel jammer...
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

............. maar over de overgrote meerderheid die wèl alles netjes in orde heeft en zich wèl gedraagt zoals het moet... daar wordt nooit met een woord over gerept.
        tja...das ook niets bijzonders hè.
        in iedergeval het vermelden niet waard.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel jammer dat u met uitlatingen als bovenstaande alweer alle jongeren op eenzelfde lijn plaatst, door de enkele gevallen die die de media halen. Die halen alle media, maar over de overgrote meerderheid die wèl alles netjes in orde heeft en zich wèl gedraagt zoals het moet... daar wordt nooit met een woord over gerept.

Heel, heel jammer...
          Maar allee nu
          Ben zelf jaren bij de KSA geweest.
          Of bij de CM in de tijd van die kartonnen koffertjes.
          Met de kleintjes heb je NOOIT "last".... vanaf de pubers wordt het iets anders.
          Lees je idd. nooit iets van in de media.
          Ik heb zelfs een oom en een tante die meegingen om te koken ed.
          Dus ik denk dat ik er iets van weet
          Echt, ik zou daar zo graag over willen verder praten
          Ben ooit met de auto van een proost die "iets op had" en achter het stuur zat
          over ne vluchtheuvel gevlamd ergens in Achel
          Die auto vloog bijna ne meter de lucht in.
          We zaten met vijf man in die zijn auto, allemaal lijkbleek... 's nachts ook nog.
          Heb ooit een "vader" gezien die zijne kleine van een 3 meter hoog podium een patat gaf...gelukkig konden we dat manneke opvangen.
          Of die gast die het 's nachts aftrapte...zijn we midden in de nacht moeten gaan
          zoeken en we vonden hem...in een "bar" achter een stevige pint.
          Het is misschien naast de zaak maar het zijn echt gebeurde dingen.
          Het mooiste vond ik van twee gastjes die een wat "slechte" naam hadden he.
          En ja van die vooroordelen krijg ik het sch;;t van.
          Die twee hebben een kameraadje gedragen met een gebroken enkel.
          Dat was zeker over een paar kilometer.
          (was bij een dropping)
          Het eerste wat ik die hun pa zei: "Dat zijn braaf jongens"!
          Was die mens gelukkig en content. Die had dus ook last van al die roddels en dat
          gezever over zijn kinderen.
          Maar ja, dat was een aannemer he, met wat centen ja en daar kunnen sommige
          mensen niet tegen he.
          Enz. enz.
          Last edited by theokus; 8 februari 2011, 08:27.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            tja...das ook niets bijzonders hè.
            in iedergeval het vermelden niet waard.
            grt,bouk.
            Ja maar , dat is het ook he bouk.
            Over de goei dingen leest je zelden iets.
            Als een kind verdrinkt in een zwembad terwijl de leiding aan een tafeltje rustig
            een pintje drinkt....dat staat direct in de media.
            Of met kinderen gaan wandelen in de Ardennen...langs een openbare weg.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Heel, heel jammer...
              Dan werden de kranten te dik.....en had men zo een papier tekort

Comment

De groep is niet mogen meegaan omdat ze in groep rechtstonden op het vliegtuig. Een dergelijke protestactie kan niet wanneer het vliegtuig gaat opstarten.

de hele groep is hiermee gestraft, en zal dus volgende keer nadenken over hun groepsgedrag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                  De groep is niet mogen meegaan omdat ze in groep rechtstonden op het vliegtuig. Een dergelijke protestactie kan niet wanneer het vliegtuig gaat opstarten.

de hele groep is hiermee gestraft, en zal dus volgende keer nadenken over hun groepsgedrag.
                  Zo is dat en de aanstokers staan op de zwarte lijst en zijn gemeld bij andere maatschappijen.
                  Dus niet iedereen wordt gestraft met het oog op de toekomst.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Men zit hier bezig over de jongeren, maar hoe zit het met de ouders???
                    Opvoeden is niet altijd makkelijk en meestal wordt de gemakkelijke weg gekozen.
                    Als adept van een strenge maar rechtvaardige opvoeding zal ik wel heel wat tegenwind ( storm) krijgen, maar ik heb mijn zoon zo opgevoed, en dat heeft geresulteerd in een prachtige (bijna) volwassene.
                    Laat ons zeggen dat ik nu de vruchten pluk van jarenlange inspanning
                    Miel.
                    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Feit is wél dat wij plezier maakten om plezier te maken.
                      Dat wij daarvoor alvast geen onbetrokken "slachtoffers" nodig hadden en dat wij daarvoor ook niet iemands bezittingen moesten beschadigen of vandalisme plegen in het algemeen.

Het is inderdaad zo dat de ouders soms terecht met de vinger kunnen worden gewezen, maar als het kind echt niet wil meewerken, dan haalt "opvoeding" weinig uit.
                      Op scholen worden ook leerlingen dikwijls tot in het extreme gepamperd om de "winkel" toch maar draaiende te houden.
                      alles wordt getolereerd en met de mantel der liefde bedekt.
                      HOOG tijd dat het ministerie van onderwijs hier eens werk van maakt. Een schoolbezoek waarbij je met een limousine voor de schoolpoort wordt afgezet, je vervolgens tussen een haag van lieve kindjes begeven om te zien wat die kindjes al allemaal kunnen enzovoort....haalt mi. niet zo veel uit op gebied van "veldkennis"
                      De regel op de knokkels hoeft niet meer, maar sanctionering moet.
                      RECHT op rechtsbijstand bij het minste vermoeden van... WEG daarmee!
                      PLICHT om te doen wat hoort...dat moet terugkeren!!
                      Last edited by dréten; 9 februari 2011, 18:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                        Feit is wél dat wij plezier maakten om plezier te maken.
                        Dat wij daarvoor alvast geen onbetrokken "slachtoffers" nodig hadden en dat wij daarvoor ook niet iemands bezittingen moesten beschadigen of vandalisme plegen in het algemeen.
                        Heel juist.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Welke oude griek had het ook weeral over de niet deugende jeugd van tegenwoordig?

Ik ben wel verwonderd dat er hier nog geen communautair sausje overgegoten is....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                            Welke oude griek had het ook weeral over de niet deugende jeugd van tegenwoordig?

Ik ben wel verwonderd dat er hier nog geen communautair sausje overgegoten is....
                            Heeft niets met taal te maken, wel met opvoeding.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Heeft niets met taal te maken, wel met opvoeding.
                              In groep is zelfs de best opgevoed persoon in staat zijn idealen op een verkeerde manier na te streven.

Comment

De kindjes zullen in het vervolg misschien 2x nadenken voor ze de boel op stelten zetten. Hij moest bijbetalen voor de te zware bagage punt .

Ze zijn alvast één ervaring rijker en zullen dit voorval niet snel vergeten.

Mijn gedacht : Die jongeren krijgen tegenwoordig een veel te 'vrije' opvoeding.
                                Hebben ook geen respect meer voor ouderen.

Maar ja dat dachten onze ouders waarschijnlijk ook al van wat gaat er van de jeugd van tegenwoordig worden ?

mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                                X