Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justin Henin: 't is gebeurd.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

    Wat heeft die veranda van Henin er toch de hele tijd mee te maken?

    Edit: er is blijkbaar intussentijd een reactie verwijderd van iemand die weer terugkwam op die veranda van ofwel Henin ofwel van die ene apotheker. Slaat nergens op, heeft niks met tennis te maken.

    Comment


    • #32
      Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

      Jammer, maar ik vrees dat zowel Justin als Kim kapotgespeeld zijn destijds.
      Topsport is niet gezond, maar dit gaat toch wel heel snel.

      Comment


      • #33
        Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Hallo....Kim speelt nog steeds hoor en zit in de Finale.
        grt,bouk.
        Dat is juist, Bouk, maar het zal ook voor haar het laatste jaar zijn.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

        Comment


        • #34
          Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

          Oorspronkelijk geplaatst door Tink Bekijk bericht
          Jammer, maar ik vrees dat zowel Justin als Kim kapotgespeeld zijn destijds.
          Topsport is niet gezond, maar dit gaat toch wel heel snel.
          Ze stonden beiden dan ook al heel jong aan de top. Die jaren zijn er wel hé, als je begint aan je 17 of 18 of aan 20 of 21, tien jaar is tien jaar, en dat is zowat het maximum op topniveau denk ik.
          Topsport is inderdaad niet gezond.
          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

          Comment


          • #35
            Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

            Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
            Dat is juist, Bouk, maar het zal ook voor haar het laatste jaar zijn.
            Laat ons hopen van niet...
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #36
              Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

              Twee uur kine per dag voor haar elleboog en dat nu nog steeds na een blessure van vorig jaar op Wimbledon. Als kinesitherpeut heb ik hier toch bepaalde vragen bij die ik hier voorzichtigheidshalve niet ga verduidelijken. Maar goed, "'t is gebeurd", zoals de aangever van het onderwerp schrijft. We zullen haar missen.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #37
                Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                Dat is juist, Bouk, maar het zal ook voor haar het laatste jaar zijn.
                Dit is ook mijn idee. Maar heeft ze dat niet al ergens laten blijken ???
                Last edited by enero; 27 januari 2011, 13:52.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #38
                  Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                  Als Kim stopt is dat wel een eigen keuze (allé, hopelijk dat zij niet ook door blessures uitvalt).
                  Dat Henin of Clijsters stoppen is trouwens niet alleen voor Belgen erg, dat is van een niveau dat over grenzen heen gaat.
                  Daar mogen we dan eigenlijk trots op zijn, dit zijn topsporters die door mensen over de hele wereld gemist gaan worden!

                  Daarna kunnen we de spots terug volop op yanina zetten (die toch altijd in de schaduw terugvalt als kim of justin in de buurt komen).
                  Yanina beweert dat ze beter speelt onder de druk om zich te bewijzen, dus ik denk dat die ons ook nog wat mooie momenten kan bezorgen.
                  Of ze het niveau gaat halen van Clijsters of Henin...ik vrees ervoor (maar dat maakt het niet minder voor mij), maar ik zie liever iemand als haar die moet vechten, dan een Williamszus die bij momenten er maar half voor gaat.
                  Maar ook hier weer, blessures???

                  Wat ik meer vrees is dat de spotlights te snel op Mestach gaan komen. Kim Clijsters werd initieël heel erg afgeschermd door vader lei (wat volgens mij het beste is wat hij heeft kunnen doen). Maar ik weet niet of Mestach dat ook heeft in geval van....
                  We verwachten tegenwoordig van elk nieuw talent hetzelfde als Justin of Kim....die druk kan ook contraproductief werken.
                  Last edited by Tink; 27 januari 2011, 13:16.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                    Ze was goed, is het waarschijnlijk nog, maar de elleboog speelt haar parten... Jammer, maar zo is het leven.
                    Ik heb 't er nooit zo erg voor gehad, maar om ze nu te gaan afbreken... da's een beetje flauw.
                    Belgen zijn toch echte losers??? Hebben ze goede sporters, doen ze er alles aan om het slechte er in te vinden... Een beetje chauvinisme af en toe zou geen kwaad kunnen vind ik. Maar neen, hier zit men gewoon te wachten tot men een sporter kan (af)breken.
                    Heeft dat te maken met jaloezie of wat dan ook, ik weet het niet, maar ik vind zoiets eigenlijk gewoon niet kunnen. EN ja, ze zullen wel geld hebben. En dan???
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                    Spijtig genoeg, kan ik je enkel maar gelijk geven.
                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Mie toe
                    Ik sluit mij hierbij aan...

                    Geen wonder dat onze Belgische atleten op middelmatig niveau presteren (niet allemaal, er zijn uitzonderingen!), zij horen en weten ook wel wat er onder de modale Belg gezegd en geschreven wordt.
                    Misschien niet zozeer onze tennissers maar wanneer men bijvoorbeeld naar het Belgisch voetbal kijkt, da's toch katastrofaal!
                    Reden? Ik denk, weinig mensen gaan kijken omdat ze zo slecht spelen.
                    Dus wat denken die sjotters dan? waarom zou ik mijn best doen en beter presteren, er komt toch geen kat naar kijken...
                    Een beetje een viziuese cirkel niet?

                    Dus als we met z'n allen achter een goed presterende (top)atleet staan zal zij/hij wellicht nog veel beter presteren.

                    En Belgen? tja, dat zijn gewoon bijna allemaal watjes...
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                      't Zal nog een tijdje duren eer we nog zo'n talent gaan tegen komen hier.
                      Zowel bij de mannen als de vrouwen zitten we nauwelijks in de subtop.

                      Het is allemaal niet zo erg of levens-belangrijk

                      Het fijne is dat het zo tof is we als ergens goed in zijn en kunnen meedraaien
                      (ik denk aan het veldrijden bijv.)
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #41
                        Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Het fijne is dat het zo tof is we als ergens goed in zijn en kunnen meedraaien
                        (ik denk aan het veldrijden bijv.)
                        En ook daar (en het wielrennen in het algemeen) doet men er alles aan om bij het minste wat er scheelt, eigen belgen onderuit te halen en met de grond gelijk te maken. En daar si de pers ook voor een groot deel verantwoordelijk voor.
                        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                        Comment


                        • #42
                          Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                          Justine was technisch quasi de perfectie, spijtig van dat frêle lijfje.
                          Mocht die uit Vlaanderse polders gewrochten zijn...was er niet veel tegen te beginnen, mijn gedacht.
                          Voor mij was het ' la môme Justine' een beetje zoals Piaf...hoe ze daar op het terrein stond tegen al die reuzinnen, zo frêle maar met een vuur in haar ogen, man, man, man
                          Ik beoordeel haar enkel op tennisgebied, met de rest heb ik geen zaken.
                          Anderen misschien wel, maar die zullen daar waarschijnlijk bevoegd toe zijn...
                          Justine, je hebt mij menig uur kunnen boeien met jouw goddelijk tennis.
                          Hiervoor blijf ik je eeuwig dankbaar.
                          Miel
                          D90 - D70 - F80 + glas

                          Comment


                          • #43
                            Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                            Twee uur kine per dag voor haar elleboog en dat nu nog steeds na een blessure van vorig jaar op Wimbledon. Als kinesitherpeut heb ik hier toch bepaalde vragen bij die ik hier voorzichtigheidshalve niet ga verduidelijken. Maar goed, "'t is gebeurd", zoals de aangever van het onderwerp schrijft. We zullen haar missen.
                            Stel je kandidaat Pol, en wordt schatrijk...
                            Miel
                            D90 - D70 - F80 + glas

                            Comment


                            • #44
                              Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                              En ook daar (en het wielrennen in het algemeen) doet men er alles aan om bij het minste wat er scheelt, eigen belgen onderuit te halen en met de grond gelijk te maken. En daar si de pers ook voor een groot deel verantwoordelijk voor.
                              Ja dat is ook zo.
                              Heeft te maken met het karakter van het volk
                              Als ik vergelijk met vroeger en nu dan konden de Vlamingen in het wielrijden elkaar
                              ook niet ruiken
                              In bepaalde koersen reden ze tegen elkaar opdat er geen Belg zou winnen...
                              Gelukkig is dat vandaag de dag veel minder het geval.
                              In zo'n situatie is het vrij normaal dat supporters navenant reageren
                              Wel konden we iets meer bijleren intussen met die docu: "Flandriens" van Wuyts he.

                              Polemiek door nijd en afgunst interesseert mij niet.
                              Ik vind dat zelfs oerdom en het lost totaal niets op.
                              Het is ook niet de kern van de zaak in de sport.
                              Het is een tekortkoming van sommige supporters
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #45
                                Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Ik zal ook haar mooie beentjes missen
                                Ze heeft natuurlijk niet de boobs van Kim, maar daarom moet je haar nog niet Justin noemen.
                                Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                                Comment

                                Working...
                                X